• De titel zegt het al!

    Ik was de laatste ^^


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Om even de voorspelbaarheid te doorbreken: Ik kan me herkennen in je enigszins duistere ziel.


    Aan niets denken is ook denken.

    Je hebt een mooie username! (:
    En je lijkt me een interessant persoon.

    Het compliment dat je me laatst gaf, was echt mooi! (: Je bent een erg aardige persoon!


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Je maakt me iedere keer heel blij met je username en profielfoto. ABBA is voor mij echt iets heel positiefs, dus bedankt daarvoor. c:


    Caution first, always.

    Ik vind jouw profiel erg leuk en volgens mij ben je een fantastisch persoon!


    i wanna die with you once or twice.

    Je bent een ontzettend aardig, getalenteerd meisje. Ik weet dat "aardig" wat ordinair klinkt, maar ik bedoel er echt meer mee, haha


    obsessive rage

    Dat geldt sowieso ook voor jou, daarbij ben je heel (volgens mij, ik ken je niet super goed) lief op je soort van eigen manier, ben je ontzettend creatief, slim en 'volwassen' in je denken. Kortom, een meisje waar ik soms stiekem nog best tegen opkijk, ook al ken ik haar niet zo goed. (:


    i wanna die with you once or twice.

    Heel lief dat je anderen een lief berichtje stuurt ook al ken je ze niet/nauwelijks. Echt mooi vind ik dat, en bewonderingswaardig.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2017 - 9:57 ]


    The truth is out there.

    Je profiel is erg rustig en mooi met die kleurtjes, heel fijn om naar te kijken. (:


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Je bent erg actief op het forum, en je passie voor ABBA is ook heel erg leuk!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Jij bent echt awesome! Je bent altijd aardig en beleefd tegen iedereen en ik houd nog steeds echt van je username!
    En de complimentjes die je me geeft zijn echt zo lief. They always make me smile. :3

    Jij hebt vandaag naar ABBA geluisterd en mensen die dat doen zijn leuk!^^

    [ bericht aangepast op 29 sep 2017 - 19:45 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Wat een leuk profiel heb jij! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Je bent heel erg aardig. Eigenlijk zouden we wat meer met elkaar praten. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiiiiizzz <3 Ik ben zo blij dat ik jou ontmoet heb. :Y) Gezellige, lieve, leuke meid.