• GAME OF THRONES
    De Q-marathon die 16 maand duurt!
    Het zevende seizoen is alweer aan zijn einde gekomen en de fans mogen het doen met de belofte dat het achtste seizoen nog komen gaat. Wanneer? Eind 2018, begin 2019? We weten het nog niet. In de tussentijd zijn we dus GoTloos. Wat natuurlijk vreselijk is.

    Filiz (Papiliones) en ik kwamen toen op het volgende idee: Elke week een aflevering kijken van Game of Thrones totdat het nieuwe seizoen weer begint! Elke week krijgt een episode toegewezen. En zo kijken we seizoen 1 tot en met 7 allemaal gezamenlijk totdat we verder kunnen met 8.

    Er zijn 67 episodes om te kijken. Dat betekend dat we iets meer dan 16 maand zoet zijn. Elke maandag begint er natuurlijk een nieuwe week, en daarbij hoort ook een nieuwe episode. Op deze manier kunnen we met z'n allen in dit topic praten over de aflevering.


    AFLEVERING VAN DE WEEK

    Season 1 Episode 7

    We praten in dit topic met de [ spoiler ] . Want spoilers blijven spoilers! Vermeld boven elke spoiler om welke aflevering het gaat zodat men weet of hij hem kan openen of niet. Het is de bedoeling dat we elke week één aflevering kijken. In feite pakken we dus gewoon het ritme op die je ook hebt wanneer er daadwerkelijk een seizoen uitkomt. Je hoeft natuurlijk niet vanaf het begin mee te kijken. Dat is je eigen keuze.

    Discussieer vooral over de dingen die je was vergeten, of die je nu opeens opvallen. Veel kijkplezier!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2017 - 19:45 ]

    Ja oke wordt gefixt


    Heaven is a place that we all have

    Zo leuk dat er al wat enthousiasme is! *O*


    One Who Travels A Higher Path.

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Ohja zo zou je het ook nog kunnen opvatten haha. :'D Zou een lange marathon bij iemand thuis worden dan.


    Iedere maand een ander seizoen bij een ander iemand thuis (wbw)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mt


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Gezien ik zelf al het plan had om het te herkijken, doe ik mee c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leuk dat zoveel mensen meedoen! *O*

    Is S1xE1 al voor deze week?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    Is S1xE1 al voor deze week?


    Ja! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Hoe kijken we dat eigenlijk?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Hoe kijken we dat eigenlijk?


    Je mag zelf bepalen op welke dag je deze week hem wilt bekijken en als je het eenmaal hebt gezien, dan kan je hier je mening weer delen. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Oe i wanna join c: Was sowieso van plan om GoT te herbekijken (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Je mag zelf bepalen op welke dag je deze week hem wilt bekijken en als je het eenmaal hebt gezien, dan kan je hier je mening weer delen. (:


    Ooohh zo. Ik dacht hetzelfde als met die Q filmavonden oooops


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yess, I'm in. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ga ook proberen mee te doen! :D


    Treat people with kindness

    Ik ga proberen mee te doen, totdat ik op reis ga. :Y)