•       Omdat alle andere Truth or Dare─topics zijn doodgebloed, wil ik ook nog eens proberen om dit op te starten. Het wordt gespeeld hoe je het gewoonlijk zou spelen in het echt, maar dan op een forum. Hieronder staat een voorbeeld.

    Voorbeeld:

    User #1: Truth or Dare?
    User #2: Truth.
    User #1: Wat is de meest gênante situatie die je ooit hebt meegemaakt?
    User #2: Ik stapte op in het vliegtuig voor mijn eerste vlucht ooit, en toen ik naar mijn zitje wandelde struikelde ik en viel ik op een heel knappe vrouw. Truth or dare?
    User #3: Dare.


    Elk spel kent zijn regels en zo ook ToD, hieronder staan ze:

    • Het is belangrijk dat je actief blijft zodra je een reactie plaatst (zo voorkomen we dat een vraag onbeantwoord blijft en het topic stil ligt).
    • Als er na 12 uur nog geen reactie is gaan we verder met de volgende.
    • Vragen voor 'truth' moeten niet té extreem. (Houd alle 16+ aanvaringen uit dit topic, denk aan het deel van de jeugd dat nog onschuldig is. (krul) )
    • Bij dare moet je een beetje haalbare dingen bedenken. (Voorbeelden: Activeer een poll die de meest random antwoorden bevat ─ Trek een gek       gezicht en plaats hier een foto van.)

    Graag ook even je username en (schuil-)naam doorgeven. (Naamsveranderingen ook!)

    Jens • Galactica
    Leah • Ahavah
    Ads • ads
    Anneke • Asgard
    Delphine • Kowalski
    Famke • BirbRon
    Femke • Amethyst_
    Frederick • Chilton
    Yuna • Eurus
    Laura • OperaGhost
    Soofje • Rantipole
    Precious • Majime
    Lilly • Stormfly
    Femke • Gilderoy
    Jarne • Debbaut
    'Aardappel' • Hermownninny
    Marthe • Londres
    Rick • Saltzman
    Carianne • Ohanaa


    Met dank aan Krolock en Ads. Topic door Ads.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2017 - 20:58 ]


    Heaven is a place that we all have

    Hier is mijn prachtige topic!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Amethyst_ schreef:
    Mag ik een dare van iemand?


    Tuurlijk, ik post jouw dare vanavond!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather