• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Chardonnay Parker Sweetwather • The ''One'' Person • Madelaine Petsch • Windvlaag • 1.3
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Idk. • Greenlight • 1.2
    Peaches Riddle • Status • Jessie Paige • Herfst • 1.5
    Rosa Thomason • The Life of The Party • Faceclaim • Phortos • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Scarlett Leithold • Virago • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Ertha Latisha Green • The Newby • Bee Melvinn Windvlaag • 1,6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Miranda Kerr • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Noah Christopher Andrews • The Hyper • Cole Sprouse • Windvlaag • 1.3
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • Maluma • 1.1
    Naam • Status • Faceclaim • philocaly • Pagina
    Parker Thomas Smith • The Jock • Idk • Obeah • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Idk • Obeah • 1.2
    Naam • Status • Faceclaim • Epine • Pagina
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prine Charming • Pierson Fodé • Vaiana • 1.5

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.


    ''With all due respect, which is none...''

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit



    'Roman...' zei Celeste nog voordat we onderbroken werden door mijn neef. 'Hmh?' mompelde ik, al waren mijn ogen voor een kort moment van haar verwijderd. Als ik weer terug kijk zie ik dat ze een beetje afstand heeft genomen en een speelse grijns vormt zich op mijn lippen. Na mijn volgende vraag keek ze kort naar haar outfit en vervolgens weer glimlachend naar mij. Met een kleine grijns op mijn eigen lippen wachtte ik op haar antwoord. 'Hmm, misschien wanneer iedereen weg is.' zei Celeste uiteindelijk en ik knik lichtjes. Dat was sowieso het idee. Ik voelde haar vingers zachtjes over mijn sleutelbeen gaan en ik hou mijn hoofd wat schuin. 'Tenminste als jij het niet erg vind dat ik wat langer blijf.' Ik lach zachtjes en streel kort over haar wang. 'Darling.. Je weet dat ik daarover niet zal klagen hmh?' mompel ik en kijk weer in haar ogen.
    'Besides.. Ik schop iedereen uit die jacuzzi zodra het tijd is, ik hou niet van delen,' plaag ik en geef haar een speelse knipoog. Ik pak mijn beker en sla het laatste beetje drank wat erin zit in een keer achterover. Dan kijk ik weer naar de vele rode bekers en vis er weer een sterke mix uit. Als we nu toch bezig zijn.. En het wordt nog een lange avond, the party is just getting started! Ik leun weer wat naar haar toe, 'zeker niet als het om jou gaat.' fluister ik en grijns lichtjes, voor ik weer terug buig en nog wat drink. Ik zet mijn drinken vervolgens neer en kijk naar Celeste met een ondeugende twinkeling in mijn ogen. 'Anyway, nu je er toch weer bent na maanden,' begin ik en til haar dan makkelijk op over mijn schouder. Met grote passen loop ik naar de woonkamer waar het feest echt in volle gang is. 'Moet je wel dansen, of niet captain?' grijns ik en zet haar neer midden op de geïmproviseerde dansvloer.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2017 - 18:01 ]


    El Diablo.



    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    at Joe's , With The Smith Twins and Malin




    Ik had mijn been even op de rug van de sofa gelegd terwijl ik even over mijn Facebook scrolde. Ik zag zo hier en daar al post van mensen die zich klaarmaakten voor Romans feest en zelfs al enkele die er al waren. Iets wat me enkel deed verlangen om er ook te gaan feesten. Een pijnstiller zou er niet meer inzitten, maar niets dat een boel alcohol niet kon oplossen. Eens mijn mobiel dan ook trilde klikte ik meteen op het berichtje van Parker wat me meteen deed grijnzen een voorteken dat me toch ergens zorgen hoorde te baren. Een fwb betekende enkel seks zonder er veel meer bij te gaan denken of voelen, maar zelfs naast dat was ik altijd wel tevreden om in Parkers buurt te zijn...
    TO: Newt
    Pick you up? Always, Peachfuzz. Ik kan je toch niet erheen laten lopen? Zelfs ik ben niet zo wreed (; KUSJES
    een lachje verliet mijn lippen, waarna ik even mijn hoofd schudde , ik zond hem dan ook een tong emoji gevold door een banaan om hem wat te stangen, waarna ik overeind kwam. Ik vermoedde dat Harper al vervoer had dus hoefde ik ook niet op haar te wachten. Ik liep alvast al terug naar voren on de winkel en riep Joe nog gedag voordat ik naar buiten hinkte eens ik de auto van Parker meende te herkennen. "Get in, loser!" hoorde ik hem al roepen. "Shut up asshat!" riep ik lachend terug, waarna ik met een linkt drafje en half mankend naar de auto toeliep en me vanachteren plofte, naast Tanner. "Hellue peeps." begroette ik waarna ik ook even floot eens ik Malin opmerkte. " En ook hallo voor jou." zei ik geamuseerd, Malin zag er goed uit, Parker had toch wel geluk, hoewel het spelletje dat we met elkaar speelden maar beter nooit het daglicht zou gaan zien, zeker niet met Malin in de buurt. "Lets parteh"

       


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Celeste Dariya Maksimov

    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit

    Roman was een charmeur, dat wist iedereen en ook Celeste was zich er maar al te goed van bewust. Het hoorde gewoon bij hem, hij was het waarschijnlijk altijd al geweest, maar het werkte ook zo vreselijk goed voor hem. Zijn charmes leken hem altijd weer te redden en ook zo nu wist hij Celeste zomaar om zijn vinger te winden. Celeste was zich hier wel van bewust en was zich er ook wel van bewust dat ze misschien afstand van hem zou moeten nemen en zich niet zo op zijn schoot moest werpen, maar ze kon het niet. Dat was wat Roman zijn charmes met haar deden. Ergens in haar hoofd vervloekte Celeste hem hiervoor, maar het grootste deel van Celeste wou toch nog altijd hier blijven aan Roman zijn zijde bijna ondergedompeld door zijn aandacht.
    . 'Darling.. Je weet dat ik daarover niet zal klagen hmh?' zei Roman tegen Celeste, waarna Celeste kort haar hoofd schudde. 'Roman.' zei ze nogmaals bezwaard tegen de jongen.
    'Besides.. Ik schop iedereen uit die jacuzzi zodra het tijd is, ik hou niet van delen,' ging Roman verder. 'zeker niet als het om jou gaat.' De laatste woorden zorgden er weer voor dat Celeste een glimlach niet kon onderdrukken. Misschien was Celeste inderdaad wel wat aan aandachtszoeker, ergens was ze zich hier ook wel van bewust, maar als je het haar dan ook eenmaal gaf kon je ook echt zien dat het iets met Celeste deed. Woorden als dezen gaven Celeste een echt goed gevoel en hoewel dit wel duidelijk te zien was aan de buitenkant, was dit niet iets wat ze uitsprak en lieten haar woorden dit totaal niet merken. 'Ach zo erg is het toch ook niet om gezellig met andere mensen te praten.' zei Celeste plagend, als of ze de woorden die hij daar tussendoor nog in haar oor had gefluisterd niet had gehoord.
    'Anyway, nu je er toch weer bent na maanden,' hoort Celeste Roman zeggen, Celeste wou nog wat opmerken over de worden die Roman had uitgesproken, na maanden. Natuurlijk had ze pas na maanden weer contact met hem, dat was toch niet zo raar? Echter kreeg Celeste niet meer de kans om deze woorden uit te spreken, want voordat ze het wist werd ze de lucht in getild door Roman en werd ze over zijn schouder gegooid. Celeste slaakte een gesmoord gilletje toen ze voelde hoe haar voeten de grond niet langer meer aan raakten. 'Roman, niet doen.' zei ze terwijl ze een verwoede poging deed zich los te maken uit zijn greep. echter vonden haar voeten pas weer de vaste grond toen Roman dit toe liet en haar midden op de dansvloer eindelijk weer op de grond zette.
    'Moet je wel dansen, of niet captain?' zei Roman. 'Je weet dat mijn benen ook goed functioneren.' zei Celeste waarna ze haar wenkbrauw naar de jongen optrok. Echter betekende dit niet dat Celeste niet met Roman zou gaan dansen. Al snel vonden Celeste haar handen hun weg naar Roman zijn nek waar ze liet rusten, waarna ze haar heupen op de beat van de muziek heen en weer begon te bewegen. 'Kom op, Roman, laat je talenten eens zien.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit



    'Ach zo erg is het toch ook niet om gezellig met andere mensen te praten.' had ze nog gezegd. 'Wel als ik moet kiezen tussen dat en mijn tijd alleen met jou doorbrengen. Dan vind ik dat werkelijk vreselijk.' plaagde ik haar nog snel voor ik haar had meegenomen naar de woonkamer. Op mijn schouder had ze nog een gesmoord gilletje geslaakt en een verwoede poging gedaan om los te raken uit mijn grip. Wat haar niet echt goed af ging. 'Roman, niet doen.' zei ze, net voor ik haar weer terug zette op de grond en haar grijnzend aan keek.
    'Je weet dat mijn benen ook goed functioneren.' zei ze met opgetrokken wenkbrauw wat ik kort na deed om haar uitdagend aan te kijken. 'But where's the fun in that princess?' zeg ik en hou mijn hoofd wat schuin terwijl mijn blik op haar gebrand blijft. Toch vormt er een glimlach op mijn lippen wanneer haar handen een weg naar mijn nek vinden en ik laat mijn handen ook langzaam over haar lichaam glijden, tot ze haar heupen vinden die al op de beat bewegen. Kort bijt ik op mijn lip tot ik weer opkijk naar haar. 'Kom op, Roman, laat je talenten eens zien.' Ik lach zachtjes en trek haar wat dichter naar me toe. 'Welke bedoel je? Ik heb er zoveel.' plaag ik haar even, waarna ik toch met haar begin te dansen. Thank god for being a latino. Latino's know how to dance. Most of the time. In mijn geval wel, maar je doet het heel veel als je uit gaat in Colombia. Misschien ligt het deels daaraan. Oh well. Na een tijdje gedanst te hebben neem ik haar hand en laat haar wat rondjes draaien, voor ik haar rug zachtjes tegen mijn borst trek. 'Hmh, you still got moves captain...' fluister ik en druk een zachte kus in haar nek voor ik kort grijns. 'Ik had niks anders verwacht...'

    [ bericht aangepast op 27 dec 2017 - 22:33 ]


    El Diablo.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • With Parker • Outfit •

    Neuriënd woelde ik met mijn vingers door mijn lange, nog ietwat vochtige lokken, terwijl de heetste stand van de föhn een juiste poging deed ze droog te blazen. Ondertussen gleed mijn blik over het gezicht van mijn spiegelbeeld heen, waar ik nog eenmaal controleerde of ik mijn make-up subtiel doch juist had aan weten te brengen. De jurk was echter hetgeen waar ik nog altijd over twijfelde en het was de wetenschap dat ik bij Parker ergens nog een outfit had liggen, waarom ik hem vooralsnog aanhield. In het ergste geval ontdeed ik me van het ding nog voor we vertrokken daar ik toch nog eerst langs Parker ging.
          Ik keek er naar uit om hem weer te zien, vooral omdat we elkaar vandaag de hele dag misgelopen leken te hebben en we ook geen van beide een berichtje de deur uit hadden gedaan. Het ergste was misschien wel dat ik me er diep van binnen niet schuldig om kon voelen, zelfs niet wetende dat ik het eigenlijk compleet vergeten was doordat ik een gezellige middag met Tanner had gehad. Zachtjes zonken mijn tanden in mijn onderlip als ik de föhn tot een zwijgen breng en mijn blik voor enkele seconde op mijn spiegelbeeld laat rusten. Als ik al gauw de conclusie trek dat ik het wel goed vind zo voor vanavond, schik ik vluchtig mijn lange lokken alvorens ik de badkamer op mijn hakken verlaat.
          ”Veel plezier vanavond!” hoor ik mijn moeder roepen, eens ik beneden arriveer en mijn spullen bij elkaar pak. Een zachte gniffel rolt over mijn lippen heen, waarop ik besluit haar gedag te zeggen voor ik daadwerkelijk vertrek. “Ik slaap niet thuis vanavond.” De glimlach op het gezicht van mijn moeder, die druk bezig is met wat ze op dit moment ook in elkaar besluit te knutselen, verteld me dat ze dit allang geweten had en het daarom dan ook geen verrassing was dat ik niet thuis zou komen vannacht. “Ik zie je morgen vanzelf wel een keer verschijnen,” glimlachend volgen haar blauwe kijkers me als ik naar haar toe stap om een kus op haar wang te drukken. “Dankjewel,” grijns ik licht en geluid vervolgens subtiel in een bijpassend vest.

    Nog geen vijftien minuten later stap ik behendig van mijn fiets af eens ik het ouderlijke huis van de tweeling bereikt heb. Soepel strijk ik het stof van mijn jurk glad, parkeer de fiets netjes aan de zijkant van het huis en laat mijn knokkels een paar keer contact maken met het grote raam te teken dat ik gearriveerd ben. Vluchtig blik ik nog een keer over mijn jurk heen en kauw daarbij vertwijfeld op de binnen kant van mijn wang, tot de voordeur voor me geopend wordt.
          ”Wauw babe,” grinnikend glijden Parker zijn donkere kijkers over mee heen en voel ik hoe mijn mondhoeken omhoog krullen; tevreden met de reactie van mijn vriend. “Je ziet er uit-”
          ”Like a million bucks,” maakt Tanner de zin af die hij van Parker onderbroken heeft. Een grijns siert mijn gezicht en ik weersta nog net de drang om als een klein meisje met mijn jurk te gaan staan zwieren. “Dankje,” breng ik daarom dan ook oprecht uit en sta met liefde toe dat Parker zacht mijn kin beetpakt zodat hij een kus op mijn lippen kan drukken die ik niet onbeantwoord laat. “Aardbei?” Grinnikend knik ik kort. De aardbeien lipgloss was een favoriet van me en ik droeg deze dan ook geregeld; al wisselde ik natuurlijk veelvoudig af, of wist ik zelf soms een zonder smaakje te dragen.
          De subtiele klap op mijn kont laat me zacht lachen en ietwat hoofdschuddend plaats ik me in de auto van Parker, waarmee we naar het feestje zouden gaan alvorens eerst nog iemand op te pikken.
          Geduldig kijk ik toe hoe we Joe’s bereiken en Parker zijn vriend begroet als deze in het zicht verschijnt. Een vermakelijke uitdrukking glijd over mijn gezicht heen, maar voor even weten ook enkele blossen zich te plaatsen als ook Newt al fluitend een begroeting naar me maakt. “Let’s parteh,” roept hij dan. “Dat vind ik ook,” lach ik zacht en maak een speelse, ongeduldige wiebel op mijn stoel ten teken dat Parker gas mag geven om naar het feest te gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The Pothead || arriving @ the party | Gracie, Newt & Parker


    Ik moet zachtjes lachen eens Newt is ingestapt en de mening van Parker en mezelf wat Malin betreft lijkt te delen. Het lijkt er op dat zij vanavond het middelpunt van de belangstelling zal zijn en hoewel ik opgelucht ben dat dat misschien de spotlight van Parker een beetje weg zal nemen ben ik niet zeker of ik dat gegeven op zichzelf wel zo prettig vind.
    Zodra ze Newt echter bijvalt wat het feest betreft, herinner ik mezelf er aan dat het daar ook hoort om te draaien; gewoon plezier maken en even uit de bol gaan. En laat ik dat laatste als de beste kunnen. Er verschijnt een brede glimlach op mijn lippen bij het idee aan de pas gerolde joint die ik in mijn broekzak heb zitten. Het is vast geen slim idee om deze weer te delen met Gracie, zeker met mijn broertje in de buurt. Maar ik weet uit ervaring dat Newt ook wel te vinden is voor wat plantaardige ontspanning. Enthousiast stoot ik hem aan met mijn elleboog, om op die manier zijn aandacht te trekken.
    "Als je een goede pijnstiller nodig hebt voor die voet van je, dan heb ik wel iets lekkers," grinnik ik, wat me een kwade blik van Parker, via de achteruitkijkspiegel oplevert.
    "Verdomme, Tanner. Het is een smerige gewoonte, je moest er echt maar eens mee ophouden," bromt hij. Ik kan merken dat hij moeite heeft zijn aandacht op de weg te houden en zich niet gewoon om te draaien om me verder te berispen. Eerlijk gezegd kan ik dat hele grote-broer-gedoe niet op elk moment smaken, en dit is daar zo eentje van. Af en toe krijg ik er gewoon de kriebels van, of voel ik me als iemand met een mentale beperking. Ik mag dan wel niet zo slim en sportief zijn als hij is, maar ik kan ook gewoon prima mijn eigen boontjes dopen, op m'n eigen manier.
    "Hé, ik ken een leuk spelletje," begin ik daarom, de bal terug kaatsend. "Het heet Tanner-houdt-z'n-mond-over-Parker's-smerige-gewoontes-als-Parker-dat-ook-doet. Moet je eens proberen, wie weet ben je er goed in." Hoewel ik elk woord meen van wat ik zeg, blijft er de hele tijd een brede grijns op mijn gezicht. Het laatste dat ik wil is dat Gracie dit zo ernstig als het is gaat opnemen.
    Na wat gemompel lijkt Parker aanvaard te hebben dat de optie die ik hem aangereikt heb inderdaad de beste is, en besluit hij een muziekje op te zetten.
    "Oh! Laat staan! Niet aan komen!" roep ik opgewekt en tegelijk halvelings in paniek als het oer-foute maar o zó geestige nummer "From AM to PM" door de boxen klinkt en Parker dreigt de radio van post te verzetten. Het akkefietje van net tussen mijn broer en mezelf lijkt net zo snel als het er was weer vergeten en dit keer kijkt hij me met een hele andere blik aan.
    "SOMEBODY HIT THE LIGHTS, SO WE CAN ROCK IT DAY AND NIGHT," blèren we beiden zo vals mogelijk, maar wel netjes synchroon, mee met de muziek.
    Net wanneer het nummer over is, arriveren we bij Roman. Ik besluit even zo vriendelijk te zijn Newt te helpen uitstappen, gezien hij daarnet eerder naar de wagen hobbelde dan wandelde. Arme stakker. Hilarisch.
    "Drank of gras? Wat doen we eerst?" grinnik ik.




    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || @ the party || Malin

    Eens de auto op slot is sla ik mijn arm om de schouder van Malin heen, en troon haar op deze manier mee naar binnen. Ik ben echter amper halverwege de woonkamer als ik merk dat het feest wat mankeert. Roman en Celeste, die vieren precies een privé-feestje in hun eigen persoonlijke bubbel, en Val zit bijna mokkend met een beker drank als date op de bank. Hier en daar staan wat muurbloempjes die helemaal niet zeker lijken dat ze hier wel willen zijn en hoewel de grootste meerderheid wel degelijk aan het dansen is heeft niemand echt aandacht voor elkaar.
    "Woah, babe," mompel ik naar Malin toe, terwijl ik mijn blik rond laat gaan. "Dit... Nah-ah. Dit kan niet."
    Zonder het blondje onder mijn arm los te laten begeef ik me naar de tafel met drank. Ik stop haar een bekertje in de handen met iets dat er mierzoet uit ziet en neem voor mezelf een biertje. Met een zucht probeer ik te beslissen hoe we dit in godsnaam op gaan lossen als mijn oog op een lege fles valt. Automatisch verschijnt er een brede grijns op mijn lippen. Oh, dit is een geschenk uit de hemel. Het is de perfecte manier om het feest wat meer leven in te blazen én om mijn nieuwe taak als scheidsrechter een beetje uit te voeren.
    "Ik weet wat," grijns ik naar Malin, alvorens een kusje op haar lippen te drukken. Ik stop haar de fles toe, laat mijn hand in de hare glijden en trek haar achter me aan. Zonder enige schaamte of spijt baan ik me een weg recht tussen Celeste en Roman. Waarschijnlijk zal onze cheer Queen me het niet in dank afnemen maar dat humeurtje zal Roman dan wel weer oplossen. Die gast is een echte wijvenfluisteraar.
    "Woops, opgepast, lovebirds. Vergeet niet adem te halen, straks," lach ik hen toe, waarna ik onschuldig mijn schouders naar Roman op haal.
    Vervolgens wandel ik samen met mijn eigen fluisterlinkje naar de bank, waar ik mijn makker, Valentine een beetje aan por.
    "Hup, recht jij, mopperkont. Parker gaat een chickie voor je fixen." Ik haal zijn lege beker uit zijn hand, zet deze op het salontafel en stop mijn biertje er in. Ik kan wel zonder. Of ik haal er straks nog eentje.
    Ik neem de fles weer over van Malin, en ga op tafeltje staan, waardoor er automatisch een hoop ogen op mij gericht worden.
    "Alle lekkertjes en binken, kom even lief in een cirkeltje zitten. Tijd om flesje te draaien. Als ik op jullie moet wachten dan is er morgen nog niks gebeurd," grinnik ik terwijl ik de lege fles in de lucht zwaai. Ik wacht even tot er enkele kandidaten, anders dan degenen die ik zowat verplichtte, opdagen en laat me dan rond het salontafel zakken, met Malin naast me.
    "Eén regel heren; wil je van je favoriete duifje een flinke smakkere op de lippen, vraag dan even toestemming aan de dame. We zijn geen barbaren," leg ik rustig uit, terwijl ik de fles alvast neer leg. "Dus. Wie begint?"

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 19:07 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Celeste Dariya Maksimov

    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit

    Hoewel Celeste duidelijk had tegengestribbeld toen Roman haar op had getild, om haar van de keuken naar de woonkamer of de dansvloer te verplaatsen, vond Celeste dit lang niet zo erg als ze had laten merken. Ook Roman leek het nog altijd even leuk te vinden. 'But where's the fun in that princess?' zei de jongeman tegen haar, Celeste moest zeggen ze was wel fan van zijn benaming voor haar. Princess.. dat klonk totaal niet verkeerd. 'Nou ja, persoonlijk vind ik lopen altijd behoorlijk leuk,' zei Celeste sarcastisch tegen de jongen, waarna ze nog even uitdagend haar wenkbrauw naar hem optrok.
    'Welke bedoel je? Ik heb er zoveel.' hoorde Celeste Roman zeggen toen ze het had over Roman zijn talenten. Celeste rolde kort met haar ogen. 'Arrogant, much,' mompelde ze kort, om vervolgens toch maar met Roman te dansen. Dat was uiteindelijk toch wel wat ze had gewild.
    Een tijdje had Celeste met Roman staan dansen toen de jongen haar plots een rondje om haar as liet glijden om er vervolgens te zorgen dat ze niet langer met haar gezicht naar hem toe stond, maar dat haar rug tegen zijn borst aan werd geduwd. Zijn mond nu erg dicht bij haar oor maar niet alleen bij haar oor ook bij haar nek. Al snel voelde Celeste kort Roman zijn lippen in haar nek. 'Hmh, you still got moves captain...' zei Roman 'Ik had niks anders verwacht...' Een kleine glimlach verscheen op Celeste haar lippen, maar eigenlijk wist ze niet meer precies wat ze moest doen. Een maand geleden had ze Roman allang weg geduwd, maar nu... Iets was veranderd. 'Ik denk dat dat ook wel een beetje het punt van een cheerleader zijn is,' zei Celeste uiteindelijk, maar ze bleef tegen Roman aanstaan, geweldige gemixte signalen gaf ze hem wel weer.
    Hoewel Celeste dus had besloten dat haar lichaam tegen die van Roman haar nu wel goed in de oren klonk dacht iemand anders hier anders over te denken. "Woops, opgepast, lovebirds. Vergeet niet adem te halen, straks," hoorde Celeste Parker zeggen terwijl hij zich tussen Celeste en Roman door duwde. Celeste schoot de jongen een boze blik toe, waarna ze zich langzaam weer naar Roman keerde. 'Jezus,' mompelde ze. 'Sommige mensen kunnen ook enkel aan zich zelf denken.' Celeste wist wel dat Parker Roman zijn beste vriend was en dat ze dus beter geen nare woorden over hem kon uitspreken, maar was het echt zo raar dat ze hier pissig over raakte? Parker had overal kunnen lopen, maar nee blijkbaar was dat niet leuk genoeg voor hem.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit



    Ik zag de kleine glimlach weer op haar lippen verschijnen en ik lach zachtjes, mijn handen nog steeds gevestigd op haar heupen. 'Ik denk dat dat ook wel een beetje het punt van een cheerleader zijn is,' Ik grijns lichtjes en haal dan licht mijn schouders op. 'Dat, en er geweldig uit zien in dat uniform... Vooral jij, maar daar heb je niet persé een uniform voor nodig..' zeg ik en druk nog een snelle kus op haar wang voor we toch echt onderbroken worden uit onze kleine bubbel. Door mijn beste vriend nog wel, wat een timing. "Woops, opgepast, lovebirds. Vergeet niet adem te halen, straks," lacht hij nadat hij zich, op de een of andere manier, tussen ons in wist te wurmen. Ik kijk hem even na met een opgetrokken wenkbrauw en een kleine, geamuseerde grijns. Ik luister even naar zijn volgende woorden, subtiel dat moet ik hem geven, maar keer dan toch weer naar Cel.
    Ze kijkt nog even boos naar Parker maar keert dan ook weer naar mij. 'Jezus,' mompelde ze. 'Sommige mensen kunnen ook enkel aan zich zelf denken.' Ik lach zachtjes en til mijn hand op om zachtjes over haar wang te strelen. 'Calma princess...' fluister ik en hou mijn hoofd wat schuin, maar hand nog altijd zacht gevestigd op haar wang. 'We kunnen meedoen met dat spel...' zeg ik en blik kort naar het groepje bij Parker, voor ik mijn ogen weer richt op de prachtige brunette voor me. 'Of..' begin ik en grijns lichtjes, mijn armen krullen zich om haar lichaam en trekken haar wat dichter naar me toe. 'Of ik kan iedereen nu uit die jacuzzi schoppen, zodat het alleen wij twee zijn. En onze favoriete drankjes natuurlijk.' zeg ik en leun langzaam naar haar oor. 'Maar iets heel anders mag ook, your call darling..' fluister ik tot slot.


    El Diablo.




    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    at The party , With The Smith Twins and Malin




    “Dat vind ik ook,” zei Malin vrolijk op mijn woorden waardoor ik grijnsde, Parker duwde het plankgas in waardoor we eindelijk naar het feest konden. Eens ik een elleboog in mijn ribben voelde keek ik meteen opzij naar een grijzende Tanner, wat mijn grijns enkel breder wist te maken. "Als je een goede pijnstiller nodig hebt voor die voet van je, dan heb ik wel iets lekkers," grinnikte deze waardoor ik even met mijn wenkbrauwen wiebelde. Ik was altijd wel in voor wat weed, daarbij was het ook één van de weinige drugs die ik wekelijks zou durven te gebruiken. Echter leek het groene rolletje niet echt in de smaak te vallen bij Parker, wat me niet verbaasd gezien hij nogal een sportjunkie was, na zijn andere lichamelijke activiteiten dan als je weet wat ik bedoel. "Verdomme, Tanner. Het is een smerige gewoonte, je moest er echt maar eens mee ophouden," snauwde het ene Smithje naar de andere. "Hé, ik ken een leuk spelletje, Het heet Tanner-houdt-z'n-mond-over-Parker's-smerige-gewoontes-als-Parker-dat-ook-doet. Moet je eens proberen, wie weet ben je er goed in." snauwde Tanner vervolgens terug waardoor een "daamn" met een onderdrukt lachje mijn mond uitrolt. Echter wist ik niet zeker of Tanner wist dat ik soms met zijn broer rotzooide. Misschien was het iets met dat twin telepatie gedoe, maar ik vermoedde eigenlijk van niet. Ik kende de Smitjes nu al lang genoeg en Tanner zou zijn blik ook op mij hebben gebrand als hij daarop doelde. Ah Safe..
    Tanner leek het partijtje dan ook te winnen met de brede grijns nog steeds op zijn lippen, waarna de twee me even martelen met hun kattegejank. Lachend had ik dan ook mijn mobiel bovengehaald om hen te filmen. Ja dit kwam op mijn insta verhaal.
    "SOMEBODY HIT THE LIGHTS, SO WE CAN ROCK IT DAY AND NIGHT," Kleisten ze dan ook door de auto heen voordat de auto tot stilstand kwam en we bij het gigantische huis van Roman aankwamen. Tanner hielp me uit de auto waardoor ik wat aan de jongen hing maar dit ook het moment was om stiekem verder over de verdovende middelen te spreken zonder dat Parker en Malin er weet over moesten hebben. "Drank of gras? Wat doen we eerst?" grinnikte de jongen waardoor ik hem een grijnsje zond. "Tanner man, dat je me dat nog moet vragen." zei ik met een korte oogrol waarna ik mijn vuurtje omhoog haalde. als Tanner zijn stash boven haalt haal ik een joint uit, die we samen konden delen. Ik stak deze grijnzend tussen mijn lippen waarna ik deze aanlichte en een goede hijs nam. De kruiden vulden mijn longen, oh ja dat was meteen al veel beter. Na mijn trekje schonk ik de joint terug aan Tanner. "Ik snap niet wat Parker hier zo erg aan vind." mompelde ik vervolgens waarna ik Tanner nog een schouderklopje haf voordat ik mijn steun losliet. Mijn voet neep nog wel, maar na nog een trekje en wal alcohol zal ik het al helemaal vergeten zijn.
    Ik stond nog wat enkele minuten buiten met Tanner, voordat ik ook naar binnen ging. Er waren wel een boel mensen, maar ik moest toegeven dat het niet meteen een topfeestje leek maar een 'normaal' feest. Ik zag Parker als een of ander vreemd duracel konijn van de ene kant naar de andere kant lopen waardoor ik met een opgetrokken wenkbrauw me naar Malin behaf die aan de dranktafel stond. " Wat is Smithje van plan?" vroeg ik doelend op haar vriendje waarna ik voor mezelf en Tanner ook wat Booze inschonk. Geen idee wat ik inschonk maar ik mengde wat verschillende kleurtjes bij elkaar. Na een slok kon je vast aan de frons in mijn gezicht aflezen dat het een nogal interessant goedje was die ik net gebrouwd had.
    Toen mijn blik dan ook op Parker voel die bij een pisnijdige Valentine stond hield ik mijn hoofd toch even schuin. De laatste leek wel een tikkende tijdbom , wat deed deze zelf op een feestje van Roman?
    Echter wist Parker hem te overtuigen en liep hij terug naar ons. "Alle lekkertjes en binken, kom even lief in een cirkeltje zitten. Tijd om flesje te draaien. Als ik op jullie moet wachten dan is er morgen nog niks gebeurd," een lachje verliet mijn lippen, oh god dit wilde ik wel eens zien. Ik plofte me dus maar braafjes neer, hoefde ik ook niet meer op mijn voet te staan.
    "Eén regel heren; wil je van je favoriete duifje een flinke smakkere op de lippen, vraag dan even toestemming aan de dame. We zijn geen barbaren," vertelde Parker nog "Dus. Wie begint?" vroeg hij vervolgens waardoor ik het ook niet kon laten om mijn mond te openen. "Waarom begint er niet een van jullie Smithjes? " grijnsde ik waarna ik ook Tanner aanstootte. En richtte mijn blik uitdagend op Parker. Een van de twins zal wel de guts hebben om te starten. Ik ook wel natuurlijk, maar ik wilde eerst met de andere kunnen lachen voordat ik een rando ging zoenen.
       


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • With Parker • Outfit •

    ”Als je een goede pijnstiller nodig hebt voor die voet van je, dan heb ik wel iets lekkers,” hoor ik Tanner op de achterbank grinniken. Ik had verder geen andere aanwijzingen nodig om te weten waar hij op doelde, alleen al niet als ik naar Parker kijk wiens gezichtsuitdrukking zowat direct op onweer lijkt te schieten. “Verdomme, Tanner. Het is een smerige gewoonte, je moest er echt maar eens mee ophouden,” snauwt mijn lieftallige vriend naar zijn geliefde tweelingbroer. Wijselijk houd ik mijn lippen op elkaar en pers ze zelfs lichtjes wat extra op elkaar als ik aan vanmiddag terug denk. Los van het feit dat ik enorm genoten had met Tanner hoefde Parker niet elk detail te weten — waaronder het gegeven dat de laatste restje van de flinke joint pas enkele uurtjes uit mijn lichaam verdwenen waren. Ik had mijn moeder al grinnikend uit moeten leggen waarom er nog een verdwaald stuk cake in mijn haren hing en dat ik daardoor nog half zo melig was. Parker hield er niet van, dat wist ik, het was daarom dan ook dat ik die momenten liever stil voor hem hield.
          ”Hé, ik ken een leuk spelletje. Het heet Tanner-houdt-z'n-mond-over-Parker's-smerige-gewoontes-als-Parker-dat-ook-doet. Moet je eens proberen, wie weet ben je er goed in.”
    Met een zweem van een glimlach schud ik lichtes met mijn blonde lokken, mijn vingers spelen met de zoom van mijn jurk alvorens ze afdwalen naar Parker zijn hand. Het ene moment konden die twee elkaar zowat aanvliegen, maar op een ander moment, zoals nu, zongen ze vrolijk en luidkeels samen met de muziek mee, net alsof er voorheen niks gebeurd of gezegd was.

    Als we een paar minuten later bij Roman arriveren stap ik behendig uit de auto en laat het portier gepast dichtvallen terwijl ik me naar het huis toedraai. “Drank of gras? Wat doen we eerst?” hoor ik Tanner achter me tegen Newt zeggen, waarop ik zacht op mijn onderlip bijt en de jongen een vlugge ondeugende grijns toewerp — een die uitstraalde dat ik het in zijn plaats wel geweten had. Al snel vangt Parker echter mijn aandacht weer, als deze zijn arm over mijn schouder heen legt en me samen met hem mee naar binnen loodst. Daar bleek het een nog dooiere boel dan ik had durven denken. Lichtjes tuiten mijn lippen zich dan ook tot een afkeurend mondje.
          ”Woah, babe. Dit... Nah-ah. Dit kan niet,” brengt Parker langs me uit. “Amen to that,” mompel ik hem toe. We hadden betere feesten gezien, of die toch in ieder geval in volle glorie aan de gang waren met op z’n minst allemaal vrolijke gezichten. Dit leek bijna hopeloos, ware het niet dat de juiste mensen gearriveerd waren om er een goeie oplawaai aan te geven. Als Parker even wat drinken gaat halen verschijnt Newt weer naast me, die op zijn beuet ook wat drinken heeft gepakt. “Wat is Smithje van plan?” vraagt hij me, waarop ik lichtjes mijn schouder ophaal terwijl mijn blauwe kijkers Parker blijven volgen tot hij weer voor me staat. Dankbaar neem ik van Parker het drankje aan dat hij me aanbied en neem er een subtiele slok van terwijl ik nog een keer rondblik. “Ik weet wat,” zegt de jongen langs me dan, net wanneer ik hem wil vragen wat we kunnen doen om er wat leven in te brengen. “Waarom verbaasd me dat niet,” grinnik ik zacht en kijk schuins naar hem op als hij een fles in mijn handen drukt. Zonder tegenstribbelen laat ik me opnieuw door hem meenemen, tussen de mensen door en richting de bank waarop we plaats nemen.
          ”Alle lekkertjes en binken, kom even lief in een cirkeltje zitten. Tijd om flesje te draaien. Als ik op jullie moet wachten dan is er morgen nog niks gebeurd.” Zonder pardon besloot Parker midden op de tafel te gaan staan en wanneer hij besluit terug langs me te komen zitten, lijkt zijn oproep wel werk te doen. “Dit was hij dus van plan,” grijns ik Newt toe als deze ook op de bank plaats neemt. Verschillende besluiten er eveneens bij te komen zitten, waarop ik naar het randje van de bank toe schuif. “Eén regel heren; wil je van je favoriete duifje een flinke smakkere op de lippen, vraag dan even toestemming aan de dame. We zijn geen barbaren," leg ik rustig uit, terwijl ik de fles alvast neer leg. "Dus. Wie begint?”
          ”Waarom begint er niet een van jullie Smithjes?”
    Met een nieuwsgierige blik kijk ik eerst op naar Parker, waarna ik het niet kan helpen om met mijn poelen naar Tanner af te dwalen zodat ik hem een brede grijns kan schenken. “En anders begin ik wel?” Vragend blik ik weer terug naar Parker, in afwachting van wat hij wil en wie de eerste zet gaat maken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The Pothead || playing spin the bottle @ the party | Gracie, Newt, Parker & a bunch of others


