• GAME OF THRONES
    De Q-marathon die 16 maand duurt!
    Het zevende seizoen is alweer aan zijn einde gekomen en de fans mogen het doen met de belofte dat het achtste seizoen nog komen gaat. Wanneer? Eind 2018, begin 2019? We weten het nog niet. In de tussentijd zijn we dus GoTloos. Wat natuurlijk vreselijk is.

    Filiz (Papiliones) en ik kwamen toen op het volgende idee: Elke week een aflevering kijken van Game of Thrones totdat het nieuwe seizoen weer begint! Elke week krijgt een episode toegewezen. En zo kijken we seizoen 1 tot en met 7 allemaal gezamenlijk totdat we verder kunnen met 8.

    Er zijn 67 episodes om te kijken. Dat betekend dat we iets meer dan 16 maand zoet zijn. Elke maandag begint er natuurlijk een nieuwe week, en daarbij hoort ook een nieuwe episode. Op deze manier kunnen we met z'n allen in dit topic praten over de aflevering.


    AFLEVERING VAN DE WEEK

    Season 1 Episode 7

    We praten in dit topic met de [ spoiler ] . Want spoilers blijven spoilers! Vermeld boven elke spoiler om welke aflevering het gaat zodat men weet of hij hem kan openen of niet. Het is de bedoeling dat we elke week één aflevering kijken. In feite pakken we dus gewoon het ritme op die je ook hebt wanneer er daadwerkelijk een seizoen uitkomt. Je hoeft natuurlijk niet vanaf het begin mee te kijken. Dat is je eigen keuze.

    Discussieer vooral over de dingen die je was vergeten, of die je nu opeens opvallen. Veel kijkplezier!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2017 - 19:45 ]

    Oké, ik zou hieraan meedoen, naar ik heb het al drie keer gezien, oeps.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    Oké, ik zou hieraan meedoen, naar ik heb het al drie keer gezien, oeps.

    Hehe.

    Yaay! *O*


    One Who Travels A Higher Path.

    OH ik had even gehoopt op een soort GoT marathon bij iemand, hahaha
    Maar dit lijkt me ook leuk! Ik ga de finale over een kwartier kijken


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik was ooit begonnen maar niet voorbij seizoen 2 gekomen toen. I'm in, leuk idee!
    En een van mijn favoriete personages leeft nog in het begin tenminste, hahhaha


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    IK DOE MEE
    spoiler seizoen 1-3

    al ben ik niet in staat al robb en ned en drogo en cat weer te zien sterven eigenlijk shit man


    MAAR GOED IK DOE MEE


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yuuush I join.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hm, ik ben bij seizoen 5, ik kijk nog eventjes door haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nog nooit gezien waar moet ik kijken tho


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    Nog nooit gezien waar moet ik kijken tho


    ja ffs ads ik dacht ik krijg je over de lijn met de prachtige pugs of thrones van gisteren maar nee hoor


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Varekai schreef:
    OH ik had even gehoopt op een soort GoT marathon bij iemand, hahaha
    Maar dit lijkt me ook leuk! Ik ga de finale over een kwartier kijken

    Ohja zo zou je het ook nog kunnen opvatten haha. :'D Zou een lange marathon bij iemand thuis worden dan.

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Ohja zo zou je het ook nog kunnen opvatten haha. :'D Zou een lange marathon bij iemand thuis worden dan.


    als je ervoor gaat kan je het op minder dan drie dagen doen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb seizoen 1 nog maar net opnieuw gekeken, maar vanaf seizoen 2 doe ik mee (wbw)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Thoros schreef:
    (...)

    ja ffs ads ik dacht ik krijg je over de lijn met de prachtige pugs of thrones van gisteren maar nee hoor


    Dat heeft me juist overtuigd maar waar kijk ik het uberhaupt


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Dat heeft me juist overtuigd maar waar kijk ik het uberhaupt


    Popcorn Time als je dat hebt, anders watchseries? Het laatste is geen topkwaliteit, maar ik heb het er zes seizoenen en één episode lang mee gedaan, dus het lukt wel, haha.
    En yey! Kijken jij! *O*


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried