• Het verhaal is fantasy gebaseerd en neemt plaats in een wereld/stad waarin wezens in een rangorde leven. Mensen spelen zich ook af in het verhaal maar zitten niet tussen de rangorde omdat ze ook niet als een van de wezens worden beschouwd en worden verafschuwd vanwege het feit dat ze eerst ooit als slaven naar dat wereld werden gebracht maar zelf in opstand kwamen. Het verhaal is nog niet helemaal uitgewerkt. We zoeken nog 2 personen die een mannelijke rol willen opnemen voor een RPG van 4 personen. ^-^

    Ben je de komende 2 weken vrij? Sorry dat ik een pain in the ass ben maar ik wil echt niet dat het snel doodloopt

    Ik snap je wel. Ik ben gewoon vrij als werkloze, maar ik moet naar groepsessies voor orientatie met werk zoeken en vinden en ik doe ook nog huishoudelijke taken. Ik zal mijn best doen zo snel mogelijk te schrijven, maar weekends zijn voor mij meestal het drukste.


    16 - 09 - '17

    Ik zal ook mijn best doen zo snel mogelijk te reageren. Ik zal uiteraard proberen die max twee dagen later aan te houden, kan het zijn dat ik een keer toch over die twee dagen heen ga.
    Maar ik houd zelf ook wel van actieve rpgs dus doe daar altijd mijn best voor. En hoe fanatieker de rest, hoe fanatieker ik altijd word en hoe eerder mijn post altijd komen ^^

    [ bericht aangepast op 29 maart 2019 - 15:34 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik wil niet rondgaan en zeggen van jullie moeten dit en dat doen want ik kan voorstellen dat ik ook niet 24/7 tijd heb om te reageren. Meestal doe ik dan ook geen RPGs omdat het best wel lang duurt met het reageren maar als jullie je best doen dan vind ik dit groepje prima? We kunnen bijvoorbeeld wel doen dat als iemand weer wilt reageren of er een conversatie tussen 2 personen is dat je dan kan doen dat je nadat iemand gereageerd heeft weer daarop kan reageren. Dus dat er minimaal 1 post na jou moet komen om weer te kunnen reageren? En misschien als iemand dan een tijde lang niet kan reageren dat we dan doen dat de rest langzaam verder gaat en die gene dan later wat kan inhalen. Of zelfs dat de personage in het verhaal dan Door een of andere manier afwezig is omdat ie bijvoorbeeld knock out is geslagen ofzo sorry voor een hele preek.

    Is goed voor mij.


    16 - 09 - '17

    Blijven jullie nog online? Dan kunnen we misschien nog wat dingen bespreken

    Ja, ik ben ondertussen wel een film aan het kijken.


    16 - 09 - '17

    Wat zouden jullie bijvoorbeeld willen spelen? En lijkt jullie die rangorde wel goed?

    Elven
    Heksen/tovenaars
    Dragonlords
    Shapeshifters
    Vampieren
    Wolven
    Feeën
    Dwergen
    En dan van die domme wezens die niet echt een doel in hun leven hebben maar soort van ronddwalen ofzo of die gewoon ruzie zoeken

    Dit is dan de rangorde waar wij aan dachten maar ik zou niet weten of elven als machtigste wel logisch is

    Komt goed dit 😁

    Ik denk dat we voor wezens en daardoor de setting 3 keuzes hebben:
    1) zeer zware ongelijkheid tussen de personages, dus deels mens, deels wezens die misschien neerkijken op de mensen?
    2) gelijkheid tussen de personages, dus zelfde soort wezens
    3) iets ongelijkheid tussen de personages dus verschillende wezens. Dit kan dat de ene soort hoger in rang is als de ander maar ook dat ze theoretisch gezien zelfde rang hebben maar ook als 'zij zijn vampiers en die horen niet bij ons elven (ofzo)', oftewel 'wij en zij'.
    Wat denken jullie?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik vind de rangorde zo prima (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik wil niet moeilijk doen, maar overleggen we dit niet beter in een story of zo?


    16 - 09 - '17

    Ik zou zeggen dat er sowieso ongelijkheid tussen wezens en mensen zijn, want ze werden officieel eerst door wezens als Slaven gebruikt dus ze worden al helemaal verafschuwd, ook omdat ze geen krachten etc hebben. En ik zou zeggen dat er tussen wezens ook ongelijkheid is tussen wezens vanwege de rangorde, degene die hoger is heeft meer macht u know maar ELVEN als machtigste? Tenzij het donkere/slechte elven zijn die de macht hebben want het lijkt me ook leuk om dark en good elven te hebben

    In een story? Bedoel je ander topic aanmaken of? Want we zijn nog bezig met het verhaal te verwerken/bedenken

    Qrystallized schreef:
    Ik zou zeggen dat er sowieso ongelijkheid tussen wezens en mensen zijn, want ze werden officieel eerst door wezens als Slaven gebruikt dus ze worden al helemaal verafschuwd, ook omdat ze geen krachten etc hebben. En ik zou zeggen dat er tussen wezens ook ongelijkheid is tussen wezens vanwege de rangorde, degene die hoger is heeft meer macht u know maar ELVEN als machtigste? Tenzij het donkere/slechte elven zijn die de macht hebben want het lijkt me ook leuk om dark en good elven te hebben

    Ja maar qua soort van de rollen die we zelf nemen bedoelde ik haha.

    In een story overleggen vind ik ook prima hoor.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.