• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:21 ]

    Ik denk altijd maar zo dat het maar zo saai en leeg is als je het zelf maakt



    Oké, ik heb geen krul-smiley. Vandaar die gif. Maar succes en plezier en wellicht tot ziens!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 19:41 ]


    Tijd voor koffie.

    Oh, sad...
    Echt zo jammer als er mensen vertrekken.


    16 - 09 - '17

    Dus je gaat Q verlaten omdat het hier saai en leeg is, in plaats van net als een heel deel ander mensen proberen het gezelliger te maken? Ik vind dat ergens wel een kleine belediging aan alle mensen die hier moeite steken om allemaal acties en topics op touw te zetten om de boel hier levend te houden.
    Maar goed, het is alsnog jouw keuze. Veel plezier verder I guess.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Dus je gaat Q verlaten omdat het hier saai en leeg is, in plaats van net als een heel deel ander mensen proberen het gezelliger te maken? Ik vind dat ergens wel een kleine belediging aan alle mensen die hier moeite steken om allemaal acties en topics op touw te zetten om de boel hier levend te houden.
    Maar goed, het is alsnog jouw keuze. Veel plezier verder I guess.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 19:37 ]


    Heaven is a place that we all have

    Patholoog schreef:
    Dus je gaat Q verlaten omdat het hier saai en leeg is, in plaats van net als een heel deel ander mensen proberen het gezelliger te maken? Ik vind dat ergens wel een kleine belediging aan alle mensen die hier moeite steken om allemaal acties en topics op touw te zetten om de boel hier levend te houden.
    Maar goed, het is alsnog jouw keuze. Veel plezier verder I guess.

    + Jammer, je opende vaak leuke topics. Misschien dat je ooit wel eens terugkomt, en tot die tijd vaarwel (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 20:00 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vond Q de laatste tijd eigenlijk wat levendiger worden. Misschien niet in aantallen qua users, maar wel qua reacties enz. Maar het is jouw keuze uiteraard dus ik wens je heel veel plezier op welke site je dan ook terecht komt en misschien zien je we je wel weer (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    BridgetJones schreef:
    Ik vond Q de laatste tijd eigenlijk wat levendiger worden. Misschien niet in aantallen qua users, maar wel qua reacties enz. Maar het is jouw keuze uiteraard dus ik wens je heel veel plezier op welke site je dan ook terecht komt en misschien zien je we je wel weer (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    BridgetJones schreef:
    Ik vond Q de laatste tijd eigenlijk wat levendiger worden. Misschien niet in aantallen qua users, maar wel qua reacties enz. Maar het is jouw keuze uiteraard dus ik wens je heel veel plezier op welke site je dan ook terecht komt en misschien zien je we je wel weer (:

    Met dank aan het nieuwe kudosysteem (: Ik ben het met je eens, ik merk ook meer activiteit.

    Also, als mensen weg blijven gaan, zal Quizlet er zeker niet actiever op worden.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 19:48 ]


    oi, suzy

    Oké. Tot ziens.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 20:02 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jammer dat je gaat. Vooral omdat je leuke topics maakte en ik toch wel het idee had dat Q minder dood begint te worden dan het ooit geweest is. :/
    Hopelijk kom je nog eens terug ^^


    26 - 02 - '16

    ik vindt dit heel erg jammer
    en voel me er ook schuldig over
    ik ga je wel missen, ik vindt dat we redelijk goed contact hadden !!
    hopelijk tot snel Mr Grey
    bye (huil)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Magnus schreef:
    Oké. Tot ziens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Patholoog schreef:
    Dus je gaat Q verlaten omdat het hier saai en leeg is, in plaats van net als een heel deel ander mensen proberen het gezelliger te maken? Ik vind dat ergens wel een kleine belediging aan alle mensen die hier moeite steken om allemaal acties en topics op touw te zetten om de boel hier levend te houden.
    Maar goed, het is alsnog jouw keuze. Veel plezier verder I guess.


    i wanna die with you once or twice.

    Als het mijn keuze is om weg te gaan omdat ik Quizlet saai vind en er weinig tijd meer mee besteed dan toe ik dat gewoon (-:

    Edit: Ik was vergeten erbij te melden dat ik Quizlet ook verlaat omdat ik mij niet meer thuis voel. Mensen worden te snel getriggered als je één ding verkeerd zegt en dit is een goed voorbeeld (-:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 20:44 ]

    Ik vind het jammer dat je weggaat!
    Hopelijk tot gauw, ik vond je een gezellige user!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)