• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Smile. You're beautiful. <3

    CHARLOTTE, GA NOU EENS LEREN! Ik heb mijn studie al genoeg verwaarloosd de afgelopen weken en natuurlijk is de reden die ik daarvoor heb wel logisch, want het is gewoon veel alles bij elkaar, maar ik kan toch tenminste nog proberen het tentamen gewoon te halen. Ik zou willen dat ik mezelf wat makkelijker aan het werk kon zetten, zucht.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Uch het is zo fucking saai hier.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pfff, hopelijk belt ie terug en stuurt ie me toch die telefoon. Viel me mee dat ie opnam.


    Smile. You're beautiful. <3

    well that fucking sucks


    Mhm?

    Godverdomme ik wil pizza.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik jan me eindelijk aanmelden voor Amerika argh finallyyyyyy


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ... Wauw.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aaaaaaaah, dit spel is zo frustrerend. Geef me gewoon dat verdomde zwaard. (cat)


    Caution first, always.

    Ik voel me echt gewoon zo kut dat ik morgen ook niet naar school wil, maar het is geen lichamelijke ziekte en ugh ik wil alleen maar huilen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    iloooveauroonnnn <3


    Caution first, always.

    why is it always on moments when people need to fuck off, that they think today's the day to bother me. just, like, go milk a cow or something


    kindness is never a burden.

    Leuk om te weten, dude. Uch.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me nu echt zo kut zeg, en dan nog gesprek morgen. Ugh. Hopelijk wordt het vergaderen leuker. :/

    Edit: Facebook zegt me dat ik vrienden moet zoeken. En bedankt maar weer. -.-'

    [ bericht aangepast op 27 sep 2017 - 21:45 ]


    Smile. You're beautiful. <3

    Mijn rug doet zeer au.


    26 - 02 - '16

    Ik mis je. Niet op een klingerige, kleverige manier. Maar ik mis je. Ik heb sinds zondag niet meer fatsoenlijk met je contact gehad. Een korte conversatie hier, een kort sms-gesprek daar, en vandaag reageer je nauwelijks terug omdat je met je game bezig bent. En dat is oké. Echt waar! Ik ben zelfs blij voor je dat je die game gekocht hebt, omdat je er zeer enthousiast over was op zondag. Maar het feit dat ik al even niet meer met je gesproken heb, en dat ik je nu toch wel begin te missen, wil zeggen hoeveel ik van je houd. Dus voor de love of God, ik moet echt ophouden met de twijfelen over mijn gevoelens voor je.
    Ik mis je.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt