• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:22 ]

    Ik heb zelf Catz gespeeld en er zat een ruimte in die precies leek op de eerste foto uit je voorbeeld, maar dan met katten in plaats van honden (:


    26 - 02 - '16

    Quorra schreef:
    Ik heb zelf Catz gespeeld en er zat een ruimte in die precies leek op de eerste foto uit je voorbeeld, maar dan met katten in plaats van honden (:



    Ja je had ook een katten versie van dat spel.

    Ja! :3 Ik heb zowel Dogz als Catz gespeeld op de computer. En je kon ze naar elkaar laten overlopen, dus dan had je zowel katten als honden. :Y) I liked it, hoewel ik geen idee meer heb waarom. :p


    Smile. You're beautiful. <3

    Omg ik speelde vroeger altijd Dogz op mn nintendo. Vond het echt geweldig ook alsloeg het helemaal nergens op :')


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Been there, done that! Played all those and loved it!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Is er niemand die dit raar vind dan?

    Dex schreef:
    Is er niemand die dit raar vind dan?


    Jawel ik! Ik heb er alleen nooit zo over nagedacht haha


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Dogz 5 kan ik thuis zo pakken uit de gamestapel. Vroeger speelde ik het heel veel, maar als ik nu terugdenk was er eigenlijk niet zoveel aan. Het was niet bepaald een spel dat je kon "uitspelen" en het verveelt eigenlijk toch wel snel.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hahaha ik herken het van toen ik nog regelmatig op mijn nintendo speelde (': Net als Hamsterz trouwens, daar zijn ook meerdere varianten van die erg van elkaar lijken af te wijken. Echt heel vreemd haha (':


    And then we'll see it.