• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Chardonnay Parker Sweetwather • The ''One'' Person • Madelaine Petsch • Windvlaag • 1.3
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Idk. • Greenlight • 1.2
    Peaches Riddle • Status • Jessie Paige • Herfst • 1.5
    Rosa Thomason • The Life of The Party • Faceclaim • Phortos • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Scarlett Leithold • Virago • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Ertha Latisha Green • The Newby • Bee Melvinn Windvlaag • 1,6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Miranda Kerr • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Noah Christopher Andrews • The Hyper • Cole Sprouse • Windvlaag • 1.3
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • Maluma • 1.1
    Naam • Status • Faceclaim • philocaly • Pagina
    Parker Thomas Smith • The Jock • Idk • Obeah • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Idk • Obeah • 1.2
    Naam • Status • Faceclaim • Epine • Pagina
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prine Charming • Pierson Fodé • Vaiana • 1.5

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.


    ''With all due respect, which is none...''

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • With Parker • Outfit •

    ”Ik ga wel, pussies,” grinnikt Tanner. Geamuseerd volgen mijn blauwe kijkers de beweging die hij naar voren maakt, waarna hij kalmpjes de fles op tafel een flinke zwier geeft en deze flink begint te draaien. Onbewust bijt ik zacht op onderlip, nieuwsgierig naar waar de fles zijn eerste tussenstop ging maken, en nipte vervolgens een keer van mijn drankje als er een stille beweging in zicht lijkt te zijn. De fles stopt uiteindelijk wijzend naar Emma; een blonde schone die ik vaagjes maar kende. Behendig overbrugd Tanner de afstand tussen hem en haar door over de tafel heen te gaan. Als zijn lippen echter op haar wang neer dalen vormt er zich onbewust een kleine glimlach op mijn lippen, alsof ik me ergens tevreden leek te stellen niet goed wetende waarom precies.
          Net als Tanner weer terug wil gaan zitten besluit de blondine geen genoegen te nemen met het kleine kusje die ze krijgt, waarbij ze de jongeman zonder pardon naar zich terughaalt en haar lippen vol op die van hem drukt. Een geschokte uitdrukking flitst over mijn gezicht heen en een schelle steek lijkt even door me heen te glijden. Het bekertje in mijn handen protesteert zacht onder mijn geschrokken greep, die al snel een andere toon lijkt aan te nemen. Een frons nestelt zich tussen mijn wenkbrauwen en terwijl Parker luidt begint te joelen, voel ik hoe een spoor aan jaloezie door me heen trekt. Waar haalde ze het lef vandaan om mijn - … om Tanner zo vol op zijn bek te pakken? Het was toch duidelijk dat hij dat niet wilde? Anders had hij dit namelijk vast zelf wel gedaan.
          Om te voorkomen dat de plotselinge verandering teveel zou opvallen breng ik -- uiterst nukkig en lichtelijk gepikeerd -- het bekertje drank naar mijn lippen, om het alcoholische goed in een veel grotere slok naar binnen te brengen. Diep van binnen berispte ik mezelf zo streng als ik kon, maar het feit bleef dat ik me mateloos irriteerde aan het blondje tegenover me. Met een opgetrokken wenkbrauw en een lichte spoor van afkeuring keek ik haar aan over de rand van mijn bekertje, waarna ik mijn blauwe kijkers van haar afhaalde en opzij naar Tanner blikte. “Volgende… “ hoorde ik hem ietwat stilletjes uitbrengen, zonder dat hij ook maar een klein beetje op of om keek, alvorens ook Newt al joelend een opmerking maakt over de liefde van de tweeling.
          Om mezelf zo goed mogelijk af te leiden doe ik mijn best mijn aandacht te leggen op het spel wat verder gaat, in plaats van het vervelende gevoel in het diepste van mijn wezen. Voor een korte periode weet dit me te lukken en verschijnt er zelfs een grijns op mijn lippen als Newt, op zijn vrolijke stonede manier, een brunette gretig kust. Hij is echter kort van duur als hij ditmaal de fles mag draaien en deze op Tanner gericht komt te staan. Een frustrerend gevoel stroomt door me heen als ik merk hoe het me opnieuw lijkt te raken als Newt Tanner dit keer zoent. Ik glimlachte flauw; eerder voor de schijn dan dat ik er daadwerkelijk om kon lachen -- hetgeen wat ik normaliter zonder problemen gedaan zou hebben. Waarom nu dan niet?
          ”Ik ga even vlug wat drinken halen,” hoor ik mezelf uitbrengen en schenk Parker een lieflijke glimlach als ik me besluit te excuseren. “Jij ook nog?” vraag ik hem, hopende dat het ongemakkelijke gevoel van binnen niet naar buiten uitstraalde, waarna ik me van de zetel overeind duw en me tussen de jongeren door baan die meededen aan het flesje draaien. “Idioot stom spel,” mompel ik haast binnensmonds en knijp een van de lege bekertjes in mijn hand samen, nog voor ik de dranktafel bereik en een nieuwe voor mezelf pak. Met een of ander fel gekleurd goedje vul ik een kleine bodem van de beker en sla deze schaamteloos achterover in de hoop mezelf zo beter te voelen. Het sloeg nergens op, mijn reactie, en ik had vermoedelijk gewoon een sterk drankje nodig om het weg te spoelen. Met een schuine blik richting te tweeling vul ik mijn beker opnieuw, maar besluit nog niet meteen terug te gaan. Ik had even geen zin in weer een zoen te aanschouwen, van wie dan ook, maakte ik mezelf wijs.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The Pothead || playing spin the bottle @ the party | Gracie, Newt, Parker & a bunch of others


    Als vanzelf glijden mijn ogen uiteindelijk toch weer in de richting van Gracie. Ik kan er mijn vinger niet op leggen maar ze ziet er anders uit, alsof er iets aan de hand is. Mijn aandacht voor het spel is volledig verdwenen, terwijl ik probeer te bedenken wat er aan de hand zou kunnen zijn met haar. Vanwege het constante gejoel om de kussen die uitgedeeld worden heb ik ook helemaal niet in de gaten dat iemand iets tegen mij zegt en dat diegene Newt is, tot ik zijn gezicht voor het mijne zie verschijnen. Een beetje geschrokken wil ik wat terug trekken, enkel en alleen om er achter te komen dat net als Emma eerder Newt nu ook mijn gezicht in zijn handen genomen heeft.
    "Newt - wa-" verder kom ik echter niet, gezien ik met een kus letterlijk het zwijgen word opgelegd.
    "Huh," mompelt de kerel zodra hij klaar is, alvorens met veel rumoer de fles door te willen geven. Ik knipper een paar keer ongelovig, terwijl het maar langzaam doorsijpelt wat er nu precies gebeurd is. Als ik echter ten volle besef dat ik net gekust werd, door Newt van alle personen in deze kring barst ik luid in lachen uit, zo danig zelfs dat de tranen langs mijn wangen rollen. Het feit dat ik half stoned ben nu maakt het er waarschijnlijk niet veel beter op.
    Het lachen vergaat me helaas snel, als ik plots Gracie nergens meer kan bespeuren. Gezien ik twee kussen wel genoeg vind voor vanavond sluip ik er zelf ook stilletjes vandoor en besluit op zoek te gaan naar de blondine in de hoop er achter te komen wat er met haar aan het handje is.
    Al snel tref ik haar bij de dranktafel aan, waar ze net op het punt staat een nieuw drankje achterover te kappen. Het besef dat ik haar misschien een beetje te veel in de gaten gehouden heb komt tegelijk met de realisatie dat dit al minstens haar derde drankje is.
    "Woah, rustig aan Gracie," spreek ik haar dan ook toe terwijl ik het drankje tussen haar vingers vandaan haal. Om mijn vermoedens te bevestigen geef ik een duwtje tegen haar schouder, waardoor ze zoals verwacht een beetje wankelt. "Lichtgewicht," plaag ik haar. Normaal is Malin een verstandige meid maar ze heeft al snel een drankje teveel op.
    "Kom op, jij gaat even uitwaaien," deel ik haar nog mee. Ik sla een arm om haar schouder en leid haar naar buiten toe, waar ik ons beiden op een tuinstoel laat zakken. Als het kippenvel op haar bovenarm me in het oog springt trek ik het jeansjack dat ik thuis nog snel gegrepen had uit om het vervolgens over haar schouders te leggen.
    "Wat gebeurt daarbinnen?" vraag ik terwijl ik met mijn wijsvinger een keer tegen haar hoofd aan tik.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || @ the party || Malin

    Het spelletje brengt zoals ik dacht wat leven in het feestje. Mensen die elkaar in de schoolgangen anders nooit zouden aanspreken nemen elkaar ineens vol op de bek en de narcist in me geeft mij daar alle krediet voor. Mijn vreugde wordt enkel groter als Roman en Celeste daadwerkelijk erbij komen zitten en omdat ik het mijn maatje gun al een streepje voor te hebben op de rest in de uitdaging hoop ik alleen maar dat hij die fles richting Celeste zal weten te draaien.
    Mijn humeur slaat echter volledig om als Newt plots de fles richting mijn broertje draait en dan ook nog daadwerkelijk door zet. Mijn broer, die nog nooit in z'n leven een man gekust heeft ligt nu plat van het lachen om een zoen van mijn Newt. De manier waarop die laatste zijn blik in mijn richting glijdt ontgaat me dan ook niet, maar te koppig om hierom te kunnen lachen wend ik mijn gezicht af.
    "Oh wel wie is de volgende?" vraagt mijn allerondeugendste speelkameraadje.
    Zonder iets te zeggen ruk in de fles van de tafel af en geef er op mijn beurt een flinke draai aan. Het duurt een aantal seconden vooraleer het ding tot stilstand komt maar zodra dat gebeurt verschijnt er een brede grijns op mijn gezicht. Roman.
    "Be careful what you wish for," lach ik naar het duo, omdat Celeste eerder de opmerking gemaakt had dat mijn beste maatje ook gekust wilde worden. Ik plaag hem hier al zo lang mee en eindelijk heb ik de kans er daadwerkelijk iets mee te doen. Met mijn duim en wijsvinger duw ik op de wangen van de Latino, waardoor hij niet anders kan dan zijn lippen tuiten.
    "Pucker up, sucker," grinnik ik nog alvorens mijn lippen snel op de zijne te drukken. Het is niet meer dan een vluchtige, speelse "peck" op de lippen, maar toch kan ik het niet laten een uitdagende blik in Newt's richting te werpen als ik terug op mijn plaats ga zitten. Wat hij kan, dat kan ik ook.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • With Parker • Outfit •

    Net als ik denk mezelf ietwat tevreden te stellen met een goeie slok van mijn pasgemaakte drankje, wordt deze zonder pardon doch op een subtiele manier tussen mijn vingers uitgeplukt. “Woah, rustig aan Gracie,” klinkt de bekende, zo vertrouwde stem van Tanner langs me. Een tegenstribbelend en jammerend geluidje verlaat mijn mond en met een quasi-boze blik kijk ik naar de jongen op, tevergeefs. Zodra mijn poelen de zijne vinden krullen mijn mondhoeken zich onbewust toch een beetje op. Zachtjes duwt Tanner vervolgens tegen mijn schouder aan, waarmee hij met één enkel woord zich verduidelijkt. “Lichtgewicht.” Plagend kijkt hij me aan terwijl ik voor een paar tellen wankelend op mijn hoge hakken sta. Misschien was het beter om even geen alcohol meer aan te raken, wilde ik de avond nog fatsoenlijk mee kunnen maken.
          ”Kom op, jij gaat even uitwaaien.”
    “Het gaat wel,” breng ik uit, terwijl ik me zonder problemen mee laat nemen naar buiten. Eenmaal daar aangekomen voel ik hoe een fris windje over mijn blote armen heen slaat, waardoor kippenvel ontstaat als ik samen met Tanner op een van de tuinstoelen ga zitten. Tegelijkertijd spoelt een tevreden gevoel door mijn binnenste heen en poogt daarmee enkele ontevreden gevoelen van eerder te wissen. Dit slaagt echter niet en hoewel ik blij ben Tanner voor mezelf te hebben — weg van die vervelende, plak-grage kussers daarbinnen — blijft een klein deel zich afvragen waarom.
          ”Wat gebeurt daarbinnen?”
    Zachtjes tikt Tanner met zijn wijsvinger op mijn voorhoofd, doelend op het gegeven dat ik overduidelijk aan het malen was. Lichtjes haal ik mijn schouder op. “Ik weet het niet,” breng ik als allereerste uit. Al gauw realiseer ik me dat Tanner met dit antwoord niks opschiet, maar dat ik hem tegelijkertijd van geen beter antwoord kan voorzien daar ik het echte antwoord voor mezelf geeneens had. Als zijn jeansjack over me heen geslagen wordt nestel ik me dichter tegen hem aan en snoep van de warmte die hij af lijkt te geven. “Ik vond het flesje draaien in ieder geval niet leuk,” mok ik vervolgens zacht en pluk wat afwezig aan zijn shirt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The Pothead || outside | Gracie

    "Ik weet het niet," antwoordt Gracie na een korte stilte. Ik voel me een beetje verloren als ze wat dichter tegen me aan kruipt, maar kan mezelf er niet van weerhouden een arm om haar midden te laten glijden. Kort druk ik mijn lippen tegen haar voorhoofd aan, in de hoop toch iets van troost te kunnen bieden. Ik houd er niet van haar van streek te zien, maar ik weet beter dan verder te blijven doorvragen. Malin is eerder het type dat zelf met haar problemen aan komt kloppen als ze daar nood aan heeft, heb ik inmiddels al geleerd. Het enige dat ik kan doen is een luisterend oor aanbieden, maar het is aan haar om er op in te gaan of niet.
    "Ik vond flesje draaien in ieder geval niet leuk," komt dan opeens spontaan de aap uit de mouw. In alle eerlijkheid weet ik niet meteen wat ik met deze informatie aan moet. Ik durf niet echt vragen of het komt omdat Parker met het idee op de proppen kwam, aangezien het laatste dat ik op mijn geweten wil hebben is te gaan stoken tussen die twee. Terwijl ik mijn woorden probeer te kiezen streel ik onbewust mijn duim op en neer over het dunne stofje van Gracie's jurkje.
    "Je hoeft niet jaloers te zijn," grap ik dan, na in een fractie van een seconde besloten te hebben het over een andere boeg te gooien. Als ik niet kan vatten wat er precies aan de hand is moet ik misschien wat meer mijn best doen haar simpelweg wat op te proberen vrolijken. "Ik durf wedden dat Newt jou ook wel een kusje wil geven als je het lief vraagt," lach ik zachtjes. Ik geef haar een speels duwtje met de schouder waar ze op leunt terwijl ik haar met een speelse blik aankijk.
    "Tenzij je er liever één van Emma hebt, en in dat geval ga ik haar zelf wel even halen want damn... Daar zou ik niks op tegen hebben," vervolg ik. Hé, ik blijf een tiener en die hormonen van mij zouden het maar al te fijn vinden twee knappe dames te zien kussen met elkaar. "Maar ik moet je wel waarschuwen, erg lekker was het niet," deel ik vervolgens zonder het te beseffen luidop mee, al kan die mening ook liggen aan het feit dat ik er niet altijd van houd als een meisje waarin ik nul interesse toon plots de leiding en initiatief gaat nemen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 21:10 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Celeste Dariya Maksimov

    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit

    Eigenlijk begreep Celeste nu al niet meer waarom ze Roman mee had gesleept naar de groep die zich om de fles had gevormd. Ze wist best hoe spin the bottle werkte en begreep ook heel goed dat er maar een hele kleine kans was dat de fles op haar lande als Roman een keer mocht draaien en dan had je ook nog de kans dat de fles op hem wees bij een ander meisje. Celeste voelde om een of andere reden totaal niet de behoefte om naar Roman te gaan zitten kijken als hij een ander mocht gaan zitten zoenen. De gedachten alleen al leken haar een beetje misselijk te maken, want... Celeste wist eigenlijk niet waarom. Ze probeerde zich zelf nog altijd voor te houden dat ze Roman niet weer leuk vond of niet meer leuk vond.
    'Is dat zo?' zei Roman, nadat Celeste had verklaart dat de jongen graag gekust wou worden 'Nou ja, ik bedoel... Parker doet wel mee eh?' Een korte lach rolde over Celeste haar lippen heen. 'Oh, fuck off,' zei Celeste nog altijd lachend. 'Ik weet zeker dat je beter kan krijgen,' voegde ze er aan toe, met beter natuurlijk doelend op zich zelf.
    Niet veel later voelde Celeste Roman zijn arm al om haar heen, wat Celeste dan wel weer een beetje gerust wist te stellen. Misschien als ze maar zo dicht mogelijk tegen Roman aan bleef zitten schrikte het andere meisjes wel af en draaiden ze de fles met opzet net even zo dat hij niet elke keer op Roman landde. Natuurlijk wist Celeste ook wel dat geen een van deze mensen zou kunnen uitrekenen met hoeveel kracht ze precies de fles moesten draaien om hem op een bepaalde plek uit te laten komen, maar Celeste wou gewoon geen fleshalzen die Roman zijn richting op wezen.
    'Ben het er alleen niet mee eens dat andere jongens een kans hebben om jou te krijgen, maar oké...' fluisterde Roman in Celeste haar oor. Het was misschien hypocriet om te zeggen, maar dit zou Celeste zelf nou juist weer niet heel erg vinden. Natuurlijk zou ze momenteel tien keer liever Roman zoenen dan welke jongen dan ook, maar Celeste deed zelf niet heel erg moeilijk over jongens zoenen. Het was allemaal voor de fun toch? Behalve dus als Roman het deed, want ja... Celeste was gewoon hypocriet. 'Ik denk helaas niet dat ze zomaar de regels gaan veranderen omdat jij het er niet helemaal mee eens bent,' zei Celeste uiteindelijk tegen de jongen, waarna ze een knipoog zijn kant op stuurde. Hierna had ze haar blik een tijdje gericht op het spel en de mensen die elkaar aan het aflebberen was. Echter had ze er niet heel veel aandacht voor, een beetje afwezig speelde Celeste met Roman zijn vingers terwijl ze de anderen aanschouwde.
    Haar aandacht leek pas terug te komen toen ze de hals van de fles plotseling Roman zijn kant op zag staan, Celeste voelde haar maag al omkeren, dit was niet zoals het moest gaan. Echter keek ze toen op naar de persoon die Roman mocht gaan zitten kussen en toen verdween haar misselijkheid weer als sneeuw voor de zon.
    Parker was Roman zijn beste vriend en natuurlijk was hij heel leuk en aardig, maar hij was geen concurrentie voor Celeste. Tenminste niet op de manier waarop Celeste het had verwacht. Waar Celeste had verwacht dat ze als Roman iemand ander zou zien kussen ze wel bijna de ruimte uit zou zijn gestormd kon ze nu niet anders dan lachen terwijl ze keek hoe Roman zijn kus van Parker kreeg. Toen Parker zijn plek weer had gevonden leunde Celeste naar Roman toe. 'Ik ben nu wel een beetje jaloers hoor,' zei Celeste. 'Op jou natuurlijk,'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit



    Echt met het spel mee gaan deed ik niet, eerlijk gezegd weet ik niet eens wat er gebeurde. Te diep in mijn gedachte en te bezig met mijn drankje en Celeste. Kort kijk ik wel op als Malin en daarna ook Tanner verdwijnen, maar geen idee wat ik had gemist. Oh well.. De alcohol liet me al wat lichter voelen en een stomme grijns was constant present op mijn lippen, al wist ik dat ik het veel erger heb gehad. Maar aangeschoten? Check. Een beetje glazig kijk ik naar de ronddraaiende fles en frons lichtjes als die mijn kant op wijst. Met dezelfde blik in mijn ogen kijk ik het groepje rond, tot Parker opeens voor mijn neus zit. 'Well hello buddy..' lach ik en hou mijn hoofd wat schuin. "Pucker up, sucker," grinnikt hij terwijl hij op mijn wangen drukt. Hij drukt snel een 'peck' op mijn lippen en even kijk ik hem aan, confused af. Dit voordat mijn lippen weer in een grijns krullen. 'Nice try, zelfs jij kan me niet overtuigen buddy.' grijns ik. 'Ik ben nu wel een beetje jaloers hoor,' zei Celeste ondertussen tegen mij. 'Op jou natuurlijk,' ik kijk haar even pruilend aan maar dan weer naar de fles in het midden.
    Iets later dan de bedoeling is, heb ik door dat het nu mijn beurt is om te draaien. Well okay, als ik het nou even goed doe... Ik glimlach snel naar Celeste naast me en draai dan de fles. Ik weet dat je niet kan bepalen waar dat ding land, maar het is het proberen waard. Als hij echter dreigt te landen op Sasha, een meisje waar ik volgens mij ooit mee heb geslapen in de laatste maanden, besluit ik dat ik het 'lot' wel een handje kan helpen toch? Niet dat er iets mis is met haar, maar ik heb een ander doel hier. Ik wil mijn weinige kansen niet verpesten hier. Terwijl de fles langzaam tot stilstand komt kan ik het niet laten hem een zacht tikje te geven, zodat hij toch nog wat mensen over slaat en uiteindelijk toch op Celeste terecht komt. Ha. Ik kijk weer naar haar met mijn beste onschuldige blik en hou mijn hoofd wat schuin. 'Het zit me wel mee vanavond?' zeg ik grijnzend. Ik kan het proberen toch?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 23:27 ]


    El Diablo.

    𝓔𝓶𝓲𝓵𝔂 𝓔𝓿𝓪 𝓥𝓪𝓷𝓭𝒆𝓻𝓫𝓲𝓵𝓽
    "𝒯𝒽𝑒 𝓆𝓊𝒾𝑒𝓉 𝑜𝓃𝑒"

    Emily Vanderbilt - the party - Alone
    OUTFIT

    Ik stapte uit de auto en bedankte de chauffeur van mijn ouders. Het liefst ging ik zelf rijden, maar mijn moeder was zoals gewoonlijk weer eens te bezorgd over het feit dat ik ging drinken, terwijl ik nooit dronk. Een diepe zucht verliet mijn lippen en ik trok mijn jas even recht. Waarom ging ik ook al weer naar dit feest? Ohja, ik werd zo ongeveer gedwongen door mijn ouders. Altijd moeten ze iets te zeuren hebben over dat ik te weinig vrienden mee breng naar huis en alleen maar thuis zit, als ik niet aan het shoppen ben. Is het nou zo erg dat ik liever op mezelf ben? Met een hartslag die ongeveer in mijn kleel bonste deed ik de deur open en liep ik naar binnen. De meesten waren al aangeschoten, tenminste, dat denk ik, aangezien ik best laat ben. Een paar waren een spelletje aan het doen, spin the bottle, geloof ik. Mijn blik viel op de bekers en de alcohol, nu ik toch een chauffeur heb, kan ik net zo goed een drankje doen. Een beetje nerveus liep ik naar de drank en schonk wat likeur 43 in de beker, waarna ik er nog wat fanta bij gooide. Die combinatie was heerlijk, net een zoet water ijsje. Meteen nam ik twee slokken achter elkaar, want ik kon wel wat moed gebruiken als ik ooit nog tegen iemand wilde gaan praten vanavond.





    - thank you for existing -


    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, Outside, With Cel Jake /Lichelle




    Om eerlijk te zijn wist ik zelf niet meer wat ik hier überhaupt deed. Het was dan ook de druppel dat ik voor Celeste haast lucht leek te zijn gezien ik wel doorhad hoe hard ze niet aan Roman hing. Celeste was mijn beste vriendin, ik kende haar van binnen en van buiten en wist dan ook dondersgoed dat ze koppig door ging met haar plan dat ik zo goed als afgekeurd had. Het was misselijkmakend, Roman genoot maar al te veel van de aandacht en bij het spin the bottle idee had ik dan ook wijselijk geweigerd.
    Ik baande me een weg naar de dranktafel waar ik misschien nog een fles alcohol zou gaan stelen vooraleer ik het feestje zou verlaten. Veel speciaals was er nou ook niet aan geweest en voor zover iedereen kon zien was ik een portie chagrijn. Echter eens ik de dranktafel bereikte keek ik toch verbaasd op toen ik een wel al te bekende blondine alleen vond aan de dranktafel. "Emily? " kwam er iets verbaasd over mijn lippen waarbij mijn humeur toch iets beterde. "Wat doe jij hier?" ik had Jake noch Lichelle niet eens gezien op het feest dus het was wel een verrassing om Emily hier te zien.














    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    at Joe's , With Harper




    Tanner schoot in de lach na onze kus wat me ook had deed lachen, al snapte ik niet waarom dat we lachten maar lachen was leuk dus deed ik het ook. Echter leek het ander Smithje dit toch niet te kunnen smaken en leek me met een nogal jaloerse blik aan te kijken. Met een flinke ruk -huhu- draaide hij aan de fles die tot stilstand kwam bij Roman. Hoewel Parker leek te verwachten dat zijn goede smakkerd met zijn beste vriend indruk op me zou moeten maken was het enige wat ik echt kon doen als een debiel zitten fluiten. "Sexy hoor." grijnsde ik als Parker mijn kant op keek. Nu begon ik te beseffen dat ik eigenlijk dringens naar het toilet moest dus krabbelde ik al stuntelend overeind, trok mijn half afgezakte broek op en liep langs de cirkel heen al kon ik het toch niet laten om me naar Parker toe te buigen. "Nice try maar ik zie een threesome met Roman toch niet echt zitten hoor." grinnikte ik fluisterend in zijn oor "But if ya want, kunenen wij wel eens iets leuks opzoeken." het was zodanig gelfuisterd dat ik haast zelf vergeten was dat Parker hierheen was gekomen met Malin , maar hé ik had alcohol en wat wiet binnen mij kon het allemaal niet veel schelen. Ik klopte vervolgens even op zijn donkere lokken vooraleer ik me een weg baande riching het toilet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    𝓔𝓶𝓲𝓵𝔂 𝓔𝓿𝓪 𝓥𝓪𝓷𝓭𝒆𝓻𝓫𝓲𝓵𝓽
    "𝒯𝒽𝑒 𝓆𝓊𝒾𝑒𝓉 𝑜𝓃𝑒"

    Emily Vanderbilt - the party - With Valentine
    OUTFIT

    Tevreden zette ik mijn lege beker weer weg, ik kon wel lol hebben, toch? Waarom zou ik Jake en Lichelle nodig hebben om lol te hebben. Mezelf moed inpraten had niet erg veel zin, ik probeerde het zo hard mogelijk maar het ging niet echt zoals ik had gehoopt. 'Emily?' klonk er verbaast achter me, waardoor ik schrok en verstijfd stil bleef staan. Langzaam draaide ik me om en ik bekeek de persoon die tegenover me stond, Valentine, oh mijn god. Waarom was Valentine tegen mij aan het praten, hij sprak nooit tegen mij, alleen via Jake. Een twijfelende "eh" verliet mijn mond en ik keek hem even aan.
          'Valentine, hey,' kwam er zacht uit mijn mond. 'Wat doe jij hier?' vroeg hij verbaasd, waardoor mijn gezicht een beetje veranderde. Was het nou echt zo raar dat ik op een feest was? 'Je weet wel, socialiseren...' murmelde ik terwijl ik even met mijn hand door mijn haar ging. Ik had meer drank nodig. Zonder twijfel gooide ik weer likeur 43 in een beker, iets meer dan net, met iets minder fanta. Meteen gingen er een paar slokken door mijn keel en ik kreeg er meteen meer zelfvertrouwen van. 'Wat doe jij hier?' vroeg ik met een glimlach terug aan Valentine. Hij was ongelofelijk knap en ik werd er eigenlijk een beetje onzeker van, maar drank doet wonderen.




    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 19:54 ]


    - thank you for existing -

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || @ the party || Malin

    Tot mijn verdere ergernis lijkt mijn actie niet het gewenste effect te hebben op Newt, waardoor ik hem die kus met Tanner eigenlijk alleen nog maar meer kwalijk begin te nemen. Vanbinnen begint er iets te borrelen dat snel zal gaan overkoken als ik er niks aan doe. Veel tijd om actie te komen heb ik echter niet, aangezien de jongeman al overeind krabbelt -nogal onhandig trouwens, wat vreemd is want zo ken ik hem helemaal niet. Normaal kan hij door een ruimte sluipen zonder dat iemand hem in de gaten heeft... bijna niemand.
    "Nice try maar ik zie een threesome met Roman toch niet echt zitten hoor," klinkt het plots in mijn oor. Niet wetend wat ik daar precies op moet zeggen doe ik dat ook niet. In plaats van op te kijken doe ik alsof ik meer geïnteresseerd ben in het spel dat momenteel verder gaat dan in de persoon achter me, ookal is dat niet zo. "But if ya want, kunnen wij wel eens iets leuks opzoeken." Ik rol een keer geïrriteerd met mijn ogen terwijl ik zijn hand van mijn haren weg mep en Newt vervolgens verder strompelt.
    Opeens heb ik helemaal geen zin meer in dit verdomde spel. Ik kom zelf ook overeind, enkel en alleen om op te merken dat Malin ook niet meer in de kring zit. Wat uit het lood geslagen kijk ik een keer om me heen, om tot de conclusie te komen dat ik haar niet meer weet te vinden.
    Nog pissiger dan ik al was wandel ik naar de tafel met de drankjes toe. Hoewel ik vanavond bob zou zijn is het te aanlokkelijk. Ik giet uit verschillende flessen wat in één bekertje en neem er een flinke slok van, gevolgd door een tweede en een derde. Het feit dat dit alcohol bovenop alcohol, gemengd met alcohol is in combinatie met dat ik anders amper drankjes nuttig zorgt ervoor dat ik er bijna ogenblikkelijk effect van ondervind. Nu ik nog een beetje bij de pinken ben besluit ik de rest van het bekertje te laten staan.
    Wat verderop zie ik Newt opnieuw verschijnen, en nadat ik er zeker van ben dat niemand me in de gaten heeft besluit ik via een kleine omweg naar mijn buddy toe te gaan. Eens ik dicht genoeg ben grijp ik hem bij de schouders om hem op die manier het hoekje om te trekken, waar we goed uit het zicht van eventuele pottenkijkers staan. Hardhandig duw ik hem tegen de muur, waarbij ik spontaan herinnerd word aan de eerste keer dat er tussen ons wat gebeurde.
    "You fucker," mompel ik hem, nog steeds enigszins nijdig, toe. "Doe dat nog een keer en Tanner is ook meteen het laatste Smithje dat je kust," sis ik.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • With Parker • Outfit •

    Een kleine doch tevreden glimlach glijdt over mijn lippen heen wanneer Tanner zijn lippen op mijn voorhoofd drukt. Voor een paar tellen sluiten mijn poelen zich, waarna een zachte zucht geluidloos over mijn lippen heen rolt. Op een subtiele manier overspoelt een kalmte me en dwingt deze zo de onrust naar de achtergrond toe. Emma mocht dan wellicht zijn lippen stevig beroerd hebben, maar ik krulde tevreden tegen de jongen op nu hij bij me was en genoot opnieuw van zijn aanwezigheid — misschien wel meer dan ik eigenlijk hoorde te doen.
          ”Je hoeft niet jaloers te zijn,” klinkt het op een grappende toon vanuit Tanner, als reactie op mijn ietwat pruilende woorden over het flesje draaien. Met een schuine blik kijk ik naar hem op. “Ik durf te wedden dat Newt jou ook wel een kusje wil geven als je het lief vraagt,” lacht hij vervolgens zacht, waarop ik een speelse duw van hem krijg. Met een geamuseerde uitdrukking op mijn gezicht til ik een van mijn wenkbrauwen op. “Tenzij je er liever één van Emma hebt, en in dat geval ga ik haar zelf wel even halen want damn... Daar zou ik niks op tegen hebben.”
    Heel even voel ik de drang opkomen om een smerig gezicht te trekken, maar het idee vervaagt al snel in de wetenschap dat Tanner me aan het plagen was; ook al weer stond het idee van twee zoenende vrouwen hem wellicht niet. Grinnikend schud ik daarom kort mijn hoofd en geef hem een tactvolle stomp op zijn bovenarm terwijl ik met mijn blonde lokken heen en weer schud.
          “Maar ik moet je wel waarschuwen, erg lekker was het niet.”
    Dat deze woorden me meer goed doen dan normaal zou zijn, blijkt wel als een subtiele glimlach over mijn gezicht heen glijdt, waarna ik zachtjes een keer op mijn onderlip bijt. Het voelde als een troost te weten dat Tanner niet van die kus genoten had, maar wekte tegelijkertijd opnieuw de onrust van eerder waar ik geen antwoord op had. Onbewust strelen mijn vingertoppen over een stukje blote huid van zijn hand en pols heen terwijl ik mijn heldere kijkers op de donkere hemel boven ons richt. “In dat geval ga ik er dan niet eens over nadenken,” plaag ik Tanner vervolgens terug. “Zoenen met een andere vrouw moet dan op zijn minst wel met een goede zoener zijn, vind je niet?” Plagend kijk ik vervolgens naar hem op en laat mijn vingertoppen nog steeds heen en weer glijden als ik zachtjes begin te grinniken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit

    Doordt Roman net gezoend was door Parker, voor hoever het echt een zoen kon worden genoemd, was het nu Roman zijn beurt om de fles rond te draaien. Plots leek Celeste het hele spel een stuk minder leuk te vinden, want Roman die de fles draaide betekende dat er een kans was dat de lippen van de jongen naast haar binnen enkele seconden de lippen van een ander meisje zouden raken. Aan de andere kant, als de fles op haar belande dan zou zij de gene moeten zijn die Roman moest kussen. Natuurlijk wou ze de jongen kussen, ze had waarschijnlijk ergens al gewild sinds ze uit elkaar waren gegaan, maar ze had Roman ook nog wat langer aal het lijntje willen houden. Hem niet direct geven wat hij wou, want ze spreken elkaar pas weer een beetje sinds een week. Ze wou niet at ze in een keer weer zo verstrikt zat met Roman als ze ooit was geweest, ze moest nog een weg uit hebben. Waar voor Celeste normaal een kus niet zoveel voorstelde leek het nu dan ook wel een groot ding te zijn.
    Een beetje ongemakkelijk schoof Celeste dan ook heen en weer terwijl ze keek hoe de fles steeds langzamer de kring rond ging. Celeste hoopte op een jongen waar de fles kon landen, een jongen vond ze niet heel erg. Hij had net ook Parker gekust, een andere jongen kon ze nog wel hebben. Echter dreigde de fles helemaal niet stil te staan op een jongen, hij leek bijna tot stilstand te komen op een van de meisjes. Dat totdat Roman de fles nog een extra tik gaf, iets wat iedereen waarschijnlijk wel zou zien, maar waar niemand blijkbaar iets van durfde te zeggen. Uiteindelijk wist de fles dan ook op Celeste te belanden. 'Het zit me wel mee vanavond?' hoorde ze Roman naast zich zeggen, Celeste liet de jongen een lichtelijk nerveus glimlachje zien. Aan de ene kant voelde ze zich zo bekeken, aan de andere kant wist ze dat de helft van de groep waarschijnlijk al te ver heen was om echt iets op te merken of ze waren gewoon te druk met zich zelf bezig. 'Ik heb hier geen zin in,' mompelde Celeste uiteindelijk waarna ze omhoog kwam. 'Het is ook maar een stom spelletje,' voege ze er aan toe, niet wetend of ze op spin the bottle doelde of wat er tussen haar en Roman speelde, wat er dan ook maar tussen hen speelde. 'Veel plezier nog,' zei Celeste waarna ze weg liep van de groep stiekem hopend dat Roman haar misschien zou achtervolgen. Celeste wist dat het stom was om weg te lopen en daarna van iemand te verwachten dat hij achter haar aanliep, maar ze wilde zijn aandacht. Ze wilde gewoon zijn aandacht, maar wou niet dat hij wist dat ze het wilde. Het was ook allemaal een beetje stom.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit



    Ik had verwacht binnen een paar seconden haar lippen op de mijne te voelen, maar dat bleef toch uit. In plaats daarvan zag ik een nerveuze glimlach op haar gezicht, waardoor ik lichtjes frons. Had ik iets verkeerds gedaan? Ik vond het persoonlijk wel een goede move, maar nu begon ik daar toch aan te twijfelen. Dat mijn impulsieve karakter nog wat meer naar voren kwam met een slokje op hielp dus blijkbaar ook niet. 'Ik heb hier geen zin in,' mompelde ze opeens terwijl ze op stond. Uh oh. 'Het is ook maar een stom spelletje,' nu werd de frons op mijn gezicht wat duidelijker en ergens had ik het gevoel dat ik wat miste hier. 'Veel plezier nog,' zei ze en ik kijk haar na terwijl ze weg loopt. Blijkbaar te lang want iemand naast me stoot me aan. Mike. 'Waar gaat zij heen?' Ik haal lichtelijk mijn schouders op en neem nog een grote slok, voor ik ook op weet te staan.
    'Ik check het wel,' zeg ik als de groep naar me kijkt en loop dan de richting op waar ze was verdwenen. Uiteindelijk vond ik haar op een rustiger plekje buiten, 'Cel?' vraag ik zachtjes en leun kort tegen de muur. Dan loop ik naar haar toe en sla mijn armen om haar middel van achter. Mijn kin leun ik zachtjes op haar hoofd, maar niet voordat ik een kus op haar haren druk. 'Wat is er princess? Talk to me,' fluister ik en kijk dan even omhoog naar de lucht. Mijn blik gaat kort over de sterren heen voor ik weer voor me uit kijk.


    El Diablo.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit

    Celeste had misschien wel andere mensen kunnen opzoeken, maar echt iemand om naartoe te gaan zag ze niet. Ze had Valentine wel in haar ooghoek gezien, maar ze had ook gezien dat hij met Emily stond. Natuurlijk wou Celeste haar hart wel luchten bij haar beste vriend, maar niet bij haar beste vriend waar Emily bijstond. Celeste haar gevoelens waren enkel voor de mensen die ze vertrouwde, de rest van de wereld mocht lekker blijven denken dat Celeste helemaal geen gevoelens had.
    Omdat Celeste niemand had kunnen vinden besloot ze maar naar buiten toe te gaan om daar een sigaret op te steken. Celeste haatte deze gewoonte van haar, maar ze rookte dan ook alleen wanneer ze zich zelf geen andere houding aan kon geven. Buiten alleen staan in een hoekje was niet haar ding en om één of andere rare reden voelde het beter wanneer het gewoon leek als of ze even stond te roken. Ze stond dan ook al even daar buiten toen ze plotseling een bekende stem achter zich hoorde. 'Cel?' hoorde ze Roman wel zeggen, maar Celeste keek nog niet direct op, pas toen ze Roman zijn armen om haar heel voelde keek ze heel even op naar de jongen.
    'Wat is er princess? Talk to me,' hoorde ze Roman zeggen, Celeste antwoordde nog niet direct en bracht eerst haar sigaret nog naar haar lippen toe. Pas toen ze de rook weer uit had geblazen wist ze een antwoord aan Roman te geven. 'Roman,' zei ze, waarna ze een diepe zucht over haar lippen liet rollen. 'Je kan niet van mij verwachten dat ik plotseling alles vergeet,' zei ze waarna ze zich omdraaide naar de jongen die achter haar had gestaan. 'Ik bedoel... we waren best wel lang samen en toen...' Celeste staarde naar de grond, ze wou niet eens meer uitspreken dat hij was vreemd gegaan. Ze had zich vernederd gevoeld toen ze het hoorde, maar hij had ook haar hart gebroken en ze vond niet dat ze plotseling konden doen als of dat nooit was gebeurd.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.