• dit is je safe space, beste procrastinators

    Ik heb mezelf al als queen gekroond, wegens het schrijven van 1 zin per uur en dan weer voor een aantal mensenjaren quizzen doen en op Q wat nutteloos rond scrollen.

    Wie nog enkele hoogtepunten van de creatieve productiviteit in zijn of haar schrijversleven heeft mag deze hier ook altijd even melden!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 22:12 ]


    groetjes

    Ik sluit me hier aan,

    Ik moet nog 3000 woorden voor het einde van deze weem en heb er in 2 weken tijd maar 500 geschreven x.x


    ~My Mind Is Free~

    Hahahaha dankjewel voor dit topic
    Ik wil echt nog eens een keertje weer gaan beginnen aan een story sinds ik alles zo kut vind wat ik ooit heb geschreven dat het al heel lang op inactief staat en ik er ook niets meer mee (durf te) doen.
    Maar ik heb geen flauw idee wat ik dan überhaupt wil schrijven :') Dus doe ik maar niets de hele tijd


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Hahahaha dankjewel voor dit topic
    Ik wil echt nog eens een keertje weer gaan beginnen aan een story sinds ik alles zo kut vind wat ik ooit heb geschreven dat het al heel lang op inactief staat en ik er ook niets meer mee (durf te) doen.
    Maar ik heb geen flauw idee wat ik dan überhaupt wil schrijven :') Dus doe ik maar niets de hele tijd


    Zo denk ik dus ook en to be honest het demotiveerd alleen maar meer :")


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik ben erg goed met het uitstellen van het ene verhaal terwijl ik me in een ander volledig uitstort xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik mag blij zijn als ik aan één zin per week kom. 😂


    26 - 02 - '16

    Ik wil aan paar stories tegelijk werken, waardoor ik niet weet met welke eerst te beginnen en dan eindig je hier...


    16 - 09 - '17

    heb ik 20 minuutjes Sold !! bijgetypt.
    wel amper 400 woorden, maar het voelt goed voor mij. :D


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik ben al ruim een week aan het uitstellen om het hoofdstuk waar ik nu mee bezig ben, af te schrijven. Ik ben er nu wel echt mee bezig, omdat ik hem gewoon af wil hebben want dan kan ik naar de volgende aflevering (schrijf een fanfic waarbij de serie helemaal volg).
    Ik heb vandaag, terwijl ik eigenlijk wilde gaan schrijven gewoon andere dingen gedaan. Zoals video's van De Lama's, oude muziek video's en "Try not to laugh"-video's gekeken. Whoops.


    update 00:39: heb het hoofdstuk EIN-DE-LIJK afgeschreven.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2017 - 0:39 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Bojack horseman is me. 😂

    Ik herken het probleem wel maar vaak dwing ik mezelf om in korte bursts van 20 minuten non-stop te schrijven.


    The truth is out there.

    Leliana schreef:


    Ik herken het probleem wel maar vaak dwing ik mezelf om in korte bursts van 20 minuten non-stop te schrijven.


    ^^ yup. That's me. Meestal dwing ik mezelf niet maar dan heb ik ineens een plotse uitbarsting van motivatie en begin ik 20 minuten aan een stuk te typen, tot ik vastloop en het gewoon abandon en doe alsof het nooit bestaan heeft.


    groetjes

    *steekt voorzichtig hand omhoog*

    Hehehe... Ik heb tenminste drie stories (waarvan eentje alleen maar een begeleiding voor andere schrijvers is) om aan te werken, maar mijn concentratie staat momenteel echt op nul.


    obsessive rage

    Ehm, ik werk vanuit huis maar er komt juist niks van. *oops*
    In plaats daarvan zit ik hier op het Forum, schrijf ik af en toe een regel aan mijn verhaal en verder.... 'Try not to laugh',
    trailers van fanfic's op YouTube of plaatjes zoeken via Google... wachtend op wat inspiratie om verder te kunnen. ^^

    [ bericht aangepast op 14 aug 2017 - 9:47 ]


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Ik haat mezelf XD Ben aan het werk en mag ook dingen voor mezelf doen om even af te wisselen, maar ik zit nu alleen maar op Q, fb en ik kijk wat anime en af en toe rond ik een documentje af. Superslecht van me, ik weet het.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Guilty.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Pompadour schreef:
    (...)

    ^^ yup. That's me. Meestal dwing ik mezelf niet maar dan heb ik ineens een plotse uitbarsting van motivatie en begin ik 20 minuten aan een stuk te typen, tot ik vastloop en het gewoon abandon en doe alsof het nooit bestaan heeft.


    This!! Haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.