• Het verhaal is fantasy gebaseerd en neemt plaats in een wereld/stad waarin wezens in een rangorde leven. Mensen spelen zich ook af in het verhaal maar zitten niet tussen de rangorde omdat ze ook niet als een van de wezens worden beschouwd en worden verafschuwd vanwege het feit dat ze eerst ooit als slaven naar dat wereld werden gebracht maar zelf in opstand kwamen. Het verhaal is nog niet helemaal uitgewerkt. We zoeken nog 2 personen die een mannelijke rol willen opnemen voor een RPG van 4 personen. ^-^

    MT :Y)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dit klinkt wel interessant zeg! Gaat het dan om het spelen van de slaven/mensen of juist de hogere wezens? En aan wat voor wezens moet ik denken? Richting centaurs, draken, elfen, weerwolven, monsters met tentakels?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Dit klinkt wel interessant zeg! Gaat het dan om het spelen van de slaven/mensen of juist de hogere wezens? En aan wat voor wezens moet ik denken? Richting centaurs, draken, elfen, weerwolven, monsters met tentakels?

    We moeten dan even verdelen wie wat speelt, maar alles is in principe mogelijk. We hebben nog geen concrete lijst met wezens, daarvoor zochten we ook nog twee mensen bij om erover na te denken. (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik denk dat ieder zelf mag kiezen wat ie wilt spelen maar 2 wezens en 2 mensen kan ook. En we denken nog over de volgorde van de rangorde maar inderdaad: elven, tovenaars/heksen, dragonlords, shapeshifters, vampieren, wolven, feeën, dwergen etc.

    De mensen in het verhaal zijn of onderduikers, of nog steeds een slaaf omdat ze geen keuze hebben maar een deel weet hoe ze zichzelf moeten beschermen d.m.v. wapens en andere dingen.

    Ah okee, dan heb ik een klein beetje een beeld ervan. In dat geval zou ik op zich best een van de vrije rollen op me willen nemen ^^ als jullie mij ook willen hebben :p


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik vind het prima hoor, zolang je ons maar een beetje kan helpen met het verhaal c:

    Yes!


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Klinkt interessant, maar ik vraag me af of jullie erg kijken naar hoe actief iemand is? Ik heb het op dit moment namelijk redelijk druk, maar ik zou dit eerlijk gezegd wel is willen proberen.


    16 - 09 - '17

    Nou ik kan zelf ook niet altijd elke dag reageren maar het zou jammer zijn als drie mensen op iemand voor bijvoorbeeld meer dan 2/3 dagen moet wachten. Dan verlies ik ook inspiratie en motivatie

    Om de twee of drie dagen schrijven zou wel moeten lukken. Maar als jullie nog verder willen zoeken, dan begrijp ik dat.


    16 - 09 - '17

    Ik kijk even of er nog meer mensen zijn die er mee willen doen en anders laat ik het je weten!

    Devitt schreef:
    Om de twee of drie dagen schrijven zou wel moeten lukken. Maar als jullie nog verder willen zoeken, dan begrijp ik dat.

    Of een maximum van 2 dagen na de laatste post, zou dat lukken?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dothrakhqoy schreef:
    (...)
    Of een maximum van 2 dagen na de laatste post, zou dat lukken?


    Normaal wel


    16 - 09 - '17

    Het zou fijn zijn als je in het begin wel meer actief kan zijn omdat het anders stroef gaat lopen later kan je wel rustig aan doen. Het zou zonde zijn als het verhaal op het begin stroef loopt

    Ik wil het zeker proberen.


    16 - 09 - '17