• De titel zegt het al!

    Ik was de laatste ^^


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik vind jouw profielfoto en username echt amazing! En je lijkt me een heel aardig persoon met leuke humor! (:

    Ik vind jou gewoon een lekker ding:


    Aan niets denken is ook denken.

    Mooie username!


    obsessive rage

    Mooie alles haha, zeg maar: combinatie van username en pf picca enzo


    Aan niets denken is ook denken.

    Leuke pf, doet me denken aan van die klei die ik vroeger altijd wou hebben.


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Ik ken ABBA zelf niet zo goed, maar ik vind het altijd mooi hoe muziek veel voor iemand kan betekenen, dat vind ik steeds mooi als ik je account langs zie komen, het laat zien dat je echt om iets geeft of zo ^^


    obsessive rage

    InktZwart alleen de naam al, ik moet er gewoon telkens op klikken, het is een goede gebruikersnaam, ik vind hem heel mooi ;)


    Let's see the eight world wonders, Before we six feet under.

    Ik heb je, voor zover ik weet, nog nooit gezien, maar je lijkt me erg aardig!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Londen, Londen, Londennnn <3 Elke keer als ik jouw naam/profielfoto zie word ik blij haha.

    Niet alleen het feit dat je regelmatig in dit lieve topic opduikt, maar ook je aantal badges, forumposts, creaties en gewoon je enthousiasme zijn bewonderenswaardig! Wat een toewijding!


    Mhm?

    Barrel, je bent gewoon een lief mens >.<


    Let's see the eight world wonders, Before we six feet under.

    Het is wel lastig om een compliment te geven aan iemand die niet meer actief is, maar ja leuke username.


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Je lijkt me een ontzettend lief persoon, wat vrij cliché kan klinken, maar ik meen het wel


    obsessive rage

    Ik vind je username en je profiel erg gaaf (:


    And then we'll see it.

    Ik leef voor jouw username, not kidding. Zijn die bloemen coffee art? Pwetty c:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 7 okt 2017 - 16:50 ]