• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Smile. You're beautiful. <3

    Wilberforce schreef:
    (...)
    dat was BIJ LANGE NA geen comazuipen. En ik was er ook niet trots op, vind het alleen wel hilarisch wat ik (en Anna x'D ) allemaal uitgespookt hebben. 😁


    Het was best grappig. :'D En jullie zagen er allebei zeer beroerd uit, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zit te kijken naar Are You The One en ik wil meedoen stiekem


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Uhh
    Tbh geen idee waarom het me zo irriteert, maar het is zo. ongelooflijk. irritant. als mensen 'seksueel' gebruiken in de betekenis 'persoon x praat/denkt zoveel over/aan seks'. Nee, nee, NEE! Dat is niet de betekenis van seksistisch!
    Echt, ik weet ik ongetwijfeld ook niet alle woorden op de juiste manier gebruik en dat ik niet het recht heb me er zo aan te ergeren, maar het is zo irritant rip.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    I really need to rant but no one would care anyway cause it isn't even close to a problem for them but jfc


    She's imperfect but she tries

    Waarom kan ik de perfecte laarsjes nergens vinden??????


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ohgod yayayay


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Maar waarom lijkt de beha van het ene merk groter dan de beha van een ander merk? Volgens de kaartjes is het precies dezelfde maat. Zo frustrerend want het is soms niet makkelijk om de beha in mijn maat te vinden en dan verschilt het ook nog per merk.

    Of een ontzettende mooie beha zien en dat ze dan net die niet in mijn maat hebben. Waarom?!


    Physics is awesome

    Echt niets gaat goed de laatste tijd! Al mijn hoop is gevestigd op het gesprek van morgenochtend, anders is het voor mij klaar.


    Smile. You're beautiful. <3

    They should stop being so cute wtf
    Also ik heb zoveel honger wow


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    I miss you...


    16 - 09 - '17

    Het is koud, vandaag is een kutdag en ik heb het helemaal gehad met alles op het moment. (cat)


    Smile. You're beautiful. <3

    Suus hou eens op met dat uitstel gedrag...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Oke deze game sessie is nu al 7 uur bezig. Best wel goeie shit. Hoef niet vroeg op morgen dus Im calling hele night gamen.


    The truth is out there.

    matty ga die presentatie maken. het is maar 1 minuut cmon


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jij maakt ons echt ongelukkig. Echt ongelukkig. Verdwijn uit ons leven, want dan is het voor iedereen veel en veel beter. Wij zijn helemaal klaar met jou en verdwijn serieus, want je doet ons alleen maar meer pijn.


    One Who Travels A Higher Path.