• GAME OF THRONES
    De Q-marathon die 16 maand duurt!
    Het zevende seizoen is alweer aan zijn einde gekomen en de fans mogen het doen met de belofte dat het achtste seizoen nog komen gaat. Wanneer? Eind 2018, begin 2019? We weten het nog niet. In de tussentijd zijn we dus GoTloos. Wat natuurlijk vreselijk is.

    Filiz (Papiliones) en ik kwamen toen op het volgende idee: Elke week een aflevering kijken van Game of Thrones totdat het nieuwe seizoen weer begint! Elke week krijgt een episode toegewezen. En zo kijken we seizoen 1 tot en met 7 allemaal gezamenlijk totdat we verder kunnen met 8.

    Er zijn 67 episodes om te kijken. Dat betekend dat we iets meer dan 16 maand zoet zijn. Elke maandag begint er natuurlijk een nieuwe week, en daarbij hoort ook een nieuwe episode. Op deze manier kunnen we met z'n allen in dit topic praten over de aflevering.


    AFLEVERING VAN DE WEEK

    Season 1 Episode 7

    We praten in dit topic met de [ spoiler ] . Want spoilers blijven spoilers! Vermeld boven elke spoiler om welke aflevering het gaat zodat men weet of hij hem kan openen of niet. Het is de bedoeling dat we elke week één aflevering kijken. In feite pakken we dus gewoon het ritme op die je ook hebt wanneer er daadwerkelijk een seizoen uitkomt. Je hoeft natuurlijk niet vanaf het begin mee te kijken. Dat is je eigen keuze.

    Discussieer vooral over de dingen die je was vergeten, of die je nu opeens opvallen. Veel kijkplezier!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2017 - 19:45 ]

    Micaela schreef:
    Leuk, maar als je ook maar met 1 GOT fan in huis woont kun jij geen Netlfix meer kijken ^^


    GOT staat niet op Netflix.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    GOT staat niet op Netflix.


    Nee, natuurlijk niet. HBO toch?
    Maar wat ik bedoel te zeggen: ik kan niet op de (beste) tv kijken omdat zij er dan zitten + ze maken het altijd heel donker dan (like de GOT sfeer ofzo)
    Je kunt met meerdere mensen op Netflix, ik bedoel 4 mensen, 1 account en altijd er op en je account is 3 euro. Mooi prijsje toch?


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Nee, natuurlijk niet. HBO toch?
    Maar wat ik bedoel te zeggen: ik kan niet op de (beste) tv kijken omdat zij er dan zitten + ze maken het altijd heel donker dan (like de GOT sfeer ofzo)
    Je kunt met meerdere mensen op Netflix, ik bedoel 4 mensen, 1 account en altijd er op en je account is 3 euro. Mooi prijsje toch?


    Oh op die manier, my bad (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga 'm morgen kijken. Lekker op de laatste dag van de week hehe.

    Super chill, ach jee ik loop hopeloos achter! Maar ik weet: de serie heeft zoveel afleveringen als ik meer tijd heb binge ik tot de max


    Aan niets denken is ook denken.

    Episode 3 jongens!

    Euhm, nog niet begonnen, hahaha. Ik heb alleen t probleem dat ik seizoen 1 t/m 3 op dvd heb, maar enkel 1 dvd speler die aan de grote tv gekoppeld is, die iedereen gebruikt :C


    Stenenlikker

    Stenenlikker schreef:
    Euhm, nog niet begonnen, hahaha. Ik heb alleen t probleem dat ik seizoen 1 t/m 3 op dvd heb, maar enkel 1 dvd speler die aan de grote tv gekoppeld is, die iedereen gebruikt :C

    Ah, dat is jammer! Heb je ook geen laptop waar je dvd's in kan doen?

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Ah, dat is jammer! Heb je ook geen laptop waar je dvd's in kan doen?


    De mijne kan dat helaas niet, dus zit te denken om zo'n aankoppelbare cd speler te kopen, ook handig voor mn spellen.
    Waaaaaacht, het kan wel op mn oude laptop :'D Die maar eens even opzoeken.


    Stenenlikker

    Episode 4 is aangebroken deze week

    Oeps, ik loop iets achter in deze marathon $:
    ik ben van plan het donderdag/vrijdag in te halen, want bij mijn ouders kan ik het op de tv terug kijken met beter beeld (:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 16:38 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    1832 schreef:
    Oeps, ik loop iets achter in deze marathon $:
    ik ben van plan het donderdag/vrijdag in te halen, want bij mijn ouders kan ik het op de tv terug kijken met beter beeld (:

    Het is wel lastiger om bij te houden dan wanneer het nieuwe afleveringen zijn hé. Althans, zo ervaar ik het wel haha.

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Het is wel lastiger om bij te houden dan wanneer het nieuwe afleveringen zijn hé. Althans, zo ervaar ik het wel haha.

    Zeker als het drukker is met school oid. Maar nu ben ik bij (:
    Joffrey is vanaf het begin al een pain in the ass.. al komt het deels ook door de opvoeding I guess.
    En de 'a man who can change his face' en iets met dat zeelieden verbrand werden op zee deden me aan het laatste seizoen denken.
    en ik moest lachen toen Little finger het over zijn weddenschap over kingslayer vs knight of flowers had


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Yes, ik ga vanavond beginnen! Ik heb een externe dvd-speler gekocht :Y)


    Stenenlikker

    Zijn er trouwens nog mensen die dit nog volhouden? Gezien het hier wel erg stil is.
    Ik heb geen idee waar ik hoor te zijn, maar voor mij is 7 de volgende aflevering.


    Stenenlikker