    "Tanner man, dat je me dat nog moet vragen," antwoordt Newt terwijl hij alvast een een vuurtje tevoorschijn tovert. Het was inderdaad wel een overbodige vraag, ik weet namelijk zelf ook wat ik eerst zou kiezen. Ik haal het zakje, waarin ik nog drie keurig gerolde joints zitten heb, boven en laat de andere jongeman er eentje kiezen. Ongeduldig kijk ik toe hoe Newt deze vervolgens aansteekt en een flinke hijs neemt. Maar wat graag neem ik hem dan ook weer terug van hem over, om zijn acties te herhalen. De handeling van het roken alleen al zorgt ervoor dat ik me ogenblikkelijk een pak ontspannender voel.
    "Ik snap niet wat Parker hier zo erg aan vindt." Ik haal een keer mijn schouders op. Op dit moment kan het me helemaal niet deren of Parker hier zelfs een mening over heeft. Hij heeft zijn vorm van relaxeren, ik die van mij. Hij moet niet zeuren, niet iedereen kan namelijk overal goed in zijn zoals hij.
    Op ons dooie gemakje geven we de joint van de ene persoon naar de andere terug door, tot hij netjes op gerookt is. Daarna volg ik Newt slenterend naar binnen, op zoek naar iets om me van mijn droge mond te verlossen. Hij lijkt van hetzelfde idee te zijn, want voor ik het goed en wel besef heb ik een beker in mijn handen met een paars-achtig goedje. Een beetje twijfelachtig neem ik een slokje.
    "Woah," mompel ik fluisterend, als ik beslis dat de smaak me wel bevalt, ondanks het wat brandt in mijn keel. mompelde ik vervolgens waarna ik Tanner nog een " Wat is Smithje van plan?"
    "Huh?" Ik wist niet eens dat ik iets van plan was, en waarom spreekt Newt me plots aan in de derde persoon. Ik kijk op van de beker in mijn handen en zie dat hij het echter niet tegen mij had, maar tegen Gracie. Die ontdekking brengt spontaan een glimlach op mijn lippen, tot Parker - naar gewoonte- de aandacht weer opeist. Gewoon om te zien waar dit heen gaat leiden besluit ik mee te doen, wie weet krijg ik zelfs de kans een kusje van Malin te stelen. Niet op de lippen natuurlijk, maar wat mij betreft heb ik dan hoe dan ook al een beetje gewonnen.
    "Waarom begint er niet een van jullie Smithjes? " stelt Newt voor terwijl ik aangestoten word, waardoor ik mijn best moet doen niks van het drankje te morsen. Ik zet het bekertje dan ook veilig achter me neer en kan niet anders dan de grijns op Newt's gezicht beantwoorden.
    "Ik ga wel, pussies," grinnik ik. Rustig aan buig ik me voorover om de fles die in het midden van de, inmiddels toch wel flinke, kring, ligt een flinke draai te geven. Gedurende enkele seconden blijft het spannend maar uiteindelijk stopt de hals van de fles gericht op een blonde dame die ik meen te herkennen als een vierdejaarsleerlinge genaamdEmma. Veel verder dan dat reikt mijn kennis over haar echter ook niet. Wel, het had erger gekund. Ze mag er zeker wezen, al is ze natuurlijk geen Gracie.
    Op handen en knieën overbrug ik de afstand tussen ons twee, waarna ik een zacht kusje op haar wang druk. Emma lijkt hier echter anders over te denken, en neemt mijn gezicht in haar handen voor ze haar lippen vol op die van mij drukt. Echt lekker kan het voor haar niet zijn, gezien ik te hard geschrokken ben door haar plotse actie om echt terug te kussen. Het wordt alleen maar genanter als Parker op de achtergrond dan ook nog eens luid begint te joelen. Subtiel maak ik mezelf los van haar, en ga ik terug op mijn plaats zitten. De verscheidene blikken die op mij gericht blijven doen niet veel goed aan het knalrode kleur op mijn wangen. Ik schraap mijn keel een keer en haal diep adem voor het me daadwerkelijk lukt te spreken.
    "Volgende..."
    Liefst van al zou ik Malin een verontschuldigende blik schenken, ookal heb ik daar geen enkele reden toe, maar momenteel durf ik haar zelfs niet aan kijken. Het voelt alsof ik haar een onrecht aangedaan heb, alsof ik het idee dat ik van haar in mijn hoofd heb hiermee bezoedeld heb. In plaats daarvan neem ik dan ook nog een paar gretige slokken van mijn drankje.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 19:22 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Celeste Dariya Maksimov

