• Hooi, ik heb recent een nieuwe blog geopend op tumblr met de naam impossible-writer. Omdat ik ook recent een nieuwe fototoestel heb gekocht, ben ik foto's gaan posten op deze tumblr. Maar vandaag bedacht ik mij: wat nu als ik verhaaltjes schrijf bij mijn foto's, maar dat zal waarschijnlijk saai zijn om te lezen. Maar wat nu als ik gewoon prompts plaats tussen mijn foto's door. Dus niet enkel posts met foto's, maar ook posts met fictie, gebaseerd op prompts, of soms foto's. Dat past direct ook beter bij de naam, hahaha.
    Maar is dat iets? Ik gebruik tumblr vooral met mijn j en spatie-toets, waarbij ik langs alle mooie plaatjes scrol. Wordt er veel gelezen op tumblr? Is dat dus iets?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik houd er persoonlijk heel erg van om zulke blogs te zien en ik volg ze ook meestal! Ik zou het gewoon doen, er is overal wel interesse voor op Tumblr!

    + ik heb je even meteen gevolgd !


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yoshioka schreef:
    Ik houd er persoonlijk heel erg van om zulke blogs te zien en ik volg ze ook meestal! Ik zou het gewoon doen, er is overal wel interesse voor op Tumblr!

    + ik heb je even meteen gevolgd !


    Bedankt! En bedoel je dan verhalen bij foto's, of zonder foto's?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Bedankt! En bedoel je dan verhalen bij foto's, of zonder foto's?

    Beiden! Als de verhalen een betekenis hebben bij de foto's, dan is het al helemaal te gek!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er wordt heel veel geschreven en gelezen op tumblr. Daarbij klinkt het als een hele leuke blog! Vooral doen! Ik zal ook even een kijkje nemen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.