• GAME OF THRONES
    De Q-marathon die 16 maand duurt!
    Het zevende seizoen is alweer aan zijn einde gekomen en de fans mogen het doen met de belofte dat het achtste seizoen nog komen gaat. Wanneer? Eind 2018, begin 2019? We weten het nog niet. In de tussentijd zijn we dus GoTloos. Wat natuurlijk vreselijk is.

    Filiz (Papiliones) en ik kwamen toen op het volgende idee: Elke week een aflevering kijken van Game of Thrones totdat het nieuwe seizoen weer begint! Elke week krijgt een episode toegewezen. En zo kijken we seizoen 1 tot en met 7 allemaal gezamenlijk totdat we verder kunnen met 8.

    Er zijn 67 episodes om te kijken. Dat betekend dat we iets meer dan 16 maand zoet zijn. Elke maandag begint er natuurlijk een nieuwe week, en daarbij hoort ook een nieuwe episode. Op deze manier kunnen we met z'n allen in dit topic praten over de aflevering.


    AFLEVERING VAN DE WEEK

    Season 1 Episode 7

    We praten in dit topic met de [ spoiler ] . Want spoilers blijven spoilers! Vermeld boven elke spoiler om welke aflevering het gaat zodat men weet of hij hem kan openen of niet. Het is de bedoeling dat we elke week één aflevering kijken. In feite pakken we dus gewoon het ritme op die je ook hebt wanneer er daadwerkelijk een seizoen uitkomt. Je hoeft natuurlijk niet vanaf het begin mee te kijken. Dat is je eigen keuze.

    Discussieer vooral over de dingen die je was vergeten, of die je nu opeens opvallen. Veel kijkplezier!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2017 - 19:45 ]

    Hephaistion schreef:
    Zijn er trouwens nog mensen die dit nog volhouden? Gezien het hier wel erg stil is.
    Ik heb geen idee waar ik hoor te zijn, maar voor mij is 7 de volgende aflevering.

    Morgen zou 7 zijn yesss.
    Ik loop zelf een beetje achter nog, maar ga het inhalen als ik weer tijd heb. ^^

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Morgen zou 7 zijn yesss.
    Ik loop zelf een beetje achter nog, maar ga het inhalen als ik weer tijd heb. ^^


    Ahaha, yes, dan loop ik precies goed ^^ Nu alleen weer in dat ritme van 1x per week komen, haha. Gezien ik 6 afleveringen in 2 weken gekeken heb.


    Stenenlikker

    Ik ben heel slecht bezig... Ik heb dit samen met Laura bedacht en ik heb niet eens de eerste episode gekeken. :W


    One Who Travels A Higher Path.

    Yaaaay, seizoen 2 ^^

    Zijn er nog meer mensen die netjes bijlopen of ben ik de enige, haha?


    Stenenlikker

    ik ben bij episode 4/5 van seizoen 1 geloof ik, oeps. Maar nu wordt ik er wel weer goed aan herinnerd om weer verder te gaan(cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Antheia schreef:
    Ik ben heel slecht bezig... Ik heb dit samen met Laura bedacht en ik heb niet eens de eerste episode gekeken. :W

    Hahaha ja dit dus - ik ben blijkbaar ook niet in staat zoiets als dit vol te houden tenzij het gloednieuwe afleveringen zijn of zo. :'D

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Hahaha ja dit dus - ik ben blijkbaar ook niet in staat zoiets als dit vol te houden tenzij het gloednieuwe afleveringen zijn of zo. :'D


    We moeten elkaar pushen, Laura. :p


    One Who Travels A Higher Path.