• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Do you like sticks? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf dan hier alles van je af

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 18:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    @ Vsrkleurd: ... O..ke. Tf. Je stuurt een vraagteken als antwoord, dus als je het niet zou willen weten dan moet je het ook niet sturen. Daarnaast post je het in een openbaar topic, dus dan kan je verwachten dat je er een antwoord op krijgt. En met dat met rust laten.. Tja.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Here we go again...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    puntje puntje puntje


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    -

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 11:42 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ah, ik dacht dat ik nog een paar uur het huis voor mezelf had. Jammer haha, kan altijd zo fijn ongegeneerd youtube video's kijken op tv of mee blèren met muziek als niemand er is.

    Nu maar hopen dat ik de kans krijg om een wanddecoratie van Saal Digital te testen. Het zou zo mooi zijn om mijn foto's op een wanddecoratie van dergelijke kwaliteit te zien (bloos)


    26 - 02 - '16

    How rude...


    16 - 09 - '17

    Ik voel me echt een watje maar ik moet die man terug bellen voor een sollicitatie gesprek en ik durf gewoon niet te bellen. nu ik er over nadenk, durf ik nooit te telefoneren :/


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Eeeh, wat zal ik eens gaan doen... ik heb nog anderhalve week totdat school begint... hoe zal ik die dagen nog een beetje nuttig invullen.. behalve de hele dag op de bank liggen met de laptop en de tv aan. :')

    Hahahahahahahahahahahaha al mn moed bij elkaar geschraapt: wordt er niet op genomen, hahahahaha rip mij


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    BridgetJones schreef:
    Hahahahahahahahahahahaha al mn moed bij elkaar geschraapt: wordt er niet op genomen, hahahahaha rip mij

    Dit is echt 1000% herkenbaar. I feel your pain.

    Dat het maar snel vrijdag mag zijn.. want dit trek ik echt niet langer..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Dit is echt 1000% herkenbaar. I feel your pain.


    Zo echt hoor :/ Ik zweer dat bellen de nachtmerrie is van elke introvert.

    // 'We hebben je brief gelezen en het lijkt ons erg leuk om even te babbelen.' Ja maar, ik was dronken toen ik die brief schreef en ik heb o.a geschreven dat ik erg stressbestendig ben (NOPE) en goed met datacom (HAHA) en interesse heb in de beheerderskant van ict (ASTUBLIEFT NIET) en ik ga af als een gieter tijdens dat gesprek, omg.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    2 hours into detox en ik ben er al helemaal klaar mee :W


    Caution first, always.

    Yes aan Red Bull atm


    Sidera nostra contrahent solem lunamque