• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Smile. You're beautiful. <3

    Ik hou hou hou hou hou van Stockholm <3


    Caution first, always.

    Ik begin steeds meer te geloven dat een klein beetje liefde gewoon niet voor me is weggelegd. Zal het wel niet verdienen ofzo, idunno anymore.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb gewoon heel even iemand nodig die me kan troosten en aardig is, niet iemand die de hele tijd rrond zit te bezuinen dat ik beter weg kan gaan. Is dat dan echt zo fucking veel gevraagd?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    rip


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    rip me


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Omg yes onze vlucht wordt niet gecancelled pff

    Buikpijn...


    16 - 09 - '17

    Yesssm officieel mn ontslag ingediend :Y)


    Stenenlikker

    Ik ben zo fucking moe aan zowel het begin als het einde van m'n dag. Dit is geen doen zo ):


    26 - 02 - '16

    Godver ik wil alleen maar huilen en huilen. Dit verdient ze niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb een huisgenoot die echt fucking vervelend is; vies (tot aan het gore toe), ruimt niet op, vrienden altijd savonds tot snachts laat komen, blowt en geluid overlast. Zo verdomde vervelend. Het enige dat hij goed doet is dat hij lang wegblijft.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 23:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ship soms echt bepaalde koppels waarvan ik zeker weet dat niemand anders ze shipt... :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind het altijd wel bijzonder hoe snel de LJH topics vol zijn, lol


    There are poems inside of you that paper can't handle

    "Hallo, I bims, die 🐳" is zowel de beste als de slechtste politieke reclameposter die ik ooit in mijn leven ergens heb gezien holy sHit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh help
    Waarom oh waarom dacht ik dat chemie en geschiedenis snel even 's ochtends leren een goed idee zou zijn


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis