• MANHATTAN'S ELITE
    ROLLENTOPIC XX PRAATTOPIC XX SPEELTOPIC

    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Amber
    • Cherona
    • Cheryl
    • Chloë
    • Demi
    • Emma
    • Jennifer
    • Maaike
    • Matty
    • Milena
    • Milou
    • Mirte
    • Saar
    • Sanne
    • Savannah
    • Stephanie
    • —
    • —
    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    Arioline
    Scurll
    Tormienne
    Sempre
    Sombre
    Hepzibah
    Virago
    GreenIight
    Hopps
    philocaly
    Mouli
    Rohirrim
    Vaiana
    Ziegler
    Phorthos
    Penn
    Foolish
    Obeah
    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Alyssa
    • Broderick
    Marlene Lena
    • Payton
    • Lucas & Yasmin
    Emmanuelle
    • Nikia
    • Axel
    Cassandra Rose & Elif
    • Phoebe
    • Harrison
    • Aristotle
    • Esmé & Santiago Diego
    • Fitzgerald & Harvey
    • Lana
    • Julie
    • Deion
    • Emrys

    AFWEZIGHEID
    • Mirte / Rohirrim — 25 Augustus • 27 Augustus
    • Sanne / Ziegler — 21 Augustus • 27 Augustus (minder actief)


    ROLLEN / SECRETS / STATUS
    ——— Alyssa Caitlin Hale
    ——— Status
    • Little Miss Perfect
    ——— Secrets
    • Geen maagd meer
    • Nachtclubleven, drinken (veelvuldig)

    ——— Aristotle Benedict Davenport
    ——— Status
    • The Bastard
    ——— Secrets
    • Maagd
    • Mishandeling, lichamelijk (door vader)
    • Protestbewegingen, bedreiging / geweld / vernieling (daardoor gevangenis)

    ——— Axel Francisco Allaway
    ——— Status
    • The Photographer
    ——— Secrets
    • Seks, beste vriend Emrys
    • Stelen, filmrolletjes
    • Zusje, verstandelijke beperking

    ——— Broderick Archer
    ——— Status
    • The Rebel Teacher
    ——— Secrets
    • Affaire, leerling Nikia
    • Dominant
    • Seks, leerling Rose
    • Seksverslaafd

    ——— Cassandra Rose Carter
    ——— Status
    • The Actress
    ——— Secrets
    • Seks, docent muziek

    ——— Deion Lamar O'Dell
    ——— Status
    • The Enigma
    ——— Secrets
    • Vader

    ——— Elif Johnson
    ——— Innerlijk / Uiterlijk / Secrets
    ——— Status
    • The Loner
    ——— Secrets
    • X


    ——— Emmanuelle Villanueva
    ——— Status
    • The Seductress
    ——— Secrets
    • Sextape

    ——— Emrys Beauregard Bennett
    ——— Status
    • The Friendzone
    ——— Secrets
    • Prostitutie, cougars
    • Seks, beste vriend Axel
    • Trio, man / man / vrouw

    ——— Esmé Candice O'Donnell
    ——— Status
    • Plastic Queen B
    ——— Secrets
    • Faker, innerlijk / uiterlijk
    • Plastische chirurgie

    ——— Fitzgerald Sebastian Davenport
    ——— Status
    • The Troubled One
    ——— Secrets
    • Depressie / Dip, zelfmoordneigingen (daardoor psycholoog)
    • Homoseksueel, in de kast

    ——— Harrison Caldwell
    ——— Status
    • The Golden
    ——— Secrets
    • Obsessive Compulsive Disorder

    ——— Harvey Richard Torres
    ——— Status
    • The Hot Mess
    ——— Secrets
    • Adoptie, meisje bezwangerd
    • Kostschool

    ——— Julie Harding
    ——— Status
    • The Good One
    ——— Secrets
    • Scheiding, moeder vertrokken (kans op financiële problemen)

    ——— Lana Marion Greystone
    ——— Status
    • The Mystery
    ——— Secrets
    • Bedrijfsfraude, vader (daardoor gevangenis)
    • Naamsverandering

    ——— Lucas Theo Campbell
    ——— Status
    • The Hot Readhead
    ——— Secrets
    • Bedreigd, ex moeder (drugsdealer)
    • Stalker, ex moeder (drugsdealer)

    ——— Marlene Aylesfield
    ——— Status
    • The It Girl
    ——— Secrets
    • Geadopteerd
    • Opgelicht, faker biologische moeder

