• Ik wordt er heeeelemaal gek van! Elke keer als een van mijn "243" vrienden iemand bevriend, krijg ik daar een vet anoying berichtje over op mijn tijdlijn. Soms wel 10 onder elkaar omdat mensen zoveel vriendenverzoeken accepteren! 'Die is nu bevriend met die. Die is nu bevriend met 6 nieuwe vrienden!'
    HOU OPPP!!

    Ik kan ook niet zien of het een instelling is en dit probleem googlen is hopeloos..

    Ben ik de enige die hier last van heeft?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 12:14 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb juist last van mensen die jarig zijn. Ik zie soms een hele rij aan felicitaties onder elkaar... alsof ik die wil zien? Haha. Facebook wordt sowieso steeds vervelender met pushmeldingen.

    Aah nee ik heb het ook en het is zooo vervelend :/ Posts ofzo krijg ik quasi niet meer te zien, alleen 'Die is nu bevriend met die', felicitaties, 'die heeft hierop gereageerd', 'die vindt deze post leuk', 'die vindt die pagina leuk', ... Het is zo annoying en ik zou facebook er al lang hebben afgegooid maar idk die paar posts wil ik wel zien + mijn ouders taggen me constant in dingen en dan worden ze boos als ik niet antwoord haha


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dat soort dingen heb ik opzich vrij weinig last van, gelukkig. Wel in de online vriendenlijst van me staan best vaak mensen met wie ik niet bevriend ben en die ik slechts 1 keer gesproken heb of zoiets. Zo ook een vriendin van mn ex die er constant staat. Terwijl ik die echt letterlijk 1 keer gesproken heb. Ik erger me er dood aan. D:


    Smile. You're beautiful. <3

    Bij mij (mobiele versie) staan er soms ook tientallen nieuwe vriendschappen onder elkaar. I DON'T CARE ABOUT THAT B*LLSH*T!

    Je kunt dat aan de zijkant ergens wegklikken, en dat moet je consistent doen en dan neemt facebook dat ook over. Denk ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Galactica schreef:
    Bij mij (mobiele versie) staan er soms ook tientallen nieuwe vriendschappen onder elkaar. I DON'T CARE ABOUT THAT B*LLSH*T!


    Omg im not the only one!!!! Im so happy!! Hahahaha ik word echt geeeek! Wat kan mij het boeien wie allemaal met wie bevriend raakt! STOP ITTT


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Patholoog schreef:
    Je kunt dat aan de zijkant ergens wegklikken, en dat moet je consistent doen en dan neemt facebook dat ook over. Denk ik.


    Ik kan alleen het bericht melden, of he bericht verbergen of de persoon ontvolgen :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik kan alleen het bericht melden, of he bericht verbergen of de persoon ontvolgen :')


    Ja precies, bericht verbergen. Als Facebook een beetje een logisch algoritme heeft, dan zou je een paar dagen ofzo heel vaak enkel dat moeten doen, en dan krijg je het minder te zien.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja precies, bericht verbergen. Als Facebook een beetje een logisch algoritme heeft, dan zou je een paar dagen ofzo heel vaak enkel dat moeten doen, en dan krijg je het minder te zien.


    Jep, dit klopt. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh dan hoop ik dat dat werkt! thankss!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ga dat ook eens proberen :)