• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East HighCalifornië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Chardonnay Parker Sweetwather • The ''One'' Person • Madelaine Petsch • Windvlaag • 1.3
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Idk. • Greenlight • 1.2
    Peaches Riddle • Status • Jessie Paige • Herfst • 1.5
    Rosa Thomason • The Life of The Party • Faceclaim • Phortos • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Scarlett Leithold • Virago • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Ertha Latisha Green • The Newby • Bee Melvinn Windvlaag • 1,6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Miranda Kerr • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Noah Christopher Andrews • The Hyper • Cole Sprouse • Windvlaag • 1.3
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • Maluma • 1.1
    Naam • Status • Faceclaim • philocaly • Pagina
    Parker Thomas Smith • The Jock • Idk • Obeah • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Idk • Obeah • 1.2
    Naam • Status • Faceclaim • Epine • Pagina
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prine Charming • Pierson Fodé • Vaiana • 1.5

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.


    ''With all due respect, which is none...''

    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen
    The Princess • 17 jaar • On her way to Home • With Jake • Outfit




          De wind draaide waardoor de rook die van Jake’s sigaret afkwam in mijn gezicht geblazen werd. Een klein bescheiden kuchje gleed over mijn lippen, al draaide ik wel subtiel mijn hoofd weg om niet helemaal te stikken in die smerige geur die me veel te veel aan Scott deed denken. Alleen werd zijn geur nog vergezeld met een alcoholwalm van hier tot Tokyo.
          “Jezus Elle, schat, stel je niet aan,” zei hij spottend. Ze wist best waarom hij zo reageerde, ze had immers vaak genoeg zelf gerookt. Maar dat was in de tijd waarin ze nog samen was met Jake, de tijd voordat Scott zo raar begon te doen en grote veranderingen onderging. Vanaf dat moment was ze gestopt, wat gelijk stressverlagend werkt omdat ze nu geen moeite meer hoefde te doen om alles voor haar ouders te verbergen.
          Ik stak mijn tong naar hem uit. “Ow, ga toch op het dak zitten, man. We weten zelf wie hier de grootste drama-king is of all time.” Hierna ging ik weer over op de orde van de dag en het onderwerp van ons gesprek veranderde naar pizza. Zodra hij begon over het gezeur van zijn ouders opperde ik op een luchtige toon dat hij misschien bij mij zou kunnen blijven slapen. Mijn ouders waren toch niet thuis en ik hoopte dat Scott ook gewoon zou opdonderen.
          “Oehhh, dus dat betekent...” begon Jake op een mysterieuze toon waardoor ik spontaan een gigantische grijns op mijn gezicht kreeg, “Dat we de muziek zo hard kunnen zetten als wij willen? En zoveel likeur kunnen drinken als wij willen?” Pretlichtje verschenen in mijn ogen en ik knikte geheimzinnig. “Alhoewel zou ik het wel prettig vinden als je jezelf niet zo ladderzat drinkt dat je snurkend op mijn schoot eindigt.” Ik rolde met mijn ogen terwijl ik aan het desbetreffende moment terug dacht. Wel hoopte ik dat Jake zou begrijpen dat ik niet dronk en dat ik na drie glazen ook de alcohol voor zijn neus weg zou grissen. Ik had vaak genoeg meegemaakt wat voor een negatieve invloed alcohol kon hebben op iemands persoonlijkheid.
          “So, let’s go get ‘em!” Ik draaide me van Jake af, in de veronderstelling dat we het kleine eindje naar de supermarkt wel zouden gaan lopen. Nog steeds maakte ik me zorgen om mijn voeten, al zou ik die dan lekker verwennen met een voetenbadje of iets in die trant. Echter werd ik afgeleid door de silhouet van Jake die de andere kant op liep. Ik maakte een elegante halve draai, waren die balletlessen toch ergens nuttig voor geweest, en fronste mijn wenkbrauwen. “Ehm, de supermarkt is de andere kant op, hoor.”
          “We gaan met mijn auto, ik ga niet lopen,” was zijn enige reactie zonder zich naar mij om te draaien. Ik zuchtte diep en liet even mijn hoofd hangen voordat ik achter hem aan liep. Ja, echt een drama-king eersteklas. Ach, dat was ook de reden dat ik zo gek op hem was. Een geweldige tegenhanger dan de manier waarop ik in het leven stond. Jake drukte op het knopje van zijn auto en in de verte zag ik oranje lichtjes knipperen om zo de plek aan te wijzen waar zijn auto geparkeerd stond. “Kom, kom,” zei hij met een loom gebaar van zijn hand ten teken dat ik op moest schieten.
          “Lui mens,” verweet ik hem op een plagende toon zodra ik naast hem in de auto stapte. Mijn tas propte ik tussen mijn benen in, waarna ik mijn gordel vastklikte. Zodra ik helemaal in de startblokken zat, werd er een telefoon in mijn schoot geworpen met de woorden dat ik wat leuks uit mocht zoeken.
          Met de vingerherkenning was het gemakkelijk voor mij om erin te komen en ik opende zijn afspeellijst op zoek naar het liedje van ons samen. Niet veel later schalde Disclosure door de boxen en humde ik zachtjes mee. Automatisch gingen mijn vingers omhoog, de bewegingen makend die ik zou hebben gedaan als ik dit liedje op mijn cello speelde.
          “Remember...?” zei ik met een lichte wenkbrauwwiebel, refererend naar onze eerste kus onder deze song, al was ik nog wel redelijk verbaasd dat hij deze song in zijn afspeellijst had staan. Na mijn weten was hij niet echt het typje voor zulke nummers.


