• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:21 ]

    De mensen die hierop gereageerd hebben, zijn niet per se getriggered. Volgens mij voel jij dat gewoon aan.


    Heaven is a place that we all have

    MrGrey schreef:
    Als het mijn keuze is om weg te gaan omdat ik Quizlet saai vind en er weinig tijd meer mee besteed dan toe ik dat gewoon (-:

    Edit: Ik was vergeten erbij te melden dat ik Quizlet ook verlaat omdat ik mij niet meer thuis voel. Mensen worden te snel getriggered als je één ding verkeerd zegt en dit is een goed voorbeeld (-:


    Nou zeg, ik vind deze reactie wel een beetje makkelijk. Ik wilde niet echt iets erover de post zeggen verder, aangezien ik de reacties zelf al zag. Maar goed.

    Als je gewoon vanaf het begin had gezegd 'Ik vind Quizlet nogal saai worden en ik wil mijn tijd ergens anders aan besteden', had je echt wel andere reacties gekregen. Dan had je gewoon gezegd dat je een mening ergens over hebt en eh. Tja. Dan had het echt niet zoveel geboeid, kijk maar naar de andere afscheidstopics.
    Nu zeg je gewoon 'het is hier saai en leeg'. Daar begrijp ik best over dat mensen over struikelen. Het is gewoon echt niet zo aardig om te zeggen, vooral omdat iedereen zo hun best doet om het drukker te maken.

    Daarom begrijp ik je 'getriggered' niet zo goed, want ik vind dit topic best onbeleefd en daarom begrijp ik de reacties die je krijgt best. Er is een reden voor deze gepikeerde reacties en die ligt niet alleen bij anderen. Daarbij - en ik kan het echt honderdduizend procent verkeerd hebben - ik denk dat je die reacties ook een beetje wilde uitlokken om die laatste edit erbij te kunnen zetten. Anders had je echt wel gewoon in de beginpost al kunnen zeggen 'bovendien voel ik me niet altijd welkom, dus hierbij; laters'.

    Maar ik vind het woord 'getriggered' gebruiken in een soort platte context sowieso onzinnig. Het is een psychologische term. Dat is alleen een hele andere discussie.

    Afijn, tot ziens en succes verder!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 21:03 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik snap je laatste reactie wel. En @Oke misschien is het juist ook de kunst om niet te reageren als iemand iets niet direct perfect verwoord.

    Helaas dat je deze community gaat verlaten en misschien tot ooit (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Ik snap je laatste reactie wel. En @Oke misschien is het juist ook de kunst om niet te reageren als iemand iets niet direct perfect verwoord.

    Helaas dat je deze community gaat verlaten en misschien tot ooit (:


    Dat is zeker waar, maar dit is tenslotte het internet en het is heel makkelijk om iets negatief op te vatten. Mijn reactie is niet zozeer een aanval, maar eerder een reactie op 'jullie doen allemaal zo aangevallen'. MrGrey legt het heel erg buiten zichzelf neer.

    Bovendien, een beetje aardig doen heeft nog nooit iemand pijn gedaan.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 15:12 ]


    Tijd voor koffie.

    Patholoog schreef:
    Dus je gaat Q verlaten omdat het hier saai en leeg is, in plaats van net als een heel deel ander mensen proberen het gezelliger te maken? Ik vind dat ergens wel een kleine belediging aan alle mensen die hier moeite steken om allemaal acties en topics op touw te zetten om de boel hier levend te houden.
    Maar goed, het is alsnog jouw keuze. Veel plezier verder I guess.


    Dit ja. Beetje jammer dat er steeds meer "oude" users vertrekken en er een select groepje overblijft die probeert het leuker te maken voor iedereen. Heb al van andere users gehoord die dit hebben geprobeerd dat ze de motivatie verliezen door dit soort vaarweltopics. Het is inderdaad jouw keuze, maar het is en blijft gewoon jammer, iedere user die gaat is er weer eentje minder die de site actief en leuk houdt.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    rip


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    rip


    — Inner peace, it's hard to find. —