• GAME OF THRONES
    De Q-marathon die 16 maand duurt!
    Het zevende seizoen is alweer aan zijn einde gekomen en de fans mogen het doen met de belofte dat het achtste seizoen nog komen gaat. Wanneer? Eind 2018, begin 2019? We weten het nog niet. In de tussentijd zijn we dus GoTloos. Wat natuurlijk vreselijk is.

    Filiz (Papiliones) en ik kwamen toen op het volgende idee: Elke week een aflevering kijken van Game of Thrones totdat het nieuwe seizoen weer begint! Elke week krijgt een episode toegewezen. En zo kijken we seizoen 1 tot en met 7 allemaal gezamenlijk totdat we verder kunnen met 8.

    Er zijn 67 episodes om te kijken. Dat betekend dat we iets meer dan 16 maand zoet zijn. Elke maandag begint er natuurlijk een nieuwe week, en daarbij hoort ook een nieuwe episode. Op deze manier kunnen we met z'n allen in dit topic praten over de aflevering.


    AFLEVERING VAN DE WEEK

    Season 1 Episode 7

    We praten in dit topic met de [ spoiler ] . Want spoilers blijven spoilers! Vermeld boven elke spoiler om welke aflevering het gaat zodat men weet of hij hem kan openen of niet. Het is de bedoeling dat we elke week één aflevering kijken. In feite pakken we dus gewoon het ritme op die je ook hebt wanneer er daadwerkelijk een seizoen uitkomt. Je hoeft natuurlijk niet vanaf het begin mee te kijken. Dat is je eigen keuze.

    Discussieer vooral over de dingen die je was vergeten, of die je nu opeens opvallen. Veel kijkplezier!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2017 - 19:45 ]

    Filiz en ik gaan vanavond kijken. Omdat het kan. :Y)

    OperaGhost schreef:
    Filiz en ik gaan vanavond kijken. Omdat het kan. :Y)


    Pfff, plannen zijn verandert... Deze vrouw hier laat mij alleen met kijken. (no_chears)

    Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! Ik ben benieuwd naar jullie commentaar! *O*


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Pfff, plannen zijn verandert... Deze vrouw hier laat mij alleen met kijken. (no_chears)

    Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! Ik ben benieuwd naar jullie commentaar! *O*

    Sorreeeh haha

    Ik kijk m nu

    DE BABYFACES
    DE MENSEN DIE NOG LEVEN
    my feels

    OperaGhost schreef:
    DE BABYFACES
    DE MENSEN DIE NOG LEVEN
    my feels

    Precies mijn reactie lol


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    The feels om iedereen die nog leven inderdaad ja (sommigen helaas).
    EN verder over 101:

    Die jongen op het allerbegin, ik voelde wel voor zijn lot. En ik voel ook nog steeds voor bran door die *per ongeluk* duw.
    Arya en Viserys (: (ik mag de meesten niet, maar hem wel. Logisch..)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    oef mijn ouders hadden poging twee aan got ondernomen en vonden het deze keer wel leuk. ik ben maar mee gaan kijken weer en ben al bij seizoen 3. helaas, was wel leuk geweest.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ah, ik weet niet of ik het ga volhouden, maar ik wil wel proberen!

    En we hebben s1-s3 op dvd, maar mijn laptop heeft geen dvd speler :C Of ik moet m'n ouders overhalen met me mee te doen.


    Stenenlikker

    Helaas heb ik voor het seizoen 7 begon al een soort marathon gehad, D:


    -

    1832 schreef:
    The feels om iedereen die nog leven inderdaad ja (sommigen helaas).
    EN verder over 101:

    Die jongen op het allerbegin, ik voelde wel voor zijn lot. En ik voel ook nog steeds voor bran door die *per ongeluk* duw.
    Arya en Viserys (: (ik mag de meesten niet, maar hem wel. Logisch..)

    S01e01
    Jaa zo sneu!
    Ik mag hem niet maar ik vind het wel een geweldig personage. En zijn uiterlijk mag er wezen haha!

    Ik ben een beetje laat want ik was op kamp, maar ondertussen is het deze week tijd voor episode 2, voor de mensen die meedoen. ^^

    Misschien ga ik ook meedoen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik join :Y) GoT is life.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Leuk! ^ *O*

    Leuk, maar als je ook maar met 1 GOT fan in huis woont kun jij geen Netlfix meer kijken ^^


    Aan niets denken is ook denken.