    [ bericht aangepast op 29 nov 2017 - 18:14 ]


    I have seen my own sun darkened

    𝓔𝓶𝓲𝓵𝔂 𝓔𝓿𝓪 𝓥𝓪𝓷𝓭𝒆𝓻𝓫𝓲𝓵𝓽
    "𝒯𝒽𝑒 𝓆𝓊𝒾𝑒𝓉 𝑜𝓃𝑒"

    Emily Vanderbilt - in het klaslokaal - Harper
    OUTFIT

    Harper's opmerking deed me denken over de woorden, die echt totaal nergens op sloegen, aangezien ze zelf blond was. Deze meid moest eerst even goed nadenken voordat ze iets zei, anders komt ze nog een keer dom over en niet iedereen waardeert dat. 'Ik wil niet vervelend zijn...' begon ik met een eigenwijze toon in mijn stem.
          'Hou dan gewoon je mond,' bitste Harper mijn kant op, maar ik negeerde haar opmerking. 'Maar hoe sluit dat barbiepop gedeelte aan op je gezondheid?' ging ik verder waardoor Harper me met glazige ogen aan keek. Vervolgens begon ze keihard te lachen, waardoor ik recht vooruit keek, om de reactie van onze leraar te zien. Ik wist dat hij een slecht humeur had omdat er al twee leerlingen te laat zijn en dan gaat deze imbiciel ook nog keihard lachen.
          'Channing, wat is er zo grappig dat je zo graag met je klasgenoten wilt delen?' bromde de leraar onze kant op waardoor ik ook even moest grinniken. Er was zeker iets grappigs aan de hand, en dat was haar iQ. Iedereen staarde onze kant op, met name naar Harper die even rondkeek en toen een valse glimlach op haar gezicht kreeg. Gaat ze nou daadwerkelijk een verhaal ophangen in de klas?
          'Daar stond ik dan, tien kilometer verwijdert van de afgrond. Zijn grote gapende gat verspreidde een duisternis die me kippenvel bezorgde, maar dapper en onverschrokken waagde ik me naar de rand. Het enige wat verwijderd was van een sprong in het diepe, was een eenhoorn die-' begon ze dapper, tot ze werd afgehaakt door de leraar. Thank god, ik dacht dat ze nooit ging ophouden, het leek wel een slechte Shakespear. De leraar bedankte Harper voor haar fantastische verhaal en Harper moest natuurlijk ook daar weer op antwoorden met een 'Graag gedaan meneer, en mag ik u vertellen dat uw rimpels er beeldschoon uitzien vandaag.' waardoor ik wederom weer begon te grijnzen, deze meid had wel lef, op een leuke manier. Met een grote grijns keek Harper weer mijn kant op, zodra de leraar verder was gegaan met zijn gebrabbel.
          'En om even terug te komen op je vraag. Dat barbiepop gedeelte sluit er natuurlijk niet op aan, maar ik wilde gewoon mijn insult maken, that’s all.' zei Harper waardoor ik haar even met een schuddend hoofd aan keek. Dit kind was echt het toppunt gewoon. Ik besloot van onderwerp te veranderen en mijzelf voor te stellen. Tot mijn verbazing volgde er maar één opmerking, waarna ze mijn hand aannam en hem schudde. Haar naam volgde, Harper Channing. Klonk in mijn oren als een krachtige naam, een naam die een betere persoonlijkheid verdient dan dit. 'Leuke naam,' bracht ik dan ook uit.
          'Duhuh, omdat ik hem draag,' antwoorde Harper, waardoor ik even met mijn ogen rolde. Ook Harper rolde met haar ogen, waardoor ik even glimlachte. Volgensmij was deze Harper helemaal niet zo bot als ze zich voordeed, het kon misschien nog wel een leuke dame zijn, als ze het zou proberen natuurlijk. Misschien als ik een normaal gesprek zou beginnen, zou ze normaal gaan doen.
          'Dus, Harper... Ik wist niet dat je hier op school zat, ben je hier pas sinds kort? besloot ik te vragen. Ik had haar namelijk echt nog nooit eerder gezien. Ze kwam me wel soort van bekend voor, maar wie ze was wist ik niet. 'Nieuwsgierigheid is slecht voor je, Blondie,' zei Harper waardoor ik mijn wenkbrauwen even ophaalde. Op Harper's gezicht verscheen een duivelse blik die haar op een of andere manier echt heel aantrekkelijk maakte. Harper ging met haar hand door haar haren waardoor het nog warriger ging zitten dan het al zat.
          'k heb nu eenmaal een druk sociaal leven dat mijn aandacht opeist. Al verbaasd het me dat je me nog nooit hebt gezien. Ik bedoel DIT,' zei Harper terwijl ze een gebaar maakte met haar over haar lichaam en gezicht. 'Is nu eenmaal moeilijk te missen.' vervolge ze. Ik moest even kort lachen en knikte alsof ik het begreep. Harper was een mooie meid en had ook wel een mooi lichaam, waardoor ik eerlijk gezegd een beetje werd verward. Waarom vond ik haar lichaam mooi? Ik schudde mijn hoofd even en keek weer recht vooruit, waardoor ik een blik wierp op de klok. De les was bijna afgelopen en ik zuchtte opgelucht. Als ik zometeen weg kan, had ik nog een uurtje studietijd in de bibliotheek en daarna kon ik naar huis en met mijn vader wat eten ergens.
          'Kapsones is slecht voor je, blondie.' zei ik met nadruk op het woord "blondie". Harper werkte op mijn zenuwen en ik vond het irritant dat ze steeds probeerde me te beledigen. Het had geen nut weet je, het interesseert me niet zoveel wat mensen van me vinden, maar ik houd gewoon niet van teveel sociale contacten, daarom bleef ik vaak liever stil en op mezelf. Met Jake, Lichelle en de rest van het groepje zat ik er vaak gewoon rustig bij, mijn eigen ding te doen. Leren, eten, lezen of mee luisteren met de gesprekken die zij aan het voeren waren. Dit was waarschijnlijk het meeste dat ik ooit heb gezegd op één dag. Tegen leerlingen tenminste, met mijn ouders sprak ik altijd wel.



    [ bericht aangepast op 29 nov 2017 - 18:40 ]


    - thank you for existing -

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || @home met Roman & Newt


    "Zeker zeker... Misschien een portret van ons twee," valt Roman me meteen bij. Ik lach kort en bedenk me dat ik nog ergens een geweldige selfie van ons heb, straalbezopen op Halloween vorig jaar. Onze make-up was half vervaagd en de scheve grijns op ons gezichten zorgden voor een ronduit verschrikkelijke foto. Het is een entertainend idee, maar dat zou ik Newt nu ook weer niet aandoen. "Dan kan je elke dag herinnerd worden aan de meest géweldige jongens die je kan kennen." Met een valse air van eigendunk haal ik een hand door mijn haren, alsof ik de woorden van Roman zelfs niet eens luidop hoef te beamen.
    "Mooi dan kan ik altijd mijn voeten aan jullie vegen." Opnieuw rolt een lach over mijn lippen. Newt mag dan wel doen alsof het hem niet veel kan deren, de blik op zijn gezicht is goud waard. Even wenste ik dat ik hem zijn telefoon nog niet had terug gegeven, dan kon ik nu een foto maken en hem confronteren met zijn eigen uitdrukking. Net wanneer ik een geniaal antwoord wil geven dat zelfs Newt wel eens de mond zou kunnen snoeren brengt hij me van de wijs door mijn gezicht vast te grijpen. Zodra hij wat dichter komt lik ik automatisch over mijn lippen.
    " Als ik jou was zou ik me maar alvast mentaal klaarmaken voor je straf." Mijn hart slaat een slag over, om er dan vervolgens twee tegelijk te proberen maken. Mijn maag slaat lichtjes in de knoop en er schiet een vonk door mijn kruis. "Daarbij..." Compleet vergeten dat Roman er ook nog is open ik mijn lippen alvast een stukje, terwijl die van Newt steeds dichter komen. Het moment lijkt eeuwig te duren en ik ga er zo in op dat ik me rot schrik als er plots heel hard in mijn gezicht geboerd wordt. Een blik van walging neemt mijn gezicht over en doordat ik mezelf van Newt los maak hoeft hij amper moeite te doen onder me uit te komen. Prompt ga ik recht staan en neem nog mijn flesje water alvorens een eindje bij Newt, die zichzelf blijkbaar hilarisch vindt, vandaan te gaan staan.
    "Ugh, Newton. Smerige eikel," mompel ik hem geïrriteerd toe. Ik kan heus wel tegen een grapje, maar dit vind ik echt gewoon goor. In een wraakzuchtige vlaag zijn opeens alle plannen die ik had hem niet met een té erge tattoo op te zadelen compleet de deur uit.
    "Wat dacht je van een hond?" vraag ik aan Roman, wetend dat Newt daar een bloedhekel aan heeft. Ik veeg de rug van mijn hand een keer over mijn lippen, hopend de vieze smaak die de boer van Newton daar heeft achter gelaten zo weg te krijgen. Vervolgens draai ik mijn flesje water open en neem er een paar gulzige slokken van. "Of de slechtst getekende tattoo ooit." Zo eentje met kromme lijnen en proporties die niet kloppen, alsof hij door een dronken persoon ontworpen en geplaatst is. Ik zet mijn flesje aan de kant en neem het potje nagellak dat mam had binnen gebracht. Oh god, dat is echt wel roze. Met een zucht draai ik het open, waarna ik alvast mijn linker pink nagel lak. Ik bekijk hem een keer en voel de haartjes in mijn nek overeind gaan staan. Anders dan in het flesje lijkt het wel fluo uit te vallen. Dadelijk geef ik nog licht in het donker. Wel... Daar valt best nog iets kinky mee te doen, niet?
    Net wanneer mijn gedachten weer een schunnige toer dreigen op te gaan moet ik zelf ook een boertje laten, waardoor ik opnieuw moet denken aan wat Newt me zopas flikte. Een rilling loopt langs mijn rug en ik krijg opnieuw die vieze smaak in mijn mond. Bah.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 11:11 ]

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ Parkers house




    "Kunnen we niet gewoon Parker een hele makeover geven, hem verlossen van die unibrow." zegt Newt na mij en kort lach ik. 'Dat klinkt als een heel goed idee.' plaag ik en neem weer plaats op de beanbag naast Parker. "Mooi dan kan ik altijd mijn voeten aan jullie vegen." zegt hij na mijn idee over zijn tattoo. Even leg ik mijn hand op mijn hart, alsof de opmerking pijn doet. 'That's so rude.' zeg ik maar grijns dan weer om te laten merken dat het me natuurlijk niks doet. Ik hoor mijn telefoon weer af gaan en ik vis hem snel uit mijn zak, een glimlach op mijn lippen als ik zie wie het is. Ik laat mijn ogen over het korte stukje tekst gaan en knik. Rood hé? Moest ik verwachten, maar het is toch maar beter om het zeker te weten.
    To: Celeste
    Got it x Wanna make it a movie night? Like the good old times beautiful x

    Ik verstuur het berichtje en kijk weer op, net op tijd om te zien hoe Newt recht in Parkers gezicht boert. Ik begin te lachen en schud mijn hoofd. Oh boy, he is not amused. "Ben je zwaar man." Ik kijk breed grijnzend naar Parker. "Ugh, Newton. Smerige eikel," mompelt hij geïrriteerd en ik schud mijn hoofd weer. 'Je hebt het net erger voor jezelf gemaakt.' zeg ik en kijk met een lach op mijn gezicht naar Newt. "Wat dacht je van een hond?" vraagt Parker vervolgens aan me en ik knik lichtjes. 'Maak het dan wel een poedel ofzo.' zeg ik geamuseerd. "Of de slechtst getekende tattoo ooit." Ik lach. 'Met andere woorden: Een tattoo van mij?' zeg ik. Ik was geen creatief wonder en mijn eigen tattoos tekenen zou ook zeker niet goed gaan. De ontwerpen liet ik dan ook altijd maken. 'Oh, beter idee. Ik teken wel een poedel voor hem.' lach ik en grijns plagerig naar Newt. Ik kijk toe hoe Parker zijn ene nagel lakt en begin dan weer te lachen. 'Prachtig kleurtje, valt totaal niet op.' zeg ik en pak het kleine flesje van hem. 'Je hebt van mij verloren eh, dan moet ik wel de eer krijgen om je deze marteling te geven.' plaag ik, maar ik was blij dat ik het niet hoefde te dragen. Ik leg zijn hand plat op de beanbag en begin zijn nagels te lakken in de prachtige -ahum- felroze kleur. Toen ik en Cel nog samen waren deed ik het ook wel eens voor haar en ik wou het niet toegeven maar ik was er aardig netjes in geworden. Meisjes zijn een zéér slechte invloed. 'Misschien moet ik jou volgende keer trakteren op een manicure in plaats van een mooie dame van school. Misschien een pedicure erbij?' komt er plagend uit mijn mond en ik lach weer even. Ik kijk op als zijn ene hand klaar is. 'Newt... Wat denk je, glitters erbij?' grijns ik.


    El Diablo.

    Celeste Dariya Maksimov

    Cheer captain | 18 years | School hallway | With Valentine | Outfit

    "Dat meen je niet, ik kan niet wachten om die foto's te zien." zei Valentine, nadat Celeste hem vertelde over de gecontourde neus die ze had gehad in haar schoonehdis wedstrijd tijden. " Als je moeder binnenkomt en ons gaat vertellen dat je nog erger bent dan Honey Boo Boo, god dan ga ik echt plat." Een semi-beledigd geluid verliet Celeste haar mond bij het horen van Valentine zijn laatste woorden. 'Wat,' riep ze vernontwaadigd uit terwijl ze de auto instatpe. 'Ik was en ben beter dan Honey Boo Boo.' zei Celeste lachend terwijl ze haar rugzak op de achterbank neer gooide.
    Terwijl Valentine de auto startte blikte Celeste weer op haar telefoon waar het zoveelste berichtje van Roman binnen kwam. Celeste kon de glimlach op haar lippen niet onderdrukken toen ze het berichtje las, hij wou een filmavond zoals ze vroeger altijd hadden gehad. Een tevreden zucht rolde over Celeste haar lippen, waarom kende Roman haar zo goed? Toen zijn en Roman nog samen waren geweest was Celeste er eigenlijk altijd wel duidelijk over dat ze veel liever met hem op de bank zat dan dat ze met hem uit ging. Dan kon ze tegen hem aan kruipen en de hele avond met hem knuffelen. Celeste wist eigenlijk niet of dit dan ook nu Roman zijn plan zou zijn, maar als dat het was.. Celeste had nog een flauw idee wat ze zou moeten doen.
    To Roman:
    I'd love to, ik heb er zin in x

    Celeste had de laatste regel al gestuurd voor dat ze er erg in had, het was echter zeker niet de bedoeling geweest. Ze was van plan geweest hard to get te spelen en de jongen niet direct te veel te geven. Gaf je een jongen één vinger en hij pakte de hele hand, Celeste kende het mannelijk geslacht wel. Zeggen dat ze er zin in had voelde voor Celeste ook al als of ze deze jongen haar hele hand gaf.
    Al snel nadat Celeste het berichtje naar Roman had gestuurd scheurde ze haar ogen weer van haar telefoon af. 'Val,' zei ze vrolijk terwijl ze haar telefoon terug duwde in haar zak. 'Waarom speel je altijd zulke vreselijke muziek af.' zei Celeste lachend waarna ze de zender van de radio veranderde. Al snel hoorde ze nu één of ander oud Spice Girls nummer door de speakers komen. Meteen begon Celeste luidkeels mee te zingen. 'Kijk dit is wat je muziek noemt.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Harper Aliz Channing

    18 y/o - Emily - In Class - Outfit


          Het was toch amper te geloven dat deze Barbiepop hierzo mij nog nooit gezien had. Ik bedoel, ik was nou niet bepaald het stille type dat zich terugtrok in de donkerste krotten van haar ziel. Hell, no!
          Vandaar dat ik dan ook redelijk verontwaardigd antwoord gaf op haar vraag of ik hier pas sinds kort op dit wrak van een school zat. “Ik heb nu eenmaal een druk sociaal leven dat mijn aandacht opeist. Al verbaasd het me dat je me nog nooit hebt gezien. Ik bedoel DIT,” zei ik met een handbeweging die van mijn lichaam naar mijn gezicht ging, “is nu eenmaal moeilijk te missen.”
          Ik rolde met mijn ogen en haalde mijn telefoon weer tevoorschijn. Het lampje brandde, ten teken dat ik een berichtje binnen had gekregen en een grijns verscheen al op mijn gezicht voordat ik echter wist van wie de afzender was. Al had ik natuurlijk wel een flauw vermoeden. Die, zoals gewoonlijk, weer eens bleek te kloppen. Newt’s reactie op haar geweldige gedicht was, zoals verwacht, priceless. Hoofdschuddend typte ik snel een berichtje terug.
    To Newt:
    Oye, at least I’m proud of my rhyming skills!
    Btw, als je naar Joe gaat, zeg hem dan dat hij het raam bij mijn kamer open laat staan. Had hem vanochtend goed duidelijk gemaakt wat hij kon doen met zijn ‘grote vriend’. *eyeroll emoji*

          Met een zucht zette ik mijn telefoon weer uit, waarna ik onderuit zakte op mijn stoel. Damnit, had ik net mijn telefoon in mijn handen had ik er weer eens niet aan gedacht om op de tijd te letten. Vanonder mijn capuchon kon ik nog net de tijd op de klok zien en godzijdank was het lesuur bijna voorbij. Volgens mij had Mevrouwtje Perfect ook zin om te vertrekken, om van mij af te zijn, I guess omdat haar blik op de klok me niet ontging.
          “Kapsones zijn slecht voor je, Blondie.” Oeh, SNAP! Haar pittige toon op het eind bracht een waarderende glimlach bij mij naar voren. “At least I have something to be proud of,” was mijn comeback. Ik trok uitdagend mijn wenkbrauw naar haar op, wat volgens mij nog net te zien was ondanks de capuchon. “Mijn leven is tenminste te vinden buiten de bieb.” Nog een speelse knipoog van mijn kant en een triomfantelijke grijns sierde mijn lippen. Tja, mij lulde je niet zo snel onder de tafel al vond ik het heerlijk om te zien hoe mensen zoals dit mokkeltje toehapte.




    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 10:24 ]


    I have seen my own sun darkened

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit




    Zoals ik al een tijdje wist vertrok mijn vader vroeg deze ochtend, dit met de gebruikelijke woorden als 'hou het rustig' en 'geen gekke dingen uithalen omdat ik er niet ben'. Natuurlijk pa, altijd. Een halfuur nadat hij vertrokken was, kon ik echter ook gaan. Eerst een korte dag school, met een simpel dokterssmoesje kon ik zo vertrekken halverwege de dag. Ik kon meteen door naar de supermarkt om de snacks en frisdrank in te slaan. Ondertussen belde ik mijn neef op, die me wel aan de drank kon helpen. -Oh, wat wordt het leven makkelijk als ik 21 ben-. Het duurde niet lang voor ik alle spullen thuis had staan maar ook daar stond nog een hele klus op me te wachten. Je moet wat over hebben voor een goede houseparty. De volgende uren werden dan ook besteed aan het verschuiven van meubels, de tuin en het zwembad schoon- en klaarmaken, lampen opzetten, de snacks en flessen neerzetten en natuurlijk een muzieklijst maken om straks uit de boxen te laten knallen. Ietwat uitgeput lag ik op een van de banken, maar toch kon ik trots het resultaat bekijken. Binnen zag het er geweldig uit. Toen ik niet veel later de tuin in liep knikte ik weer tevreden en zette ondertussen de lampen van het zwembad en de jacuzzi aan. Nu had het nog geen groot effect maar zodra het donker werd zou het zwembad een opvallend blauw licht geven. Ik kan het niet laten om breed te grijnzen. Ze zouden me een medaille moeten geven, of in elk geval een prijs. Party king of Princeton Hall.
    Ook de buren in de nabije omgeving had ik al laten weten van het feest. Iets wat ik altijd doe, al zijn mijn feesten altijd in het weekend en mag je dus lang door gaan. Dan weten ze in ieder geval waar ze aan toe zijn en dan zullen ze hoogstwaarschijnlijk ook geen politie mijn kant op sturen. Tenminste, tot nu toe heb ik dat nooit gehad dus daar ga ik vanuit. Ik besluit nog snel de douche in te springen. Na de snelle douche droog ik mijn haar en doe het gelijk in model, waarna ik in een vrij simpele set kleding schiet. Ik doe net mijn laatste schoen aan als ik de deurbel hoor gaan. De muziek zet ik daarom maar snel aan, nu nog rustig en wat zacht maar dat zal wel anders worden als iedereen er is. Als ik de deur open doe grijns ik als ik een grote groep mensen zie. 'Welkom welkom... Mi casa es su casa enzo, maar een regel. Kotsen in de wc of buiten, anders mag je het zelf opruimen!' zeg ik en grijns breed waarna ik ze binnenlaat. 'Let's party...'


    El Diablo.

    Celeste Dariya Maksimov

    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit

    [/img]
    Hoelang zou het geleden zijn, dat Celeste hier voor het laatst was geweest? Waarschijnlijk was de laatste keer dat ze hier binnen was geweest de keer dat ze uit elkaar waren geweest. Een kleine rilling rolde over Celeste haar rug heen, ze wou niet eens meer denken aan die dag. Celeste had bijna haar ogen uit haar hoofd zitten janken toen het uit was. Waarschijnlijk was ze de week daarop de hele week niet meer uit haar bed geweest, zo vreselijk had ze zich zelf gevoeld.
    In de tussentijd was Celeste nooit weer terug geweest, Roman had wel feestjes bij hem thuis gehouden, maar deze had Celeste allemaal overgeslagen. Ze had geweigerd om naar zijn feestjes te gaan, als of het een soort demonstratie tegen hem was. De volgende maandag horen hoe geweldig het feestje wel niet was geweest, was altijd nog wel wat pijnlijk geweest, maar mooi niet dat ze haar gezicht nog eens zou laten zien in Roman zijn huis. Dat tot nu toe, blijkbaar.
    De hele week al leken Celeste haar principes te vervagen, zij en Roman... Celeste wist niet eens wat er was gebeurd, maar iets wat er eerst enkel had moeten zijn om Lichelle te irriteren leek plotseling meer te worden. Celeste wist niet wat Roman deed en zeker niet hoe hij het deed, maar hij gaf haar zo'n goed gevoel. Ze had hem gemist.
    Nu was Celeste er weer, in Roman zijn huis voor het eerst in een paar jaar wandelde ze door de woonkamer die ze eerder bijna elke dag had betreed. Ze had tijden op de bank bij hem gelegen of met hem aan het zwembad gezeten. Terwijl Celeste de woonkamer doorkruisde, zich zelf tussen alle mensen heen duwend keek ze goed om zich heen. Haar ogen gleden langs de mensen opzoek naar een bekend gezicht, zo vroeg was ze toch niet? Normaal gesproken had Celeste altijd wel iemand aan haar zijde, zodat ze niet alleen hoefde aan te komen op een feestje. Meestal vond ze het enkel vernederend wanneer ze in haar eentje binnen zou wandelen, maar vandaag had ze besloten zich toch in haar eentje hier te wagen. Ze had ergens gelezen dat jongens je veel sneller aanspraken wanneer je niet omringd was door een hele groep vriendinnen, dus was het gewoon Celeste die nu de keuken binnen liep.
    In de keuken wist ze dan toch al snel een heel bekend gezicht te vinden, Roman. In de eerste instantie voelde Celeste dan toch nog de neiging om zich weer op te draaien en zo snel mogelijk de keuken uit te rennen. Ze wist even niet meer wat ze moest doen, maar toen ze zijn oog verblindende lach zag kon ze niet anders dan toch zijn kant op te lopen.
    'Hi,' begon Celeste langzaam terwijl ze zich zelf op het aanrecht hees naast de jongen, zodat ze nog min of meer op zijn oog hoogt kon gaan zitten. 'Roman, heb je er ooit over na gedacht om professioneel party planner te worden.' zei Celeste lachend terwijl ze rond keek naar de mensen die inmiddels al binnen waren. 'Alhoewel, ik denk dat je als je echte feestjes wilt geven meer nodig hebt dan een beetje alcohol en een speaker.' zei Celeste waarna ze een lach over haar lippen liet rollen. 'Maar oké, voor het stelletje tieners wat hier rond wandelt organiseer je de beste feestjes.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit




    Het feest was toch al snel in volle gang gekomen en het had niet lang geduurd of het stond al vol met mensen. En ik als host moet me toch wel een beetje mengen met alles en iedereen, waardoor ik tot nu toe me telkens door de menigte heen probeerde te krijgen. Wat nog wel aardig ging. Hoewel het al aardig druk was, had ik mijn beste vrienden nog niet gezien. En een zekere speciale dame ook niet, al had ik wel het idee dat ze eindelijk weer eens zou komen opdagen hier. Het was een goede avond, een paar dagen geleden. Een filmavond met haar in mijn armen. Een die me deed denken aan de 'good old times'.. Nou ja.. Bijna. De good old times zonder making out. Helaas. Ik zou zeker niet klagen maar misschien was het een idee om het wat langzaam aan te pakken, just go with the flow. Maar of dat het nou was of het grote boeket rode rozen wat ik mee had gebracht voor haar, het werkte in ieder geval. Ik kreeg het gevoel dat het weer beter ging en eerlijk gezegd was ik blij toe. Ik miste de dame wel, al zei ik dat misschien niet heel snel.
    Ik was net in de keuken beland en pakte een van de rode bekers die er stond. Ik nam een slok, vodka-redbull. Well alright. Ondertussen praat ik wat met de gasten die er staan en lach als er eentje al aan het drankvat lurkt. Dat kan natuurlijk ook. Mijn aandacht wordt echter al snel getrokken naar iets, of beter gezegd iemand, die veel interessanter is dan een gozer die zo snel mogelijk dronken wil worden. 'Hi,' mijn glimlach wordt wat breder als ik naar Celeste kijk en keer me naar haar toe. 'Mijn favoriete gast!' Mijn handen plaats ik naast haar heupen. 'Heya princess,' zeg ik met een snelle knipoog. 'Roman, heb je er ooit over na gedacht om professioneel party planner te worden.' zei ze lachend en een zachte lach rolt over mijn lippen. 'Alhoewel, ik denk dat je als je echte feestjes wilt geven meer nodig hebt dan een beetje alcohol en een speaker. Maar oké, voor het stelletje tieners wat hier rond wandelt organiseer je de beste feestjes.' Ik glimlach naar haar. "Nooit over nagedacht maar nu je het zegt... Misschien moet ik dat gaan doen,' glimlach ik en neem snel een slok van mijn drinken. 'Je hebt nog steeds geweldige ideeën love.' zeg ik en kijk even naar de vele rode bekers op het aanrecht. Ik herken een van haar favoriete drankjes tussen het geheel en vis het ertussen uit, waarna ik de beker aan haar voor houd. 'Cheers,' zeg ik op een speelse toon en hou mijn beker wat omhoog. Ik laat mijn blik nog eens over haar gaan en glimlach. 'Je ziet er echt adembenemend uit schoonheid,' zeg ik en kijk weer op in haar ogen. 'Maar daar hoef je natuurlijk geen moeite voor te doen. Ik ben blij dat je er bent tho.' glimlach ik.


