• "Minstens 22 gewonden na explosie in Londense metro, één verdachte geïdentificeerd
    Bij een kleine explosie in een metrostel in Zuidwest-Londen zijn deze morgen zeker 22 passagiers gewond geraakt. De Londense politie stelt dat de ontploffing is veroorzaakt door een zelfgemaakt explosief en spreekt van een terreurdaad. De veiligheidsdiensten hebben intussen één dader kunnen identificeren met behulp van camerabeelden. Dat melden bronnen binnen de veiligheidsdiensten. "



    Man, ik word hier zo ziek van. Al die mensen... iedere keer als ik denk dat er geen aanslagen meer gaan komen, gebeurt er weer iets nieuws. Komt hier ooit een einde aan?

    Bron 1, bron 2, bron 3

    [ bericht aangepast op 15 sep 2017 - 17:09 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zo verschrikkelijk naar dit! Kan er niet bij dat mensen zoiets kunnen doen. Toch ben ik wel blij dat er geen doden zijn gevallen.


    Physics is awesome

    Weeral? :/ Gaat het ooit stoppen...


    Ik wil een tuin vol egels

    Mijn eerste gedachte was "Alweer"?
    Man dit gebeurt veel te vaak, naar voor die mensen. Hopelijk overleeft iedereen de verwondingen, al is het al fijn dat er nu nog geen doden zijn gevallen


    obsessive rage

    Dit is al de tweede keer dat ik zoiets hoor als ik terugkom van een uitstap met school in de bus. Mijn eerste gedachte was: weeral? Ik vind het erg dat dit iedereens gedachte is, ook heb ik het gevoel dat mensen dit gewoon aan het worden zijn. Het is niet meer: zou er nog een aanslag komen? De vraag is nu: wanneer en waar is de volgende aanslag? En daar heb ik schrik van, want dit mag echt geen gewoonte worden. Aanslagen blijven iets verschrikkelijks en zullen dat altijd zijn.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2017 - 21:09 ]


    <3

    Ze leggen het altijd af op een terreurdaad.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Inktzwart schreef:
    Mijn eerste gedachte was "Alweer"?
    Man dit gebeurt veel te vaak, naar voor die mensen. Hopelijk overleeft iedereen de verwondingen, al is het al fijn dat er nu nog geen doden zijn gevallen


    26 - 02 - '16

    Wat erg :\ Gelukkig zijn er geen doden gevallen.

    Sugasyub schreef:
    Ze leggen het altijd af op een terreurdaad.


    Als het om een terreurdaad gaat, doen ze dat inderdaad.


    Tijd voor koffie.

    Oke schreef:
    Wat erg :\ Gelukkig zijn er geen doden gevallen.

    (...)

    Als het om een terreurdaad gaat, doen ze dat inderdaad.

    Wat goed dat je me snapt. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het zegt behoorlijk wat over de afgelopen tijd dat ik inmiddels bij dit nieuws vooral opgelucht was. Het is verschrikkelijk, maar in ieder geval is er dit keer niemand overleden of zwaargewond geraakt. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het zegt behoorlijk wat over de afgelopen tijd dat ik inmiddels bij dit nieuws vooral opgelucht was. Het is verschrikkelijk, maar in ieder geval is er dit keer niemand overleden of zwaargewond geraakt. (no_chears)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Om een antwoord te geven op je vraag "Komt hier ooit een einde aan?":

    Ik vrees van niet... De mensen die dit soort daden plegen zijn, ondanks hun moordlustigheid, erg goed georganiseerd is gebleken de afgelopen 3 jaar. En ook al heeft het Iraakse leger zoveel terrein gewonnen de afgelopen maanden, de aanslagen in Europa zullen gewoon verder gaan zolang er hier mensen gebrainwasht worden tot harteloze wezens... Maar we moeten natuurlijk ons leven niet laten leiden door deze daden, en verder kijken naar de goede dingen die we hebben!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather