• Nothing like Highschool
    RPG - 50 - English - ©Sarn

    Roles      ☠      Talking      ☠      Drama


    Roles

    Boys - 5
    Username ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Sarn ~ Val(entino) Jack Lyne ~ 18 ~ Popular nice guy/psychopath ~ Kian Lawley ~ 1.4
    Webster ~ Fergus Fraser ~ 19 ~ The Artist ~ Herman Tommeraas ~ 1.4
    Kendol ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Webster ~ Archibald Arlington~ 19 ~ The Anti-Hunter~ Florian Neuville ~ 1.4
    Sameer ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page

    Girls - 7 - STOP
    Username ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Cranston ~ Ailsa Nielsen ~ 17 ~ Bubbles ~ Hermione Corfield ~ 1.4
    Ziegler ~ Tansy Elizabeth Jenner ~ 17 ~ Teacher's pet ~ Oliwia Wedzicha ~ 3
    Eternitarian ~ Nicole 'Sully' Sullivan ~ 17 ~ Firecracker ~ Anna Christine Speckhart ~ 3
    Carneliana ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Yellowstone ~ Hannah Sawyer ~ 17 ~ Clumsy Marshmellow ~ Scarlett Leithold ~ 3
    Sameer ~ Alessandra Flores ~ 18 ~ Wallflower ~ Chiara Scelsi ~ 3
    Soco ~ Eve Marilyn Freyz ~ 16 ~ Status ~ Faceclaim ~ 1.4
    Iratus ~ Lidiya Delov ~ 16 ~ Follower ~ Maria Almenta Poole ~ 3

    Partners
    Val & Hannah
    Fergus & Sully
    Tansy & Alessandra
    Dude & Ailsa




    Mhm?

    Epine schreef:
    (...)

    I do, but I guess people are busy, so I'mma be patient bc I love dem chars ^^


    Ur way nicer than i am


    help

    Horrible post, sorry :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    A post ^^


    Mhm?

    pssht, marthe, ailsa trekt haar schoenen ook weer aan.

    of ben ik vergeten dat in de post te zetten?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    pssht, marthe, ailsa trekt haar schoenen ook weer aan.

    of ben ik vergeten dat in de post te zetten?


    O, idunno, kan zijn dat ik verstrooid was x) oh well, dan zegt hij dat voordat ze haar schoenen weer aandoet lol


    help

    Ik schrijf vandaag of morgen, babes.


    kindness is never a burden.

    Ik ben er weer! c:
    Ik ga zo posten met Tansy. Naar wie mag ik Kit sturen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik ben er weer! c:
    Ik ga zo posten met Tansy. Naar wie mag ik Kit sturen?


    Hij is nog altijd welkom bij Alessandra en Noah, maar misschien dat je hem naar Sully/FErgus kan sturen, want die staan nu alleen? (Denk ik?)


    Mhm?

    Epine schreef:
    (...)

    Hij is nog altijd welkom bij Alessandra en Noah, maar misschien dat je hem naar Sully/FErgus kan sturen, want die staan nu alleen? (Denk ik?)


    Fergus gaat probs achter Sully aan — omdat hij haar dat niet zo maar laat zeggen zonder dat hij haar tegen kan spreken. Ik post waarschijnlijk vanavond.


    Rohirrim schreef:
    (...)

    Fergus gaat probs achter Sully aan — omdat hij haar dat niet zo maar laat zeggen zonder dat hij haar tegen kan spreken. Ik post waarschijnlijk vanavond.


    Ik heb Kit net naar Sully gestuurd (had toestemming van Ophidian). Fergus mag natuurlijk joinen, als hij rude genoeg is, gaat Kit vanzelf weg haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Okay!


    Vanwege mijn master thesis en aankomende reis houd ik Fergus voor de aankomende tijd buiten gesprekken. Mocht iemand hoognodig een persoon zoeken om te communiceren, let me know — dan breng ik hem er weer in.
    Edit: Archie laat ik er nog gewoon in, aangezien hij middenin een conversatie zit. Fergus staat gewoon random mensen te painten, drunk af.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 22:48 ]


    Oh, ik ben dat hier vergeten te zeggen, whoops. Ik zit dus in Griekenland tot en met dinsdag (GUYS I TOOK A PLANE WITHOUT PUKING MY GUTS OUT, HOOZAH), maar ik heb obv wifi, dus er komen posts ^^ misschien vanavond wel (:


    Mhm?

    Oké, ik heb een ideetje om de rpg weer wat interessanter te maken. Het is GEEN SKIP en jullie kunnen zelf heel veel sturen waar het naartoe gaat. You shall see ^^


    Mhm?

    Yo peeps —
    Binnen één maand vertrek ik voor een periode van twee maanden naar Zuid Amerika. Wanneer ik daar ben, wil ik niet op Q. komen (begin van het stoppen met Q.) omdat ik daar gewoon van alles wil genieten. Ik kan tot dan toe blijven posten, maar tegen 10 oktober schrijf ik mijn personages helemaal los van de anderen. Alvast een heads up.

    Liefs,

    Mirte