    El Diablo.

    Praattopic 2


    El Diablo.

    Celeste Dariya Maksimov

    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit

    'Mijn favoriete gast!' waren de eerste woorden die er uit Roman zijn mond kwamen tegenover Celeste, meteen wist de jongen een glimlach op haar lippen te toveren. Dit was waarom ze hem had gemist, hij had drie woorden uit gesproken en hij wist zorgde er meteen al voor dat Celeste zich geweldig voelde. Vervolgens waren Celeste haar ogen langzaam over de mensen in de keuken heen gegleden, ze waren zoals altijd allemaal zo druk met zich zelf en hun eigen plezier. Niet dat dit voor Celeste heel anders was, ze keek waarschijnlijk nu één keer om zich heen om te kijken wie er aanwezig was, maar daarna was haar aandacht enkel nog gericht op Roman.
    'Nooit over nagedacht maar nu je het zegt... Misschien moet ik dat gaan doen,' zei Roman vervolgens nadat Celeste had gesuggereerd dat hij partyplanner zou moeten worden later. Celeste wist dat dit ook een serieus beroep was, maar of je met Roman zijn skills van zakken chips komen nou erg ver kwam wist ze nog niet zeker. 'Thema feestjes, kan je wel doen.' zei Celeste lachend. 'En dan moet je verkleed gaan volgens het thema. Ik zou wel thema's kiezen waar mensen onmogelijk iets sletterigs van kunnen maken. Alhoewel, volgens mij kunnen mensen tegenwoordig van een ski pak nog iets sexy's maken.' Een lach rolde over Celeste haar lippen, ze gedroeg zich heel vaak als of ze boven deze mensen stond, als of ze zelf zoiets nooit zou doen. Echter wist iedereen wel dat als het uitendeijk zover zou zijn dat ze zelf er ook alles aan zou doen om er toch nog een beetje sexy uit zou zien.
    Vervolgens leek Roman voor een moment afgeleid te zijn van Celeste, maar dit was enkel om haar binnen enkele seconden een drankje aan te bieden. Celeste keek kort in het rode bekertje wat hij haar gaf, zoete witte wijn, haar favoriet. Celeste was geen mix drankjes persoon, je maakte haar nog altijd het meest gelukkig met een wijntje hoe goedkoop deze ook was, wijn was wijn. 'Cheers,' zei Roman waarna hij zijn beker naar Celeste ophield, Celeste deed het zelfde en liet het rode bekertje kort die van Roman aan raken. 'Waarom weet je dit nog?' zei ze lachend doelend op het drinken wat in haar bekertje zat, ze ging er toch vanuit dat Roman dit had onthouden en dat het niet een blinde gok van zijn kant was geweest.
    'Je ziet er echt adembenemend uit schoonheid,' zei Roman vervolgens 'Maar daar hoef je natuurlijk geen moeite voor te doen. Ik ben blij dat je er bent tho.' Celeste kon het niet laten om breed te glimlachen bij het horen van zijn woorden, maar schudde tegelijkertijd ook haar hoofd. 'Oh, Roman, was het maar zo simpel.' zei Celeste lachend. 'Je wilt niet weten hoeveel outfits ik aan heb gehad, voordat ik besloot dat dit juist was. Of hoelang ik voor de spiegel heb gestaan.'
    Celeste wist dat dit de avond zou zijn waarop ze Roman misschien terug zou weten te veroveren en dat had ze zeker niet kunnen doen in een vuilniszak. Ze had er dan ook tip top uit willen zien, iets wat haar best goed was gelukt al zei ze het zeg. 'Jij ziet er trouwens ook niet verkeerd uit.' zei Celeste lachend. 'Voor jou doen dan,' voegde ze er nog plagend aan toe.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit




    'Waarom weet je dit nog?' vroeg ze me, doelend op het drankje waarmee haar beker gevuld was. Ik glimlach lichtjes en hou mijn hoofd wat schuin. 'Belangrijke dingen vergeet je niet snel.' zeg ik op een speelse toon. Toen we nog samen waren bracht ik vaak een fles witte wijn mee, als ik naar haar huis ging. Het stond bijna in mijn geheugen gebrand. Bij mijn volgende woorden over haar eeuwige schoonheid verscheen er een brede glimlach op haar lippen maar ook schudde ze haar hoofd. 'Oh, Roman, was het maar zo simpel.' zei ze lachend. 'Je wilt niet weten hoeveel outfits ik aan heb gehad, voordat ik besloot dat dit juist was. Of hoelang ik voor de spiegel heb gestaan.' Ik lach zachtjes en kijk weer naar haar met een parelwitte glimlach. 'Darling..' begin ik en verplaats langzaam mijn handen naar haar middel. 'Je zou hier kunnen staan in een huispak of zelfs een vuilniszak.. Je zou nog altijd de mooiste dame zijn die hier rondloopt.' zeg ik en knipoog.
    Ik trek haar wat dichter naar me toe, bijna tot ze mijn borstkas raakt. Langzaam leun ik naar haar oor. 'Betekent echter niet dat ik deze outfit niet waardeer want babe..' Ik grijns lichtjes. 'You still know how to impress me.' fluister ik en druk een snelle kus op haar wang, voor ik weer wat terug leun. Veel afstand neem ik echter niet. Ik hoor mijn naam en ik kijk op van Celeste, om mijn neef te zien bij de deur. 'Ik heb nog wat kunnen regelen, ik zet het in de tuin ja?' zegt hij met een lichte grijns en ik knik. 'Helemaal mooi, zet daar maar ja.' glimlach ik en kijk weer naar Celeste. 'Altijd handig als je familie drie straten verder woont.' lach ik en hou mijn hoofd wat schuin. 'Enige kans dat ik je vanavond in de jacuzzi weet te krijgen?' zeg ik op een speelse toon. Geen idee of ze überhaupt zwemkleding bij had, maar de meeste mensen nemen toch wel genoegen met hun ondergoed. Dus wie weet. Ik neem nog wat slokken van mijn drankje terwijl ik wacht op haar antwoord.


    El Diablo.


    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, Outside, With Cel Jake /Lichelle




    Mezelf keurend in de spiegel haalde ik mijn hand zuchtend door mijn haren voor de zoveelste keer. Het was met enige tegenzin dat ik me hier zat op te maken -wat vreemd is als je mij bent- , echter had ik niet veel zin om me in Romans huis te gaan vertoeven. Echter had Celeste er op gestaan dat ik mee zou komen, iets met 'we moeten ons niet laten doen' en had Parker ook zijn best gedaan om me mee te krijgen. Ik had dan maar toegezegd, maar dit omdat ik wist dat Lichelle ook zou komen, moest Cel me even verlaten, dan kon ik tenminste mijn slag nog eens proberen te slaan bij Lichelle in de hoop op een homerun. Ik keek even naar mijn handen die nog wat geschaafd waren aan de knokkels, ik had me gisteren na en lange tijd nog eens geamuseerd in de box hall, het deed me goed even alle frustraties van me af te slaan. Ik miste het wel een beetje, die adrenaline kick. Ik deed een simpel shirt aan met daarover een jeansvest, voordat ik mijn spullen nam. "Valentine" de brommende stem deed me omkijken naar mijn vader. " Niet te laat thuis wil je?" ik glimlachte en knikte naar mijn vader. "No problemo." ik sallueerde hem voordat ik de autosleutels nam en naar het feest reed.
    Eens aangekomen bij Romans huis nam ik een diepe teug adem, de muziek was al te horen en het was behoorlijk druk, ik ging naar binnen en zoch meteen de drank op om deze avond toch wat dragelijk te maken.














    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    at Joe's , With Harper




    Het was weer eens een hevige avond geweest des huize Chamberlain, waardoor ik na de woorden 'Godverdomme David!' hard de deur achter me had dichtgeslagen. Ik hield van mijn moeder echt waar, de dame had al veel doorstaan en wist al een volle maand , haar handen van de fles te houden voor mij maar soms betwijfelde ik of ze wel door had hoe ik me werkelijk voelde. Ongewenst, een onderkruipsel een glibberige hagedis. Ze noemen me niet voor niets Newt... Iets wat mijn moeder gewoon telkens leek te vergeten, ik zou nooit meer de David zijn die ze met moeite had opgevoed. In alle haast had ik dan ook mijn sleutels niet mee genomen waardoor ik te voet naar Joe's ging. Niet dat ik dat normaalgezien erg vond, Joe's was zo'n dikke tien minuten wandelen, maar met mijn pas getattooeerde voet mocht je het dubbele gaan rekenen. Wel damnn...
    Eens ik bij Joe's beland was werd ik er zoals altijd met open armen ontvangen. Ik plofte me neer in één van de stoelen en trok mijn schoen met een pijnlijk gezicht uit. 'Urg Gatver." mompelde ik terwijl ik mijn arme voet even masseerde. Joe begon te lachen. "Zal je leren om domme uitdagingen aan te gaan, Newt." lachte de man waardoor ik hem even aankeek met een -welnoubedankt- blik. "Moest je het echt zo groot zetten, tumbledry pff" gromde ik , in andere omstandigheden zou ik het hilarisch gevonden hebben, bijvoorbeeld mochten Roman of Parker deze tattoo op het voet hebben zitten. Ik nam het tubetje zalf en smeerde de tattoage goed in, vooraleer ik mijn voet weer intapte en er een sok over deed.
    ' To Parker:
    Hey kun je me oppikken @Joe's? '

    Ik wist wel dat het riskant was om Parker te berichten rond dit moment, gezien hij vast met Malin bezig was, maar ik kon het maar proberen. Zo niet dan ging ik wel met Harper mee maar ik betwijfelde haar rijkunsten nogal zwaar. Ik stond weer op en ging de woonkamer binnen, ik kende Joe's huis vanbinnen en vanbuiten en de kans was dan ook groot dat ik Harper in de woonkamer of haar eigen kamer zou. "Harpie! Kirde ik vrolijk eens ik de Blondine dan ook vond en vloog ze enthousiast in de armen. "Kom je mee feesten?" vroeg ik haar grijnzend.

       

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 21:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || Getting ready || Malin & Tanner


    "Hé, Tanner. Ben je nou nog niet klaar? Dadelijk is Malin hier en ik wil me ook nog scheren!" Mocht je denken dat enkel meiden ruzie maken wat het gebruik van de badkamer betreft, dan kan ik je één ding verklappen; niks van aan. Mijn broertje heeft er namelijk ook een handje van weg alle tijd te nemen en dan ook nog eens de deur op slot te doen zodat er ander hulpeloos wordt buitengesloten. Na nog enkele keren gebonsd te hebben hoor ik dan toch hoe Tanner het slot om draait.
    "Thanks," mompel ik, terwijl ik de deur open en ook binnen ga. Ik neem plaats aan de wasbak naast Tanner en haal mijn scheerspullen uit de lade. Voorzichtig en nauwkeurig ga ik aan de slag. Liefst van al heb ik mijn gezicht zo glad mogelijk, terwijl Tanner af en toe liever een klein baardje laat staan. Het is één van de weinige uiterlijke verschillen aan ons beiden. Maar als Tanner ook babybilletjes heeft en we beiden een hoodie dragen zijn we een pak moeilijker uit elkaar te houden.
    Nadat ik netjes gespoeld heb, gekeken heb of ik geen plekjes gemist heb en nog wat aftershave heb opgedaan is het tijd voor andere kleren. Ik kies een net wit hemd, een simpele jeans en voor het comfort een paar monotone Vans. Wanneer ik de hal op kom en zie hoe mijn broertje praktisch hetzelfde aanheeft, dan wel een t-shirt en geen hemd en een ander kleur schoenen van hetzelfde merk moet ik zachtjes lachen. Wel. Twins... Niet waar?
    Beneden plof ik nog even op de bank, wachtend tot Malin arriveert. Ze zou met de fiets hierheen komen, en na het feest hier overnachten. Ik vind het allemaal prima, al had ik haar ook best op willen pikken.
    Op het salontafel begint mijn mobiel plots een hoop kabaal te maken. Een kleine grijns kruipt op mijn lippen. Al sinds ik mijn eerste telefoon had heb ik standaard de ringtone van Kim Possible ingesteld, en dat zal ook nooit veranderen. Als kind was ik gek op die serie en misschien, heel misschien had ik wel een crush op Kim. Ookal was ze dan een tekenfilmfiguur. Ik neem mijn telefoon van tafel en open het berichtje, van Newt, waarna ik prompt een antwoord terug stuur.

    TO: Newt
    Pick you up? Always, Peachfuzz. Ik kan je toch niet erheen laten lopen? Zelfs ik ben niet zo wreed (; KUSJES


    Nadat ik op verzenden gedrukt heb verwijder ik beide berichten, hoewel in dat van Newt niks raars stond. Maar het zou nogal vreemd zijn mocht ik dat van hem laten staan gezien het antwoord dat ik er op gestuurd had.
    Aan het klopje op het raam kan ik horen dat Malin inmiddels ook is toegekomen. Ik hijs mezelf overeind en loop naar de deur toe, om deze vervolgens te openen.
    "Wauw, babe," grinnik ik terwijl ik mijn ogen over haar heen laat glijden. "Je ziet er uit -"
    "Like a million bucks," maakt Tanner achter me vandaan mijn zin af. Ik kan hem alleen maar gelijk geven. Met mijn duim en wijsvinger neem ik de kin van Malin zachtjes vast, om dan een klein kusje op haar lippen te drukken. "Aardbei?" vraag ik, doelend op de smaak van haar lip gloss. Altijd heerlijk als ze een smaakje op haar lippen heeft. Ik kan het niet laten haar een speelse klap op de kont te geven, om haar op die manier in de richting van de auto te jagen.
    Zodra iedereen vast geklikt zit, kunnen we vertrekken. De gps hoef ik niet in te stellen, ik zou vast in het donker en met een blinddoek mijn weg naar Roman nog vinden, al moet ik een kleine omweg via Joe's nemen om Newt nog op te pikken, maar dat is ook zo gepiept.
    Ik druk luid op de toeter zodra ik voor Joe's sta en rol het raam aan Malin's kant naar beneden.
    "Get in, loser!" schreeuw ik al lachend, luid genoeg dat Newt me wel moet horen, om vervolgens nog enkele keren ongeduldig op de toeter te drukken.


    [/columns]

    Celeste Dariya Maksimov

    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit

    Nou was wijn nou niet bepaald het lastigste drankje ooit om te onthouden, maar toch had Celeste ergens niet verwacht dat Roman dit nog zou weten. Ze had gewoon niet gedacht dat hij ooit echt oplette op wat ze deed. Niet dat Roman een slecht vriendje was geweest, dat was wat ze van hem had gemaakt in haar hoofd nadat het uitging. Elke fout die hij ooit begaan was werd vergroot waardoor ze Roman in haar hoofd altijd probeerde af te schilderen als een verschrikkelijk persoon, ze dacht dat ze dan sneller over heen zou komen als ze dacht dat hij toch niet veel meer waard was.
    'Darling..' begon Roman vervolgens nadat Celeste de jongen had verteld hoe ze er wel even over had moeten doen voordat ze er zo uit dag. 'Je zou hier kunnen staan in een huispak of zelfs een vuilniszak.. Je zou nog altijd de mooiste dame zijn die hier rondloopt.' zei de jongen, hij wist duidelijk nog steeds hoe hij haar moest inpakken een kleine glimlach verscheen dan ook langzaam op Celeste haar lippen. 'Charmeur,' mompelde ze, want dat was het enige woord wat Roman momenteel perfect leek te omschrijven, maar Celeste was er nog niet helemaal uit of ze dit nou perse iets slechts vond.
    'Betekent echter niet dat ik deze outfit niet waardeer want babe..' ging Roman verder. 'You still know how to impress me.' Celeste haar hart maakte een sprongetje bij het horen van Roman zijn woorden, hoe deed hij dit toch? Ze zou alleen met Roman gaan, om Lichelle boos te maken, niet voor haar eigen plezier. Tenminste dat was nog altijd de bedoeling, maar Roman leek duidelijk zijn eigen agenda te hebben en maakte het voor Celeste elke seconden lastiger om zich aan haar plan te houden. 'Roman...' zei Celeste dan ook een beetje bezwaard, maar de vraag of hij hier mee kon ophouden bleef ik haar keel zitten. Ze kon het hem gewoon niet vragen.
    Voor een paar seconden was Roman zijn aandacht van Celeste afgeleid door iemand die hem toe leek te roepen en zijn aandacht dus even nodig had. Celeste deed in die tijd een hele subtiele stap naar achteren, zodat ze niet meer zo tegen de jongen aangeplakt stond. Als hij zo met haar bleef flirten, had ze zijn tong al in haar keel voordat Lichelle uberhaubt op het feestje was gearriveerd. Dat was nou ook weer niet volledig de bedoeling.
    'Enige kans dat ik je vanavond in de jacuzzi weet te krijgen?' vroeg Roman toen de jongen wie zijn aandacht had gewild weer verder was gelopen. Celeste blikte kort naar outfit, zwemkleding had ze niet mee genomen, maar door het doorschijnende shirt was haar ondergoed toch al deels te zien. Het shirt uit trekken was dan ook niet zoveel moeite meer, maar Celeste wist dat de jacuzzi de hele avond waarschijnlijk heel druk zou zijn en haar behoefte om tegen allemaal andere mensen aan geplakt te zitten was nou ook niet bepaald groot. 'Hmm, misschien wanneer iedereen weg is.' zei Celeste uiteindelijk waarna ze naar Roman glimlachte. Nu was zij de gene die de jongen besloot aan te raken, ze liet haar vingers wat dromerig over zijn sleutelbeen glijden. 'Tenminste als jij het niet erg vind dat ik wat langer blijf.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.