    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit

    'Dat, en er geweldig uit zien in dat uniform... Vooral jij, maar daar heb je niet persé een uniform voor nodig..' hoorde Celeste Roman zeggen toen ze hem had verteld dat een beetje kunnen dansen wel erg belangrijk was als je een cheerleader was. Nou wou Celeste niet zeggen dat het dansen het enige was, maar er mooi uit zien in een uniform vond ze nou niet perse bij de eisen horen. Tenminste Celeste maakte zich zelf het vaak wijs dat je niet alleen bij het team mocht als je er goed uitzag, hoewel ze ergens ook wel wist dat het in sommige gevallen echt wel zo was. Celeste was toch van plan geweest Roman te vertellen dat het niet zo simpel was, maar toen vertelde hij har al dat ze er altijd goed uit zag en was Celeste de rest van zijn zin alweer vergeten. Hoewel Roman haar deze avond al op verschillende manier mooi had genoemd, voelde Celeste nu toch het bloed naar haar wangen stijgen waardoor een licht blosje op haar wangen verscheen. Het blosje leek echter enkel erger te worden toen ze Roman zijn lippen kort op haar al rode wangen voelde. Hoe deed hij het toch?
    De kans om nog iets te zeggen had Celeste echter niet gekregen, want toen was er Parker geweest die er tussen hen door was gewalst. 'Calma princess...' sprak Roman rustig, nadat Celeste dus niet bepaald rustig over Parker was gebleven. Roman zijn hand reek nu naar haar rood gekleurde wang, waar hij zachtjes over heen streek. 'We kunnen meedoen met dat spel...Of,' Roman zijn hand kwam nu van Celeste haar wang om, maar haar los laten deed hij niet. Nu sloeg hij zijn armen om Celeste heen, waardoor ze nog dichter tegen elkaar aanstonden dan ze al hadden gedaan. 'Of ik kan iedereen nu uit die jacuzzi schoppen, zodat het alleen wij twee zijn. En onze favoriete drankjes natuurlijk.' zei de jongen vervolgens. 'Maar iets heel anders mag ook, your call darling..' De laatste woorden had hij in Celeste haar oor gefluisterd en hadden de jongedame weer hetzelfde bekende warme gevoel gegeven wat hij een aantal jaren geleden ook had geven. Een paar seconden staarde Celeste Roman dan ook een beetje aan, het verliefde schoolmeisje in haar leek weer helemaal terug te zijn, maar daarna blikte ze naar het groepje wat zich om Parker heen had verzameld. 'Als je me wilt zoenen mag je het ook wel gewoon zeggen,' zei ze waarna ze uitdagend haar wenkbrauwen optrok. 'Maar oké, daar kunnen we ook wel een spelletje van maken.' zei Celeste vervolgens terwijl ze haar hand in die van Roman liet glijden en hem mee trok naar de mensen die zich allemaal om een fles hadden verzameld. 'Wij doen ook mee, Roman wil graag gekust worden,' zei Celeste terwijl ze plaats nam. Kort keek ze naar Roman, waarna ze haar wenkbrauw opnieuw naar hem optrok, Celeste leek nu weer duidelijk overtuigd te zijn van zich zelf en wanneer ze sprak over Roman die gekust wou worden ging ze er toch wel vanuit dat hij uiteindelijk enkel door haar gekust wou worden.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit



    Ze staarde me even aan waardoor mijn grijns langzaam in een glimlach veranderd. Even voelde het weer als vroeger, toen eigenlijk alles nog beter was. Hoe cliché het ook mag klinken. Ik kan niet klagen over mijn leven, natuurlijk niet. Maar het was ooit zo makkelijk en vanzelfsprekend. 'Als je me wilt zoenen mag je het ook wel gewoon zeggen,' zei ze opeens waarna ze uitdagend haar wenkbrauwen optrok. Even kijk ik haar verbaasd aan, voor ik kort lach. Ondertussen voel ik haar hand in de mijne glijden en ze trekt me mee naar het spel wat Parker heeft opgezet. 'Ik dacht dat dat geen geheim was darling, maar volgende keer zal ik het je laten weten.' lach ik en neem plaats naast haar.
    'Wij doen ook mee, Roman wil graag gekust worden,' zei Celeste tegen de rest en ik hou mijn hoofd wat schuin, waarna ik naar haar keer. Weer keek ze me aan met een opgetrokken wenkbrauw en vrij geamuseerd grijns ik. 'Is dat zo?' zeg ik en blik dan kort naar Parker. 'Nou ja, ik bedoel... Parker doet wel mee eh?' plaag ik en geef hem een snelle speelse knipoog, voor ik me weer op de brunette naast me richt. Ik sla mijn arm om haar heen en weet ondertussen een nieuwe beker drank te pakken. Ik neem een slok, een simpele vodka redbull. Nou ja, kan ook. Ik zucht kort en buig me wat naar Celeste toe, de drank heeft ondertussen een lichte invloed gekregen. Maar eh, ik heb ook al voor het feest wat op natuurlijk. Toch was het nog niet overduidelijk, op de clingy-nes na dan. Ik lach zachtjes en druk een paar vederlichte kusjes in haar nek. 'Ben het er alleen niet mee eens dat andere jongens een kans hebben om jou te krijgen, maar oké...' fluister ik en ik grijns lichtjes. Ik buig weer terug en kijk naar de rest. 'Let's play..' zeg ik grijnzend en neem nog wat slokken uit de felrode beker in mijn handen.


    El Diablo.


    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    at The party , With The Smith Twins and Malin




    “En anders begin ik wel?” Stelde Malin nog voor , ecbter besloot Tanner dat hij wilde starten. "Ik ga wel, pussies," grinnikte de jongen waarna hij als één of andere slome luiaard naar de fles toe klauterde en deze een flinke draai haf. Voor een paar seconden dacht ik ook even dat de fles op mij zou eindigen, en ik begon me zelf af te vragen hoe het wel niet zou zijn om Tanner te kussen. Zou het überhaupt hetzelfde zijn als Parker? Ze zijn identieke tweelingen, hoewel ik me altijd al voorgesteld had dat Tanner minder goed zou kussen.
    Echter eindigde de fles op een jongere blondine die maar al te graag een Tanner kus wilde dus kon ik het ook niet laten om te joelen. "Jaah neem die smithjes liefde." lachte ik enthouasiast waarna ik een slok nam van één of andere beker die ik binnen handbereik had. "Volgende..."
    De Blondine was nu aan de buurt en die draaide de fles naar een andere kerel en deze draaide de fles naar een brunette die ik herkende als Rachel . Ze was geen verkeerde meid, mooi totaal plaatje. Toen zij dan ook de fles draaide en deze op mij eindigde was het dan ook meer dan leuk. Ik had toch altijd liever brunettes gehad dan blondines. "Kom maar hier " grijnsde ik waarna ik me naar haar toe boog en een snelle kus op mijn lippen kreeg. Ik schonk haar nog een knipoog voordat het mijn beurt was om de fles te gaan draaien. Het was dat ik stoned was anders had ik nooit zo'n foute flirtacties gedaan. Met een nogal zwak draai van de fles belande die een paar centimeters verder op Tanner. Ik kon het dan ook niet laten om luid te lachen en te grijnzen naar mijn stoner buddy "Kom hier jij." Ik gebruikte dezelfde tacktiek als Emma en nam Tanners gezicht beet voordat ik mijn lippen kort op die van hem drukte. Vervolgens trok ik me bedenkeelijk terug. "Huh." kwam er over mijn lippen waarna mijn blik even naar Parker gleed. Die lippen smaakten niet identiek. " Oh wel wie is de volgende?" zei ik alsof er neits gebeurd is.




       


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH