• MANHATTAN'S ELITE
    ROLLENTOPIC X•X PRAATTOPIC X•X SPEELTOPIC

    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Amber
    • Cherona
    • Cheryl
    • Chloë
    • Demi
    • Emma
    • Jennifer
    • Maaike
    • Matty
    • Milena
    • Milou
    • Mirte
    • Saar
    • Sanne
    • Savannah
    • Stephanie
    • —
    • —
    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Arioline
    • Scurll
    • Tormienne
    • Sempre
    • Sombre
    • Hepzibah
    • Virago
    • GreenIight
    • Hopps
    • philocaly
    • Mouli
    • Rohirrim
    • Vaiana
    • Ziegler
    • Phorthos
    • Penn
    • Foolish
    • Obeah
    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Alyssa
    • Broderick
    • Marlene Lena
    • Payton
    • Lucas & Yasmin
    • Emmanuelle
    • Nikia
    • Axel
    • Cassandra Rose & Elif
    • Phoebe
    • Harrison
    • Aristotle
    • Esmé & Santiago Diego
    • Fitzgerald & Harvey
    • Lana
    • Julie
    • Deion
    • Emrys

    AFWEZIGHEID
    • Mirte / Rohirrim — 25 Augustus • 27 Augustus
    • Sanne / Ziegler — 21 Augustus • 27 Augustus (minder actief)


    ROLLEN / SECRETS / STATUS
    ——— Alyssa Caitlin Hale
    ——— Status
    • Little Miss Perfect
    ——— Secrets
    • Geen maagd meer
    • Nachtclubleven, drinken (veelvuldig)

    ——— Aristotle Benedict Davenport
    ——— Status
    • The Bastard
    ——— Secrets
    • Maagd
    • Mishandeling, lichamelijk (door vader)
    • Protestbewegingen, bedreiging / geweld / vernieling (daardoor gevangenis)

    ——— Axel Francisco Allaway
    ——— Status
    • The Photographer
    ——— Secrets
    • Seks, beste vriend Emrys
    • Stelen, filmrolletjes
    • Zusje, verstandelijke beperking

    ——— Broderick Archer
    ——— Status
    • The Rebel Teacher
    ——— Secrets
    • Affaire, leerling Nikia
    • Dominant
    • Seks, leerling Rose
    • Seksverslaafd

    ——— Cassandra Rose Carter
    ——— Status
    • The Actress
    ——— Secrets
    • Seks, docent muziek

    ——— Deion Lamar O'Dell
    ——— Status
    • The Enigma
    ——— Secrets
    • Vader

    ——— Elif Johnson
    ——— Innerlijk / Uiterlijk / Secrets
    ——— Status
    • The Loner
    ——— Secrets
    • X


    ——— Emmanuelle Villanueva
    ——— Status
    • The Seductress
    ——— Secrets
    • Sextape

    ——— Emrys Beauregard Bennett
    ——— Status
    • The Friendzone
    ——— Secrets
    • Prostitutie, cougars
    • Seks, beste vriend Axel
    • Trio, man / man / vrouw

    ——— Esmé Candice O'Donnell
    ——— Status
    • Plastic Queen B
    ——— Secrets
    • Faker, innerlijk / uiterlijk
    • Plastische chirurgie

    ——— Fitzgerald Sebastian Davenport
    ——— Status
    • The Troubled One
    ——— Secrets
    • Depressie / Dip, zelfmoordneigingen (daardoor psycholoog)
    • Homoseksueel, in de kast

    ——— Harrison Caldwell
    ——— Status
    • The Golden
    ——— Secrets
    • Obsessive Compulsive Disorder

    ——— Harvey Richard Torres
    ——— Status
    • The Hot Mess
    ——— Secrets
    • Adoptie, meisje bezwangerd
    • Kostschool

    ——— Julie Harding
    ——— Status
    • The Good One
    ——— Secrets
    • Scheiding, moeder vertrokken (kans op financiële problemen)

    ——— Lana Marion Greystone
    ——— Status
    • The Mystery
    ——— Secrets
    • Bedrijfsfraude, vader (daardoor gevangenis)
    • Naamsverandering

    ——— Lucas Theo Campbell
    ——— Status
    • The Hot Readhead
    ——— Secrets
    • Bedreigd, ex moeder (drugsdealer)
    • Stalker, ex moeder (drugsdealer)

    ——— Marlene Aylesfield
    ——— Status
    • The It Girl
    ——— Secrets
    • Geadopteerd
    • Opgelicht, faker biologische moeder

    ——— Nikia Willishka Marshall
    ——— Status
    • The Rebel
    ——— Secrets
    • Affaire, docent muziek
    • Switched at birth, fout ziekenhuis

    ——— Payton Helena Archer
    ——— Status
    • The Artist
    ——— Secrets
    • Chantage, docent wiskunde (drugsgebruik)

    ——— Phoebe Sue Robinson
    ——— Extra / Geschiedenis / Innerlijk / Secrets / Satus
    ——— Status
    • X
    ——— Secrets
    • X


    ——— Santiago Diego Cruz Richardson
    ——— Status
    • The Lovable Idiot
    ——— Secrets
    • Bijbaantje, fastfoodtruck
    • Huisarrest (afgesloten geld)

    ——— Yasmin Deam Maldini
    ——— Status
    • The Ex Model
    ——— Secrets
    • Aangerand
    • Eetstoonis


    RELATIES BESPREKEN
    • Alle users plaatsen een lijstje met afgesproken relaties vóór de eerste post — dit mag zeer bondig en kort.
    • Relatieslijstjes: plaats ze zelf en reageer op de lijstjes van de andere users — alleen zeggen 'ik heb X voor je' / 'wie wil een relatie met X' is niet effectief.
    • Wees realistisch: geen persoon heeft drie "friends with benefits", drie exen, vijf crushes — denk eraan dat de jongeren een hoge reputatie onderhouden. Daarnaast: houd zicht op onderlinge relaties — ga niet met de beste vriend / vriendin van je ex naar bed. Wees realistisch.

    © Tormienne & Ziegler — toestemming voor heropening

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 13:31 ]


    •

    Oh dames, ik was helemaal het belangrijkste vergeten van een docent. Teacher's pet! Iemand die hij ook nog eens kan vertrouwen wanneer hij even het lokaal moet verlaten en zo. ^^

    + Iemand die in het speeltopic toevallig wil starten met een privéles van Broderick? Ik kan op zijn minst morgen pas een post schrijven.


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    Oh dames, ik was helemaal het belangrijkste vergeten van een docent. Teacher's pet! Iemand die hij ook nog eens kan vertrouwen wanneer hij even het lokaal moet verlaten en zo. ^^

    + Iemand die in het speeltopic toevallig wil starten met een privéles van Broderick? Ik kan op zijn minst morgen pas een post schrijven.


    Esmé kan wel een teacherspet zijn? :') people shall fear her hehehe hoewel Broderick Misschien wel een beter iemand kan vinden lololol


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scurll schreef:
    Oh dames, ik was helemaal het belangrijkste vergeten van een docent. Teacher's pet! Iemand die hij ook nog eens kan vertrouwen wanneer hij even het lokaal moet verlaten en zo. ^^

    + Iemand die in het speeltopic toevallig wil starten met een privéles van Broderick? Ik kan op zijn minst morgen pas een post schrijven.


    Zal ik Payton muziek laten hebben.. Wat denk jij?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Yasmin Deam Maldini
    'Relatie lijstje'


    Ik heb een paar relatie's bedacht, als iemand suggesties heeft, of het ergens niet mee eens is, let me know?
    ⋆ Alyssa ⋆ bestie ⋆ Yasmin en Alyssa kennen elkaar door de modellen wereld, Alyssa is Yasmin's beste vriendin, ze zou niet weten wat ze zonder haar moet.
    ⋆ Cassandra ⋆
    ⋆ Elif ⋆ great companion ⋆ Yasmin vind het heel fijn om bij Elif te zijn, Elif is namelijk bijna altijd alleen, een beetje hetzelfde als Yasmin en Yasmin kan het gewoon heel goed met haar vinden.
    ⋆ Esmé ⋆ blegh ⋆ Yasmin heeft een hekel aan Esmé en haar neppe leventje. Yasmin kan niet tegen alle make-up en leugens die Esmé tot een persoon maken. Toch zal ze nooit ruzie met haar zoeken, omdat ze daar gewoon niet van houdt.
    ⋆ Julie ⋆
    ⋆ Lana ⋆
    ⋆ Marlene ⋆
    ⋆ Nikia ⋆
    ⋆ Payton ⋆
    ⋆ Phoebe ⋆
    ⋆ Emmanuelle ⋆ Yasmin en Manu zijn goede vriendinnen, ze hebben nooit oppervlakkige gesprekjes die nergens over gaan, maar eigenlijk alleen maar diepe gesprekken die soms doorgaan tot midden in de nacht.

    ⋆ Deion ⋆
    ⋆ Harrison ⋆ weakness ⋆ Yasmin heeft een zwak voor Harvey, niet alleen omdat ze hem aantrekkelijk vind, maar ook omdat hij rustig is, dat kan Yasmin heel erg waarderen.
    ⋆ Harvey ⋆
    ⋆ Lucas ⋆ just a shade ⋆ Lucas is voor Yasmin een beetje te druk en te populair, waarschijnlijk zo'n jongen die alleen maar meiden kwetst, tenminste, dat denkt ze. Voor Yasmin is Lucas niet zo bijzonder en negeert ze hem eigenlijk gewoon.
    ⋆ Aristotle ⋆
    ⋆ Axel ⋆
    ⋆ Broderick ⋆ tennis companion ⋆ Broderick en Yasmin tennissen samen, verder is hij een leraar op school en heeft ze niet erg veel met hem. Ze kan alleen niet ontkennen dat hij een aantrekkelijke leraar is, waar ze misschien wel een beetje van weg zwijmelt zo nu en dan.
    ⋆ Emrys ⋆
    ⋆ Fitzgerald ⋆
    ⋆ Diego ⋆ best friend ⋆ Diego is net als Yasmin bi-seksueel, ookal weet niemand dat, behalve Diego en Alyssa. Yasmin kan met Diego overal over praten en ze vind het gezellig om af en toe met hem wat te eten. Yasmin weet ook van Diego's geheim, dat zijn ouders hem hebben afgesloten qua geld.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 14:52 ]


    - thank you for existing -

    Hepzibah schreef:
    RELATIES & RELATIEVOORSTELLEN
    Hoi hoi! Manu is nog niet helemaal af maar ik heb al wel een stel connecties die ik voor haar zoek.

    — Ride or die
    — Study buddy
    — (Fr)enemy
    — Beste vriend(in)
    — Iemand waarmee ze niet overweg kan/botst Esmé
    — Iemand waarmee ze diepe gesprekken kan hebben
    — Iemand waarmee ze een (voormalige) seksuele relatie heeft (gehad)
    — Iemand waarmee ze eindeloos kan flirten (en misschien manipuleren? man idk)
    — Iemand waarmee ze kan koken want ja a bitch gotta eat en gewoon gezellig jwz
    — Iemand die ze in het midden van de nacht kan opbellen als ze niet kan slapen
    — Alles kan en alles mag ig


    ik klink hier echt serieus damn haha
    echt lekker origineel allemaal ook


    ja haha hmu



    Ik heb Yasmin voor de diepe gesprekken c:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Ik heb Yasmin voor de diepe gesprekken c:

    Klinkt goed! Ik zal het erbij zetten c:


    Not just beautiful, though—the stars are like the trees in the forest, alive and breathing. And they’re watching me.

    Vaiana schreef:
    (...)

    Esmé kan wel een teacherspet zijn? :') people shall fear her hehehe hoewel Broderick Misschien wel een beter iemand kan vinden lololol

    Het is niet heel vreemd, Broderick heeft niets tegen Esmé en kent haar natuurlijk ook nog van vroeger (gezien ze vrienden was met Payton en zo) dus ik denk dat het best een logische keus is. ^^ Ja, hoe ze achter zijn rug tegen de anderen doet weet hij niets van, maar ik kan niet wachten om dat te zien, ghehe. ^^ Dus in ieder geval heeft Esmé muziekles dan? ;D

    Sempre schreef:
    (...)

    Zal ik Payton muziek laten hebben.. Wat denk jij?

    Ze is artistiek aangelegd, dus erg vreemd zou het niet zijn natuurlijk. c: De keus is aan jou, vind jij dat het bij Payton past? In ieder geval zou Bro het niet erg vinden om zijn sis in zijn klas te hebben zitten. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    RELATIES & RELATIEVOORSTELLEN
    Hoi hoi! Manu is nog niet helemaal af maar ik heb al wel een stel connecties die ik voor haar zoek.

    — Ride or die
    — Study buddy
    — (Fr)enemy
    — Beste vriend(in)
    — Iemand waarmee ze niet overweg kan/botst Esmé
    — Iemand waarmee ze diepe gesprekken kan hebben Yasmin
    — Iemand waarmee ze een (voormalige) seksuele relatie heeft (gehad)
    — Iemand waarmee ze eindeloos kan flirten (en misschien manipuleren? man idk)
    — Iemand waarmee ze kan koken want ja a bitch gotta eat en gewoon gezellig jwz Diego
    — Iemand die ze in het midden van de nacht kan opbellen als ze niet kan slapen Payton
    — Alles kan en alles mag ig


    ik klink hier echt serieus damn haha
    echt lekker origineel allemaal ook


    ja haha hmu

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 15:56 ]


    Not just beautiful, though—the stars are like the trees in the forest, alive and breathing. And they’re watching me.

    Iemand interesse om in het speeltopic met Yasmin te babbelen?


    - thank you for existing -

    Hopps schreef:
    CASSANDRA ROSE CARTER.
    • Alyssa:
    • Ari: flirtationship
    • Axel: INDRUK --- hij lijkt een heel vriendelijke en open persoonlijkheid te hebben en dat staat Rose wel aan
    • Broderick: one time sex, durft hem niet meer aan te kijken
    • Deion: INDRUK --- Rose zou zich compleet op haar gemak voelen in Deions buurt
    • Emanuelle:
    • Emrys: INDRUK/VOORSTEL --- Rose zou hem een heel goede vriend vinden en zal hem wellicht in vertrouwen nemen over haar zorgen
    • Esmé: INDRUK --- hoewel ook Rose kreeg wat ze vroeg, gaat Esmé nog een tikje verder en loopt ze ermee te koop. Dit kan Rose niet heel erg waarderen, samen met haar oordelende persoonlijkheid
    • Fitzgerald: INDRUK/VOORSTEL --- Rose is goed bevriend met Fitz' halfbroer en dit zorgt voor een klein beetje dubbele moraal, maar zij probeert het goede te zien in Fitz en zal hem zeker niet links laten liggen. Vrienden?
    • Harrison:
    • Harvey: INDRUK --- Rose houdt vaak ook niet van de spotlight en kan Harvey daar wel in tegemoetkomen
    • Julie: INDRUK --- Rose kent Julie beter en zal goed met haar om kunnen gaan
    • Lana: VOORSTEL --- ze kunnen het denk ik wel met elkaar vinden?
    • Lucas:
    • Marlene: VOORSTEL --- goede vrienden/best friends?
    • Nikia: INDRUK --- Rose zou het best met Nikia kunnen vinden
    • Payton: good friends (awkward cause Rose × Broderick)
    • Phoebe:
    • Santiago: INDRUK --- Diego's down to earth mentaliteit kan Rose waarderen en ze zou hem zeker als een vriend kunnen zien
    • Yasmin:


