• MANHATTAN'S ELITE
    ROLLENTOPIC X•X PRAATTOPIC X•X SPEELTOPIC

    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Amber
    • Cherona
    • Cheryl
    • Chloë
    • Demi
    • Emma
    • Jennifer
    • Maaike
    • Matty
    • Milena
    • Milou
    • Mirte
    • Saar
    • Sanne
    • Savannah
    • Stephanie
    • —
    • —
    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Arioline
    • Scurll
    • Tormienne
    • Sempre
    • Sombre
    • Hepzibah
    • Virago
    • GreenIight
    • Hopps
    • philocaly
    • Mouli
    • Rohirrim
    • Vaiana
    • Ziegler
    • Phorthos
    • Penn
    • Foolish
    • Obeah
    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Alyssa
    • Broderick
    • Marlene Lena
    • Payton
    • Lucas & Yasmin
    • Emmanuelle
    • Nikia
    • Axel
    • Cassandra Rose & Elif
    • Phoebe
    • Harrison
    • Aristotle
    • Esmé & Santiago Diego
    • Fitzgerald & Harvey
    • Lana
    • Julie
    • Deion
    • Emrys

    AFWEZIGHEID
    • Mirte / Rohirrim — 25 Augustus • 27 Augustus
    • Sanne / Ziegler — 21 Augustus • 27 Augustus (minder actief)


    ROLLEN / SECRETS / STATUS
    ——— Alyssa Caitlin Hale
    ——— Status
    • Little Miss Perfect
    ——— Secrets
    • Geen maagd meer
    • Nachtclubleven, drinken (veelvuldig)

    ——— Aristotle Benedict Davenport
    ——— Status
    • The Bastard
    ——— Secrets
    • Maagd
    • Mishandeling, lichamelijk (door vader)
    • Protestbewegingen, bedreiging / geweld / vernieling (daardoor gevangenis)

    ——— Axel Francisco Allaway
    ——— Status
    • The Photographer
    ——— Secrets
    • Seks, beste vriend Emrys
    • Stelen, filmrolletjes
    • Zusje, verstandelijke beperking

    ——— Broderick Archer
    ——— Status
    • The Rebel Teacher
    ——— Secrets
    • Affaire, leerling Nikia
    • Dominant
    • Seks, leerling Rose
    • Seksverslaafd

    ——— Cassandra Rose Carter
    ——— Status
    • The Actress
    ——— Secrets
    • Seks, docent muziek

    ——— Deion Lamar O'Dell
    ——— Status
    • The Enigma
    ——— Secrets
    • Vader

    ——— Elif Johnson
    ——— Innerlijk / Uiterlijk / Secrets
    ——— Status
    • The Loner
    ——— Secrets
    • X


    ——— Emmanuelle Villanueva
    ——— Status
    • The Seductress
    ——— Secrets
    • Sextape

    ——— Emrys Beauregard Bennett
    ——— Status
    • The Friendzone
    ——— Secrets
    • Prostitutie, cougars
    • Seks, beste vriend Axel
    • Trio, man / man / vrouw

    ——— Esmé Candice O'Donnell
    ——— Status
    • Plastic Queen B
    ——— Secrets
    • Faker, innerlijk / uiterlijk
    • Plastische chirurgie

    ——— Fitzgerald Sebastian Davenport
    ——— Status
    • The Troubled One
    ——— Secrets
    • Depressie / Dip, zelfmoordneigingen (daardoor psycholoog)
    • Homoseksueel, in de kast

    ——— Harrison Caldwell
    ——— Status
    • The Golden
    ——— Secrets
    • Obsessive Compulsive Disorder

    ——— Harvey Richard Torres
    ——— Status
    • The Hot Mess
    ——— Secrets
    • Adoptie, meisje bezwangerd
    • Kostschool

    ——— Julie Harding
    ——— Status
    • The Good One
    ——— Secrets
    • Scheiding, moeder vertrokken (kans op financiële problemen)

    ——— Lana Marion Greystone
    ——— Status
    • The Mystery
    ——— Secrets
    • Bedrijfsfraude, vader (daardoor gevangenis)
    • Naamsverandering

