• Ja, er is aan iedereen wel iets raars te zien. En ik nou ja, die van mij is wel heel raar (is nog niet mn vriend, hij rent terug naar Friesland als ik te dichtbij kom enzo) maar ja hij is wel grappig.

    Dus: Klaag hier ALLES over je partner. Leuk toch?
    IK BEDOEL ZE ZITTEN HIER TOCH NIET OP (JE ZAL JE USERNAME MAAR AAN HEM / HAAR VERTELLEN?)

    Regels:
    -Niemand beledigen
    -Hou het gezellig of ik grijp meteen in! (pitbull style)
    -Gewoon alle dingen neerzetten
    -Lekker klagen
    -Niet dingen serieus nemen, het zijn immers gewoon klachten / soort lucht je hart maar dan wat specifieker


    Aan niets denken is ook denken.

    Die van mij weet zo ongeveer niet dat kant bestaat. Hij is ook nog maagd en hoeft niet meteen seks (heel fijn want anders ren ik weg haha)
    Hij is echt een opportunist tot de max (enigszins lui maar dat is omdat hij weet dat dat kan)

    -Hij kijkt soms echt heeeeeel erg wazig en dom terwijl hij gewoon slim is

    -Hij is echt diegene die altijd de fucking saladebar (jezus man wat doet i dat sloom, hij weet gewoon, je kunt dat heel langzaam doen) krijgt *je krijgt dus ook gewoon even veel betaald bij die saladebar hahahaha dan de drukke dingen

    -Je verteld alles aan hem (de meest schrokkende dingen) : Hij zegt 'oke' en kijkt heel tja droog en neutraal want het is gewoon niet heel indrukwekkend voor hem. Hij kent die shit wel (immers wie doet er nou 6 jaar TP en gaat dan naar elektrotechniek, jezus, moet ik het geld binnenhalen krijg ik geen baan nou leuk hoor)

    -Hij wimpelt gelovige mensen zo af (hij negeert ze namelijk compleet)

    -Hij moet zijn raam open zetten anders

    -Hij denkt dat hij het beter weet, maar eigenlijk heb ik altijd wel gelijk, want ik ben gewoon slimmer (sorry hoor). Daarom ga ik ook heeeeeeeeel vaak tegen hem in -> vind ik gewoon leuk ja


    Aan niets denken is ook denken.