• Hey,

    Ik was aan het brainstormen voor een verhaal en toen kwam ik na wat inspiratie van andere mensen om me heen dat een paardenverhaal wel iets was voor mij.
    Alleen ben ik bang dat users hier dat misschien wat te kinderachtig gaan vinden en het daarom niet willen lezen.

    Wat is jullie mening hierover? Vinden jullie dat een verhaal over paarden kinderachtig is? Zou je het lezen als 't plot wel goed in elkaar zit, ondanks paarden?
    Let me know.

    Milena.


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Als het een geweldig plot is, maakt het niet uit waarover het gaat. Zelfs als non-paarden mens zou ik het lezen als het plot echt geweldig is.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Voor alle soorten verhalen zullen wel lezers zijn. Zo ook voor paardenverhalen. ^^ Misschien niet super veel, maar misschien wordt je verrast en gaan wel degelijk veel mensen het verhaal lezen. Ga er gewoon lekker aan schrijven als je daar zin in hebt. Natuurlijk ''schrijf je voor jezelf'', maar ik snap heus ook wel dat lezers hebben wel fijn en motiverend is. Maar je weet nooit of er animo voor is als je het niet probeert. Dus mijn tip is om lekker aan het schrijven te gaan. Succes! ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Er zijn genoeg volwassenboeken over paarden! Ik zou het zeker gaan lezen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik zou het niet gaan lezen. Maar dat komt meer omdat ik paarden niet leuk vind.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Het hangt er gewoon inderdaad van af hoe je het neerpent denk ik.

    Ik vond de disney Spirit ook echt geweldig! Een boek over paarden kan echt heel goed uitpakken!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    mijn grootvader houdt van boeken over paarden, dus niet kinderachtig zolang het plot niet kinderachtig is geloof ik


    groetjes

    Hm, depends. Als je het echt een killerboek maakt met een geweldig plot, zou ik het wel lezen. Als het plot maar flat is, zou ik eerder iets anders lezen.


    Heaven is a place that we all have

    Snapple schreef:
    Ik zou het niet gaan lezen. Maar dat komt meer omdat ik paarden niet leuk vind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maak je niet druk om het aantal lezers, overal is wel een publiek voor. En het gaat tenslotte om wat jij graag wilt schrijven. Als jij ontdekt hebt dat jij het leuk vindt hierover te schrijven, moet je dat gewoon doen :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Je moet oppassen dat het geen typisch Penny-verhaal wordt: twaalfjarig meisje zonder ervaring temt driejarige wilde Arabische hengst. Zolang je plot goed in elkaar steekt is het geen probleem, zoals bij elk verhaal.


    oi, suzy