    ——— Lucas Theo Campbell
    ——— Status
    • The Hot Readhead
    ——— Secrets
    • Bedreigd, ex moeder (drugsdealer)
    • Stalker, ex moeder (drugsdealer)

    ——— Marlene Aylesfield
    ——— Status
    • The It Girl
    ——— Secrets
    • Geadopteerd
    • Opgelicht, faker biologische moeder

    ——— Nikia Willishka Marshall
    ——— Status
    • The Rebel
    ——— Secrets
    • Affaire, docent muziek
    • Switched at birth, fout ziekenhuis

    ——— Payton Helena Archer
    ——— Status
    • The Artist
    ——— Secrets
    • Chantage, docent wiskunde (drugsgebruik)

    ——— Phoebe Sue Robinson
    ——— Extra / Geschiedenis / Innerlijk / Secrets / Satus
    ——— Status
    • X
    ——— Secrets
    • X


    ——— Santiago Diego Cruz Richardson
    ——— Status
    • The Lovable Idiot
    ——— Secrets
    • Bijbaantje, fastfoodtruck
    • Huisarrest (afgesloten geld)

    ——— Yasmin Deam Maldini
    ——— Status
    • The Ex Model
    ——— Secrets
    • Aangerand
    • Eetstoonis


    RELATIES BESPREKEN
    • Alle users plaatsen een lijstje met afgesproken relaties vóór de eerste post — dit mag zeer bondig en kort.
    • Relatieslijstjes: plaats ze zelf en reageer op de lijstjes van de andere users — alleen zeggen 'ik heb X voor je' / 'wie wil een relatie met X' is niet effectief.
    • Wees realistisch: geen persoon heeft drie "friends with benefits", drie exen, vijf crushes — denk eraan dat de jongeren een hoge reputatie onderhouden. Daarnaast: houd zicht op onderlinge relaties — ga niet met de beste vriend / vriendin van je ex naar bed. Wees realistisch.

    © Tormienne & Ziegler — toestemming voor heropening

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 13:31 ]


    •

    Ik was eigenlijk van plan om een post te schrijven met Broderick (gezien niemand privéles wilde zou hij er wel rondlopen of zo) maar mijn hond gedraagt zich even niet zo goed dus focus me eerst even daarop, ik ga straks ook naar de dierenarts. Mocht iemand Broderick willen verwerken in haar post dan zou dat geweldig zijn, zo niet ook prima. Ik bedenk wel wat. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb het rollentopic / praattopic / speeltopic weer helemaal bijgewerkt.
    Vandaag maak ik mijn eigen relatielijstje af, post ik en laat ik de eerste berichten op Twitter verschijnen rondom enkele geheimen — so be prepared. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 11:45 ]


    •

    Relatielijstje, Aristotle Benedict Davenport

    • Axel Allaway — Tutor
    Axel geeft Ari bijles geschiedenis. Hierbij kan het er soms nogal verhit aan toe gaan, omdat Ari nu eenmaal niet alles binnen enkele seconde begrijpt en kan onthouden. Hierdoor wordt Ari boos, chagrijnig en geïrriteerd — en dit uit hij vervolgens op Axel. Uiteindelijk is Ari wel heel erg blij met Axel, omdat zijn punten van geschiedenis omhoog zijn geschoten.

    • Broderick Archer — Favorite teacher
    Alhoewel Ari niets heeft met leerkrachten, vindt hij het heerlijk om met Broderick om te gaan. Vanaf het moment dat hij de leerkracht leerde kennis tijdens zijn lessen gitaar spelen (waar hij overigens nog steeds niet goed in is, ondanks de moeite) hebben de twee een bijzondere leerkracht / leerling band opgebouwd. Nadat Ari eens het lokaal van Broderick in is geslopen tijdens een uurtje spijbelen en door kreeg dat de man dat fijner vond als dat Ari rond ging hangen, neemt Ari vaker een uurtje vrijaf. Zo kan hij soms een uurtje praten met Broderick, maar zit hij soms ook simpelweg achter in de klas als Broderick een andere klas aan het lesgeven is. Zeer af en toe komen Ari en Broderick elkaar tegen op feestjes, waar ze samen een biertje drinken (wat hen aanzien van Broderick in Ari’s kijkers ontzettend verhoogd).

    • Deoin O'Dell — Frenemies
    Ari en Deion kunnen het over het algemeen niet bepaald goed met elkaar vinden. Ari kan zichzelf er bijvoorbeeld ontzettend aan ergeren dat Deion zo agressief en brutaal is op school. Volgens Ari doet Deion dit enkel en alleen om iets (waar hij nog niet is achter gekomen) te compenseren. Echter, op het moment dat leerkrachten klagen over Deion of hem hard aanpakken in de klas, zal Ari altijd voor hem in de bres springen omdat hij zelf eveneens een hekel heeft aan regels die worden opgelegd door volwassenen.

    • Diego Richardson — Sarcastic fuckers
    Ari en Diego kunnen de grootste ruzies hebben, waarbij ze elkaar bijzonder hard de grond in boren met sarcastische opmerkingen. Echter, slechts één minuut later kunnen ze weer met de armen over elkaars schouders staan lachen alsof er zojuist niets heeft voorgevallen. Wanneer andere personen horen wat Ari en Diego tegen elkaar zeggen, schrikken ze wel eens — maar daar trekken de heren zich niets van aan.

    • Emrys Bennett — Pranking buddies
    Ari en Emrys zijn in een constante staat van paraatheid bij elkaar — ofwel zijn ze bezig met het pranken van andere personen, ofwel zijn ze bezig met het pranken van elkaar. Hierbij kunnen ze regelmatig te ver gaan, waardoor ze in de problemen komen. Ari weet hen daar met enkele mooie woorden meestal uit te praten, waarna ze er gierend vandoor gaan. De twee heren kunnen verschrikkelijk geïrriteerd zijn door elkaar als de één de ander weet te pranken, terwijl ze tegelijkertijd onder de indruk zijn dat het is gelukt.

    • Fitzgerald Davenport — Broer (half)
    Ari en Fitz zijn zonen van Sebastian Davenport, burgemeester van New York. Echter, vanwege het gegeven dat de burgemeester een sterke, uitgesproken voorkeur heeft voor Ari — is de band tussen de twee jongens zeer gespannen. Het grootste gedeelte van de tijd bestaat er een grote rivaliteit tussen hen, waarbij ze elkaar op alle denkbare gebieden proberen te overtreffen. Echter, de laatste periode hebben zowel Ari als Fitz in de gaten dat ze beiden zwaar gebukt gaan onder het strenge regime van hun vader. Ari heeft zo zijn vermoedens dat ook Fitz lichamelijk straffen ontvangt, maar is te beschaamd om zichzelf hierover te uiten — ook al heeft Fitz precies dezelfde vermoedens.

    • Harrison Caldwell — Nothing much
    Ari heeft niet zo veel op met Harris, omdat deze voornamelijk actief is binnen de muziek wereld en niet binnen de kunst wereld. Hierdoor gaat Ari hem voornamelijk uit de weg — ook omdat hij er niet mee geconfronteerd wil worden dat hij een verschrikkelijke ramp is in gitaar spelen en Harris zeer muzikaal aangeboren is.

    • Harvey Torres — Enemies
    Ari kan moeilijk hoogte krijgen van Harvey en dat bevalt hem dan ook voor geen centimeter — normaal gesproken is Ari ontzettend goed in mensen lezen. Hierdoor kijkt Ari met enige irritatie en nieuwsgierigheid naar Harvey — hij weet dondersgoed dat er iets mis is rondom de jongeman, maar hij kan er maar niet achter komen wat dat dan precies is. Uiteindelijk leidt dit ertoe dat de jongemannen vrij kil en koel met elkaar omgaan.

    • Lucas Campbell — Enemies
    Ari heeft een verschrikkelijke hekel aan Lucas omdat hij regelmatig met Marlene het bed in duikt.

    • Alyssa Hale — Model
    Alyssa staat regelmatig model voor Ari als hij een nieuw idee heeft voor zijn tekening — vanwege haar uiterlijk, dat perfect is om vast te leggen in een tekening (een mix van moeilijkheden en schoonheid). Ari vindt het prettig om met Alyssa te werken, omdat ze lang stil kan blijven zitten maar tegelijkertijd prettig gezelschap is.

    • Cassandra Rose Carter — Flirtationship
    Ari en Rose zijn vrienden, die zeer goed met elkaar kunnen kletsen en lachen. Daarnaast helpt Rose Ari regelmatig met het vak Spaans, aangezien hij daar een totale ramp in is. Ari vindt het heerlijk om Rose enigszins ongemakkelijk te maken door flirtende opmerkingen te maken en haar continu mee uit te vragen als soort van grapje. Echter, zou Ari het niet verkeerd vinden om uit te gaan met Rose — simpelweg omdat hij zich ontspannen voelt in haar bijzijn.

    • Emmanuelle Villanueva —

    • Esmé O'Donell — Enemies, chilling
    Slechts enkele jaren geleden heeft Esmé ontzettend haar best gedaan om ofwel met Ari ofwel met Fitz een relatie te krijgen — omdat haar ouders ervan waren overtuigd dat ze met een zoon van de burgemeester moest gaan. Echter, nadat beide jongemannen lieten weten daar geen behoefte aan te hebben — is Esmé kil en koel tegen ze gaan reageren. Ari durft het niet hardop toe te geven, maar hij is enigszins geïntimideerd door Esmé en haar meer dan perfecte uiterlijk.

    • Julie Harding — Friend
    Ari en Julie zijn goede vrienden — momenteel is Ari zelfs bezig om een tatoeage voor Julie te ontwerpen. Echter, daar is Ari al verschillende maanden mee bezig omdat hij continu ‘fouten’ ziet die er niet zijn en hij wil absoluut niet dat er fouten op Julie’s lichaam komen te staan. Daarnaast komen Ari en Julie elkaar veelvuldig tegen op feestjes en zijn dan niet bang voor de drank. Slechts één keer heeft dit uitgemond in een aantal knuffels en zoenen, waarbij Ari (tot zijn grote schaamte) er uit heeft geflapt dat hij nog maagd is en niet ‘verder’ wilde. Julie kon er destijds om lachen, maar heeft zijn geheim niet doorverteld.

    • Lana Greystone — Hook up & Tutor
    Lana geeft Ari bijles op verschillende vakgebieden — meestal maar net hetgeen waar hij moeite mee heeft. Daarbij weet Lana het voor elkaar te krijgen om dingen rustig aan Ari uit te leggen, waardoor hij het wonder boven wonder begrijpt. Daarnaast hebben ze nog wel eens de neiging om elkaar op feestjes op te zoeken en te zoenen — bij gebrek aan ander gezelschap. Wanneer ze daarna opnieuw in een bijles sessie zitten, kan dit enigszins ongemakkelijk zijn. Echter, na enkele minuten gaan ze simpelweg weer over op de orde van de dag en negeren ze wat er is voorgevallen.

    • Marlene Aylesfield — Beste vriendin (soulmate)
    Ari en Lena kennen elkaar al vanaf jongs af aan, omdat Lena’s moeder verschillende dingen heeft georganiseerd voor Ari’s stiefmoeder en ze elkaar dus regelmatig tegen kwamen. Vanwege het gegeven dat de twee vrij moeilijk openen jegens anderen, hebben ze hierdoor ruim de tijd gekregen om aan elkaar te wennen en elkaar in vertrouwen te nemen. Uiteindelijk hebben de twee hierdoor een bijzondere band gekregen, waarbij ze elkaar vaak zonder woorden begrijpen. Ari staat niet toe dat hij wordt weggeduwd door Lena en zal op dat soort momenten simpelweg onaangekondigd haar slaapkamer binnen komen voor een film of serie marathon, knuffelend onder haar dekens — totdat ze zichzelf weer beter voelt. Vanwege het gegeven dat Ari nog nooit ofte nimmer echt verliefd is geweest en niet weet ‘hoe’ dat moet, zit hij de laatste tijd enigszins in de knoop met zijn gevoelens voor Lena — hij is er simpelweg nog niet van overtuigd of hij dit voelt omdat hij verliefd is, omdat hij zichzelf veilig voelt bij haar of welke andere reden dan ook.

    • Nikia Marshall — Party buddies
    Ari en Nikia zijn samen regelmatig te vinden in feestjes of zelfs exclusieve clubs, waar ze zeer aan elkaar gewaagd zijn wat betreft dansen en drank. Ari zal een uitdaging van Nikia aan de bar of aan de dansvloer nooit ofte nimmer uit de weg gaan, ondanks dat hij weet dat hij heus wel voor haar onder zou doen als het er op aan zou komen. Ari heeft dit nooit ofte nimmer uitgesproken, maar tijdens het uitgaan houdt hij altijd een oogje op Nikia — ook al kan de jongedame voor zichzelf zorgen.

    • Payton Archer — Drawing buddies
    Ari en Payton hebben beiden een kunstzinnige kant, waar ze uren over kunnen praten — tot grote irritatie en verveling van anderen. Ari vindt het fantastisch om portretten te maken van Payton, omdat ze precies weet hoe ze moet gaan zitten en dit ook lang voor elkaar kan krijgen. Enkele weken geleden heeft Ari voor het eerst naakt model gestaan voor Payton, nadat ze dit enigszins schoorvoetend aan hem had voorgelegd. Echter, Ari was direct enthousiast en hij zoekt ook niets seksueels achter deze sessies (voornamelijk omdat hij nog maagd is), hij weet dat het voor de kunst is. Ari kijkt ontzettend tegen Payton op, hij vindt haar een ware kunstenares.

    • Yasmin Maldini — Friends
    Ari en Yasmin zijn vrienden. Ari heeft vanaf het allereerste moment een beschermende, zorgzame houding aangenomen rondom Yasmin — omdat hij het helder is dat de jongedame last heeft van haar eigen demonen. Ari zou willen dat hij Yasmin zich volledig op haar gemak kan laten voelen en zal dus kleine verrassingen organiseren voor haar om zich beter te laten voelen. Ari is vele malen rustiger dan normaal gesproken het geval is wanneer Yasmin bij hem is (wat een wonder op zich genoemd mag worden).


    •

    Jullie mogen Rose of Elif in jullie posts verwerken, eventueel! Voor Elif had ik als geheim bedacht dat ze nog altijd met een knuffel slaapt. Het is niet zo groot als de meeste geheimen, maar het is zeker voer voor roddelaars en pesters. Ik ga het zsm in mijn rol zetten, net als uiterlijk en innerlijk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sorry voor het wachten. Ik ga straks aan de slag. Hoop alleen dat er wat zinnigs uit komt want ik heb vreselijk geslapen


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Kan ik Alyssa naar iemand sturen of wilt iemand naar haar toe gaan? c;


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik zal proberen deze week nog even een relatie overzicht lijstje te maken voor Lena.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga zo posten met Nikia, misschien iemand die ik er alsnog bij moet betrekken? Ze is samen met Esmé ergens in de gang.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elif eventueel? Al zal het geen goee contact zijn haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rohirrim schreef:
    Ik heb het rollentopic / praattopic / speeltopic weer helemaal bijgewerkt.
    Vandaag maak ik mijn eigen relatielijstje af, post ik en laat ik de eerste berichten op Twitter verschijnen rondom enkele geheimen — so be prepared. :Y)


    Trouwens, is dat twitter account ergens te vinden of plaats je de berichten gewoon in het speel/praat topic.;3 (Misschien staat het ook wel ergens en heb ik er over heen gelezen, maar oke XD)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ladies ik heb Bro de leraar tot jullie beschikking, gezien er ook privélessen gegeven kunnen worden?


    I'm your little ray of pitch black.

    @ Greenlight — die plaats ik gewoon in het praattopic en speeltopic!


    •

    Hopps schreef:
    Elif eventueel? Al zal het geen goee contact zijn haha.


    Ik kan aan het einde van mijn post wel toevoegen dat ze haar tegenkomen?

    Cherona, ik kan de twee meiden - als Saar het niet erg vind - wel droppen in zijn lokaal? (En dan komen ze vlak bij de ingang Elif tegen?)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Virago schreef:
    (...)

    Ik kan aan het einde van mijn post wel toevoegen dat ze haar tegenkomen?

    Cherona, ik kan de twee meiden - als Saar het niet erg vind - wel droppen in zijn lokaal? (En dan komen ze vlak bij de ingang Elif tegen?)


    sounds good c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Penn --> Baci


    Faith is everything.