• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Do you like sticks? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf dan hier alles van je af

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 18:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    waarom past dit zo perfect, ugh


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    op het examenfiche staat

    'de drie wetten van mendel kunnen beschrijven'

    maar mendel heeft vier wetten (no_chears) i'm confused


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Whatever.


    She's imperfect but she tries

    Diamond painting is echt leuk. Voor je het weet ben je zo een uur kwijt en denk je aan niks anders dan diamantjes die op het juiste cijfertje moeten en is de ergste zorg die je hebt dat die klote diamantjes zo moeilijk van elkaar af te krijgen wanneer ze aan elkaar plakken doordat ze zo onmogelijk klein zijn.


    26 - 02 - '16

    Ik heb die grapjes echt niet gemist... man verzin eens wat nieuws. Word er echt heel erg moe van.

    Oh ja joh. Je houdt je personeel al zo'n 12 uur van huis soms (terwijl ze maar acht uur betaald krijgen). Wil je dit echt dertien maken? Er komt een kind aan in ons gezin, en je gaat ervoor zorgen dat hij nu helemaal thuiskomt, eet en slaapt. Dat gaat geweldig worden. >< Ik weet dat je de beste baas bent die ze kunnen hebben, maar deze regels...

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 20:48 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    If something happens it is my mistake and I will have to live with it for the rest of my life.


    She's imperfect but she tries

    I feel like utter shit. Yay. I honestly don't know what to do with this and I have a feeling everything I do isn't good enough anyways and it sucks, because I want to do it right.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    stop spoiling series for me pls 🙃


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mag ik mijn telefoon nu uit het raam gooien? Want ik word hier zo ontiegelijk schijtziek van dat de wifi het wél doet op mijn laptop, maar niet op mijn telefoon.
    Als dit zo doorgaat, moet ik al veel eerder die J7 aanschaffen. En ik wil juist eerst rijlessen gehad en betaald hebben en alles.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I'm getting so sick and tired of this.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damn. PS I Love You is echt een zielige film.

    Ik heb een squishy toy in de vorm van een mini penis en ik heb 0 regrets.

    Also my Wolverine dogtag came in AND I FUCKING LOVE IT SO MUCH


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat ik nog het ergste vind, is dat ik ook gewoon niet meer besta. Uit niks blijkt dat je me mist, nadat we drie jaar samen hebben door gebracht. We hebben van de 1 op andere dag geen contact meer en je vind het prima. Dat doet gewoon pijn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Damn girl. You need so much attention, it's exhausting.


    •