    ——— Nikia Willishka Marshall
    ——— Status
    • The Rebel
    ——— Secrets
    • Affaire, docent muziek
    • Switched at birth, fout ziekenhuis

    ——— Payton Helena Archer
    ——— Status
    • The Artist
    ——— Secrets
    • Chantage, docent wiskunde (drugsgebruik)

    ——— Phoebe Sue Robinson
    ——— Extra / Geschiedenis / Innerlijk / Secrets / Satus
    ——— Status
    • X
    ——— Secrets
    • X


    ——— Santiago Diego Cruz Richardson
    ——— Status
    • The Lovable Idiot
    ——— Secrets
    • Bijbaantje, fastfoodtruck
    • Huisarrest (afgesloten geld)

    ——— Yasmin Deam Maldini
    ——— Status
    • The Ex Model
    ——— Secrets
    • Aangerand
    • Eetstoonis


    RELATIES BESPREKEN
    Alle users plaatsen een lijstje met afgesproken relaties vóór de eerste post — dit mag zeer bondig en kort.
    • Relatieslijstjes: plaats ze zelf en reageer op de lijstjes van de andere users — alleen zeggen 'ik heb X voor je' / 'wie wil een relatie met X' is niet effectief.
    • Wees realistisch: geen persoon heeft drie "friends with benefits", drie exen, vijf crushes — denk eraan dat de jongeren een hoge reputatie onderhouden. Daarnaast: houd zicht op onderlinge relaties — ga niet met de beste vriend / vriendin van je ex naar bed. Wees realistisch.

    © Tormienne & Ziegler — toestemming voor heropening

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 13:31 ]


    Virago schreef:
    (...)

    Ik kan aan het einde van mijn post wel toevoegen dat ze haar tegenkomen?

    Cherona, ik kan de twee meiden - als Saar het niet erg vind - wel droppen in zijn lokaal? (En dan komen ze vlak bij de ingang Elif tegen?)

    Als niemand dat erg vindt is dat geweldig voor mij. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Zet mij trouwens maar tot 1 september op minder actief, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    PAYTON HELENA ARCHER
    ««« The artist | Caught the math teacher doing drugs, blackmails him | Page 1.2 »»»



    RELATIES & VOORSTELLEN
    Julie, Rose, Nikia en EmrysTheir little gang + Voorstel
    Payton vormt een groepje samen met Rose, Nikia, Julie en Emrys sinds het begin van het eerste jaar en ze zijn vaak met z'n allen te vinden in de pauze. Ook naar feestjes gaat de groep vaak samen maar ze vinden het net zo prima om gewoon bij een van hun thuis te gaan chillen.
    Aristotle Benedict DavenportThe BastardHer muze
    Ari en Payton zijn eigenlijk al jaren vrienden. Door hun gedeelde passie voor kunst kunnen ze uren over dit gespreksonderwerp praten en hebben ze ook wederzijdse bewondering voor elkaars kunstwerken. Een tijdje terug heeft Payton na lang twijfelen gevraagd of Ari model voor haar naaktportretten wilde staan, wetende dat hij de enige was die dit zou kunnen zonder het raar te maken. Punt is alleen dat de twee maagdjes allebei niet helemaal weten hoe ze er mee om moeten gaan, wat zorgt voor veel virgin blushes.
    Cassandra Rose CarterThe actressGood friend
    Rose en Payton zijn eigen sinds het eerste jaar al goede vriendinnen. Payton houdt Rose altijd een beetje in de gaten en zal haar ook zeker waarschuwen wanneer ze het gevoel heeft dat iemand verkeerde bedoelingen heeft.
    Marlene AylesfieldIt-girlAcquaintance - Voortsel
    Payton kent Marlene wel, maar ze zijn niet echt bevriend. Er is ook geen slecht bloed tussen hen, maar op een of andere manier is er nooit een vriendschap tussen hen ontstaan.
    Lana Marion GreystoneThe mysteryAcquaintance - Voortsel
    Ook met Lana heeft Payton nooit een band opgebouwt. Ze vindt Lana maar druk en aanwezig en zal niet per sé haar aanwezigheid op zoeken.
    Axel Francisco AllawayThe photographerStarting friendship & his model + Voorstel
    Payton vindt fotografie een erg interessante kunstvorm en heeft Axel al vaker gevraagd of hij haar schilderwerken wilde fotograferen zodat ze deze in haar portfolio kon zetten. Payton staat weleens model voor hem en vraagt hem zo nu en dan ergens een foto van te maken zodat ze het kan na schilderen. Door deze regeling hebben Axel en Payton elkaar beter leren kennen en zitten ze in een beginnende vriendschaps fase en spreken ook vaker af buiten school om gewoon rond te hangen en koffie te drinken.
    Emrys Beauregard BennettThe friendzoneDrink&Cuddle buddy
    Emrys en Payton hebben een hele fijne, non seksuele vriendschap waarbij ze eigenlijk alles doen wat je normaal in een relatie doet, behalve de romantiek. Ze houden vaak filmavondjes en als er iets is weet ze dat ze bij Emrys terecht kan voor een dikke knuffel en een fles wijn..
    Julie HardingThe good oneBest friend
    Julie en Payton zijn praktisch samen opgegroeid aangezien hun ouders goed bevriend waren. Aangezien Jules vaak problemen heeft met haar moeder is ze vaak bij Bro en Payton over de vloer te vinden en Payton heeft recent gewoon een extra bed in haar kamer gezet zodat Julie niet meer op een opblaasbed hoeft te slapen. Payton kan eigenlijk alles met haar delen, op een klein geheimpje na.
    Broderick ArcherThe rebel teacherBrother & friend
    Payton is een aantal jaar geleden in Broderick's appartement getrokken omdat ze het thuis niet goed volhield. Broer en zus hebben een geweldige band en Payton vindt het ook totaal geen probleem dat hij op haar school les geeft. Ze geniet ook erg van de vrijheid die hij haar geeft en weet ook dat ze met alles bij hem terecht kan. Mocht het uitkomen dat Bro en Nikia een affaire hebben dan zal die band wel eens onder druk kunnen komen te staan.
    Fitz DavenportThe troubled oneOccasional meet ups
    Fitz en Payton zijn eigenlijk niet meer dan kennissen, die net wat meer van elkaar weten dan kennissen normaal doen. Een keer in de zo veel tijd spreken ze met elkaar af en praten ze over vanalles en nog wat. Buiten die momenten gaan ze eigenlijk niet met elkaar om, maar Payton voelt zich wel op haar gemak in zijn bijzijn.
    Nikia Willishka MarshallThe rebelGood friend
    Payton en Nikia hebben een hele goede vriendschap en als Payton met iemand lol wil maken is Nikia degene waar ze naar toe gaat. Nikia is ook al vaker bij Payton en Bro thuis geweest en Payton vindt het fijn dat die twee een goede band hebben. Mocht Payton er achter komen dat die band wel eh heeel erg goed is dan zal er wel wat drama komen.
    Santiago Diego CruzThe loveable idiotFrenemy/flirt
    Diego en Payton's relatie is zeker interessant te noemen. Ze kibbelen de hele dag door en hebben oprechte irritaties aan elkaar, maar ondertussen wordt er ook voordurend met elkaar geflirt.
    Alyssa HaleLittle miss perfectEnemy - Voorstel
    Heel Alyssa's act zou Payton echt verafschuwen. Ze heeft een hekel aan mensen die zich perfect voordoen en Payton omringt zich liever met mensen die echt zijn en geen masker dragen.
    Harvey TorresThe hot messPrevious flirt
    Payton en Harvey hebben voor zijn vertrek een tijdje geflirt. Payton gaf daarbij ook duidelijk haar grens aan en toen Harvey besefte dat het lang zou duren voor Payton seks met hem zou willen hebben heeft hij het afgekapt. Gevoelens had Payton niet voor de jongen dus ze heeft het al weer achter zich gelaten, maar ze zal zich niet opnieuw met hem inlaten op die manier.
    Lucas Theo CampbellThe hot redheadBest friend and perhaps more
    Het was eigenlijk vanaf hun eerste ontmoeting dikke mik tussen Lucas en Payton. Ze hebben eigenlijk altijd een hele hechte band gehad waarbij Payton hem vertelde over haar slechte relatie met haar ouders en hem haar eerste echte schilderij heeft gegeven. Andersom weet Payton ook het een en ander van zijn agressie problemen en probeert ze hem te helpen waar het maar kan. Hun vriendschap is eigenlijk altijd heel vanzelfsprekend en niet romantisch geweest, tot ze in een dronken bui met elkaar hebben gezoend. Sindsdien hangt er een bepaalde spanning tussen de twee en hoewel Payton het niet wil toegeven, bang om de vriendschap kwijt te raken, zou ze ergens wel willen zien wat ze er van kunnen maken.
    Esmé O'DonnellPlastic, Queen BFormer friend
    Vroeger waren Payton en Esmé eigenlijk best goed bevriend en Payton heeft van dichtbij meegemaakt hoe Esmé's moeder haar probeerde te beïnvloeden. Toen Payton zag dat dit ook lukte heeft ze Esmé hier een aantal keer op aangesproken en uiteindelijk heeft dat er voor gezorgt dat ze uit elkaar zijn gegroeid.
    Deion LamarlThe enigmaAcquaintance
    Payton en Deion zijn niet echt vrienden te noemen, maar aangezien ze allebei met Julie bevriend zijn komen ze wel vaker met elkaar in contact. Ze delen een interesse voor kunst en Payton heeft Deion al een paar van haar schilderijen laten zien.
    Elif JohnsonThe loner BAcquaintance + voorstel
    Elif is voor Payton eigenlijk vooral een onbekende. De enige vorm van contact dat ze ooit hebben gehad was toen Payton een schets had gemaakt van het meisje en deze in haar kluisje heeft gestopt.
    Phoebe Sue Robinson//
    Yasmin Deam MaldiniThe ex modelAcquiantance
    Yasmin is nieuw op school en Payton zal dat wel opvallen, zeker aangezien ze blijkbaar bevriend is met Alyssa, die ze niet kan uitstaan. Payton zal niet snel toenadering zoeken tot dit meisje.
    Harrison CaldwellThe goldenTo be discussed
    Emmanuelle VillanuevaThe seductressFriend
    Manu en Payton hebben een vrij ongecompliceerde vriendschap waarin vooral duidelijk is dat ze altijd, maar dan ook altijd, voor elkaar klaar staan. Manu belt Payton geregeld op wanneer ze niet kan slapen, wat Payton totaal geen probleem vindt omdat ze zelf ook vaak laat wakker is.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 14:40 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mistake sorry! (':

    [ bericht aangepast op 24 aug 2017 - 17:47 ]


    Faith is everything.

    Ik ben dit weekend een weekendje weg (festival) — omdat het praattopic bijna vol is, stel ik Jennifer (Virago) en Matty (Hopps) aan om een nieuw praattopic te openen als ik weg ben (wie er van de twee dan online is).


    Binnen de Upper East Side zijn roddels de orde van de dag — echter, de laatste weken duiken steeds meer roddels op welke een harde kern van waarheid bevatten, voornamelijk rondom de jongeren van de hogere klasse. Vanwege een anoniem Twitter account die iedereen vol spanning volgt (want roddels zijn nu eenmaal geweldig zolang ze niet over jou gaan) houden ze alle nieuwtjes in de gaten. Zojuist heeft de anonieme Gossip Girl een nieuwe lading raadsels online gegooid, wat scheve ogen zal geven. Weet jij de betekenis erachter? Of zijn het daadwerkelijk roddels zonder enige betekenis? Er is maar één ding zeker — en dat is dat het tempo van de roddels omhoog zal blijven gaan — en niemand is veilig.

    @ Mr. Archer — de nieuwe juniors al gezien? Sommigen vallen vast en zeker onder uw speciale curriculum. . .
    @ Deion — al een beetje bijgekomen van de slapeloze nachten? Jammer dat het niet van de seks was, hm?
    @ Emrys — Mrs. Robinson called.
    @ Harvey — genoten van je 'vakantie', kiddo?
    @ Lana — ze zeggen dat de appel niet ver van de boom valt, al bang?
    @ Rose — en iedereen maar denken dat je talent had van jezelf, maar die cijfers komen wellicht ergens anders vandaan.
    @ Yasmin — heb je de nieuwe chocoladetoetjes al gezien in de kantine? Ze zijn om te smullen. . .


    Heey guys! Ik heb last van wondroos, wat in principe betekend dat ik alleen maar tijd heb om te rp'en, maar ik word harstikke duf en moe van de medicijnen, dus zal reageren zodra ik mij iets beter voel!


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik probeer asap te posten, ik heb het de laatste tijd enorm druk tot volgende week dinsdag waarschijnlijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mrs Robinson called 😂


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik zit op het moment niet heel erg goed in mijn vel. Dus ik weet niet wanneer ik zal posten :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Is het trouwens een algemeen bericht dat naar iedereen verstuurd wordt, of apart naar degenen die er in aangesproken worden?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Zou ik een leerkracht aan mogen maken, of is het verplicht een leerlinge te maken?


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    @ Ursula — dat is geen enkel probleem.

    Heeft er iemand problemen met posten?
    Don't forget to be excited peeps. <3


    Welke lessen zijn er nog vrij en mogen? Kunst?


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    Welke lessen zijn er nog vrij en mogen? Kunst?


    Er is nog maar één andere leerkracht — muziek & zwemmen. De rest is nog vrij.