    ELIF JOHNSON (sidenote: elif is nieuw en houdt zich afzijdig. Veel relaties/kennissen zal ze niet hebben)
    • Alyssa: INDRUK --- Alyssa's drang naar een goede reputatie zal Elifs humeur niet goeddoen. Ze zal nooit contact zoeken met haar, omdat Alyssa net zo'n soort persoon is als de mensen die Elif altijd hebben gepest
    • Ari: INDRUK ---
    • Axel: INDRUK --- zijn open persoonlijkheid zal Elif wel leuk vinden, maar toch vertrouwt ze mensen niet echt
    • Broderick: INDRUK --- ze kent Broderick al langer door school, maar heeft nooit veel tijd met hem doorgebracht. In sport is ze niet goed en in muziekinstrumenten spelen al helemaal niet.
    • Deion: INDRUK --- hoewel de meeste nieuwe mensen Elif afschrikken, is Deion een van de weinigen die haar misschien gerust zou kunnen stellen, al zal ze nog steeds bang zijn dat hij haar pijn zal doen
    • Emanuelle:
    • Emrys: INDRUK --- Elif zou hem prettig gezelschap kunnen vinden, maar geeft zichzelf niet bloot
    • Esmé: INDRUK --- Esmé is veel te oordelend en roddelend en Elif zal uit haar buurt proberen te blijven
    • Fitzgerald: INDRUK --- zowel Elif als Fitz zijn redelijk stil en teruggetrokken. Elif zou hem niet meteen niet aardig vinden, maar veel diepgaande gesprekken zullen ze niet hebben
    • Harrison: INDRUK --- Harris zou een veel te sterke persoonlijkheid hebben
    • Harvey: INDRUK --- Harvey zou Elif waarschijnlijk beoordelen op haar zielige reputatie en status en dat durft ze niet onder ogen te komen
    • Julie: INDRUK --- Elif zal Julie arrogant vinden
    • Lana: INDRUK --- Lana is springerig en druk terwijl Elif heel rustif en timide is. Dit zal laatstgenoemde waarschijnlijk afschrikken.
    • Lucas:
    • Marlene: INDRUK --- I don't really know
    • Nikia: INDRUK --- Nikia's status zou Elif per direct afschrikken
    • Payton: INDRUK --- Payton is druk en chaotisch, maar Elif zou onder de indruk en een tikje jaloers zijn
    • Phoebe:
    • Santiago: INDRUK --- Elif zou hem lief vinden, maar als hij boos zou worden, zou ze wegrennen uit angst voor pijn
    • Yasmin: INDRUK --- beide meisjes zijn stil en verlegen, maar Elif voelt zich toch wat ondergesneeuwd door Yasmin


    Bitte schön. :') Rip my phone and fingers. Ik weet niets voor de personages die nu nog leeg zijn, oeps.
          Elif is nieuw in de klas en zal heel weinig tot geen opgebouwde relaties hebben, vandaar slechts de indrukken. Ze voelt zich überhaupt niet op haar gemak op school en is altijd en overal bang gepest te worden (dit mag gebeuren in de RPG, ik geloof niet dat ze allemaal heilige boontjes zijn).


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ze is artistiek aangelegd, dus erg vreemd zou het niet zijn natuurlijk. c: De keus is aan jou, vind jij dat het bij Payton past? In ieder geval zou Bro het niet erg vinden om zijn sis in zijn klas te hebben zitten. c:


    Hm, misschien dat Payton alleen muziek heeft gekozen zodat ze les heeft van Bro, maar er echt onwijs slecht in is en de hele les een beetje aan het schetsen en wegdromen is?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Hopps; Ik ben het eens met beide voorstellen.

    Voor degenen met wie Emrys nog geen relatie heeft denk ik straks even na.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Matty, ik vind beide voorstellen op prima!

    Saar, heb net geprobeerd wat te schrijven, maar ik krijg even niks uit m'n vingers; ik ben moe, knorrig en mn rug zeurt, dus het wil even niet. Mocht het jou lukken zou het fijn zijn, anders doe ik morgen weer een poging. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Virago schreef:
    Matty, ik vind beide voorstellen op prima!

    Saar, heb net geprobeerd wat te schrijven, maar ik krijg even niks uit m'n vingers; ik ben moe, knorrig en mn rug zeurt, dus het wil even niet. Mocht het jou lukken zou het fijn zijn, anders doe ik morgen weer een poging. (:


    Hee! sorry was vergeten te antwoorden ! :c Ik wil morgen ochtend wel wat proberen, waar laten we hen meetten? c: Dan weet ik ongeveer hoe ik kan beginnen met schrijven


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Hee! sorry was vergeten te antwoorden ! :c Ik wil morgen ochtend wel wat proberen, waar laten we hen meetten? c: Dan weet ik ongeveer hoe ik kan beginnen met schrijven


    Misschien ergens onderweg naar een lokaal, of dat Nikia ergens zit te dagdromen terwijl ze eigenlijk met wat werk bezig was? (Mag ook andersom zijn).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'