• Het verhaal is fantasy gebaseerd en neemt plaats in een wereld/stad waarin wezens in een rangorde leven. Mensen spelen zich ook af in het verhaal maar zitten niet tussen de rangorde omdat ze ook niet als een van de wezens worden beschouwd en worden verafschuwd vanwege het feit dat ze eerst ooit als slaven naar dat wereld werden gebracht maar zelf in opstand kwamen. Het verhaal is nog niet helemaal uitgewerkt. We zoeken nog 2 personen die een mannelijke rol willen opnemen voor een RPG van 4 personen. ^-^

    Oh ja dat ligt aan wat we willen spelen?

    Hoe bedoelen jullie in een story?

    Niet dat we hier zo meteen te horen krijgen dat dit niet mag, zo overleggen als groepje...
    En ik vind alles prima.


    16 - 09 - '17

    Qrystallized schreef:
    Oh ja dat ligt aan wat we willen spelen?

    Hoe bedoelen jullie in een story?


    Dat we overleggen in de reacties van een ongeactiveerd hoofdstuk van een (ongeactiveerde) story, zodat alleen wij vieren erbij kunnen (en eventueel de afgesproken dingen in het hoofdstuk zelf vast kunnen neerzetten), omdat dit forum/daardoor dit topic eigenlijk niet bedoeld is om zo met z'n vieren een orpg te plannen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oh zo, sorry ben hier nog nieuw dus heb geen idee hoe dingen werken? Hoe zou ik dat moeten doen?

    Qrystallized schreef:
    Oh zo, sorry ben hier nog nieuw dus heb geen idee hoe dingen werken? Hoe zou ik dat moeten doen?


    Mijn creaties of Stories en dan een nieuwe maken. Co-auteurs toestaan en dan toevoegen.


    16 - 09 - '17

    Done :)?

    Kunnen jullie erbij?