• The Selection
    In een paleis vol rivalen
    Kan er maar één zijn hart winnen


    Voor 35 meisjes is de Selectie dé kans op een beter leven. Deelname biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te wedijveren om het hart van prins Ambrose. Zo kunnen ze ontsnappen aan het armoedige kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour, avondjurken en mooie juwelen.
    ~ In deze roleplay hebben Koning Clarkson en Koningin Amberly twee zonen omdat de miskraam voor de geboorte van Prins Maxon nooit heeft plaatsgevonden.
    ~ Deze RPG is gebaseerd op de Selectie-trilogie van Kiera Cass en Koning Clarkson, Koningn Amberly, Prins Maxon en natuurlijk de verhaallijn behoren haar toe.

    ROLLEN
    Selectiedeelneemsters II Lijfwachten II Dienstmeisjes
    INVULLIJST SELECTIEDEELNEEMSTERS
    ~ Kylie Mal Verdi ♕ Kaste: 2 ♕ Dakota ♕ FC: Dove Cameron ♕ Ohanaa ♕ 1.2
    ~ Hayden Isabelle Turner ♕ Kaste: 7 ♕ Belcourt ♕ FC: ? ♕ Herfst ♕ 1.1
    ~ Abigail Thorpe ♕ Kaste: 3 ♕ Angeles ♕ FC: Daria Sidorchuk ♕ spideyman ♕ 1.2
    ~ Shayra Bennet ♕ Kaste: 3 ♕ Carolina ♕ FC: Lydia Graham. ♕ caos ♕ 1.3
    ~ Rosemary 'Rose' Mcenroe ♕ Kaste: 2 ♕ Welke Provincie ♕ FC: Troian Bellisaro ♕ caos ♕ 1.4
    ~ Hailie Jade Scott Mathers ♕ Kaste: 2 ♕ Fennly ♕ FC: Aliya Galyautdinova ♕ Herfst ♕ 1.5
    ~ Pernilla Catara Eaves ♕ Kaste: 5 ♕ St. George ♕ FC: Taylor Hill ♕ caos ♕ 1.5
    ~ Gereserveerd door Stormfly
    ~ Gereserveerd door Bitchcraft
    Naam:
    Leeftijd:
          Tussen de zestien en de twintig
    Kaste + beroep:
          Note: probeer een zo groot mogelijke scala aan kasten de creëren en het liefst geen achten.
    Innerlijk:
    Uiterlijk + Faceclaim:
    Relaties:
    Geschiedenis:
    Provincie:
    Extra:

    INVULLIJSTJE LIJFWACHTEN
    ~ Gereserveerd door MurderUpstairs
    ~ Gereserveerd door Aniketos
    Naam:
    Leeftijd:
    Kaste + beroep:
          Graag je oude kaste invullen voordat je in het leger kwam en een twee werd.
    Innerlijk:
    Uiterlijk + Faceclaim:
    Relaties:
    Geschiedenis:
    Extra:

    INVULLIJSTJE DIENSMEISJES
    ~ Deveny Mira Mitchell ♕Kaste: 6 ♕ FC: Nejla Hadzick ♕ Herfst
    ~ Elizabeth Jade Jones ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Lily James ♕ Pua
    ~ Cecealia ''Cecile'' Cooper ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Bridget Satterlee ♕ caos
    ~ Cotton South ♕ Kaste: 6 ♕ FC: Elle Fanning ♕ caos
    Naam:
    Leeftijd:
    Kaste: 6
    Relaties:
    Toegewezen Deelneemster:
    Geschiedenis:
          Hier graag aangeven hoe je in het paleis bent komen werken.
    Extra:




    ☞ Belangrijk!!! ☜
    Graag even doorlezen

    PROVINCIES VAN ILLEA
    ~Hansport
    ~ Waverly
    ~ Zuni
    ~ Paloma
    ~ Clermont
    ~ Tammins
    ~ Sonage
    ~ Dakota II Ohanaa
    ~ Columbia
    ~ Sota
    ~ Allens
    ~ Likely
    ~ Atlin
    ~ Hundson
    ~ Honduragua
    ~ Sumner
    ~ Labrador
    ~ Fennley
    ~ Bankston
    ~ Whites
    ~ Bonita
    ~ Angeles II FITZHERBERT
    ~ Midston
    ~ Belcourt II Herfst
    ~ St. George
    ~ Panama
    ~ Denbeigh
    ~ Calgary
    ~ Baffin
    ~ Ottaro
    ~ Lakedon
    ~ Yukon
    ~ Kent
    ~ Dominca
    ~ Carolina II Windvlaag
    Doorstreept betekent bezet
    Blauw betekent gereserveerd
    KASTEOVERZICHT
    Dit overzicht is bedoeld om je een globale indruk te geven.
    Een: leden van het koninklijk huis en de geestelijkheid.
    Twee: alle celebrity’s, bijvoorbeeld artiesten die je op MTV ziet, beroepsatleten, acteurs en modellen. Ook politici en alle officieren van diensten waarvoor in Illea dienstplicht bestaat, zoals politie, leger, brandweer en beveiliging, worden in deze kaste ingedeeld.
    Drie: alle typen onderwijzers, filosofen, wetenschappers op alle gebieden, artsen, dierenartsen, tandartsen, architecten, bibliothecarissen, ingenieurs, therapeuten en psychologen, filmregisseurs, muziekproducenten en advocaten.
    Vier: agrariërs met een eigen bedrijf, juweliers, makelaars, assurantiemakelaars, chef-koks, projectmanagers in de bouw en eigenaren van bedrijven/panden zoals restaurants, winkels en hotels.
    Vijf: klassiek geschoolde musici en zangers, alle kunstenaars, theateracteurs, dansers en alle soorten circusartiesten.
    Zes: secretarissen, bedienend personeel, naaisters, huishoudsters, winkelpersoneel, koks en chauffeurs.
    Zeven: hoveniers, bouwvakkers, landarbeiders, reinigers van goten en zwembaden, vrijwel iedereen die in de openlucht werkt.
    Acht: geestelijk of lichamelijk zieke mensen (vooral als ze niemand hebben die voor hen kan zorgen), verslaafden, weglopers en daklozen.
    KORTE REGELS VAN DE SELECTIE
    ~ Je mag het paleis niet uit eigen beweging verlaten. Daarvoor zal je de prins persoonlijk om toestemming moeten vragen. zelfs de koning en de koningin kunnen je niet dwingen het paleis te verlaten. Ze mogen de prins laten weten of ze je afwijzen, maar hij is degene die beslist of je mag blijven of vertrekken.
    ~ Je bepaalt niet zelf wanneer je contact hebt met de prins. Hij zal degene zijn die je uitnodigt voor een afspraak als hij daar behoefte toe voelt.
    ~ Je mag alleen een romantische relatie aangaan met prins Ambrose. Als je wordt betrapt op het schrijven van liefdesbrieven aan het thuisfront of op een relatie met een andere persoon binnen het paleis, wordt dat beschouwd als verraad en bestraft met de doodstraf.
    ~ Handgemeen en sabotage is verboden. Als je wordt betrapt terwijl je een andere deelnemer kwaad doet, stress bezorgt, besteelt, of wat dan ook doet om haar persoonlijke relatie met de prins te schaden, dan is het aan hem om te bepalen of hij je naar huis wilt sturen.
    ~ Verder zal je elke vrijdag aanwezig zijn bij de uitzending van het IRT-nieuws. Van tijd tot tijd, maar altijd met aankondiging vooraf, zullen er camera’s of fotografen in het paleis zijn, die je beleeft dient te bejegenen en die je zult toestaan je relatie met de prins vast te leggen.
    ~ Mocht je doordringen tot de top tien, dan treed je toe tot de Elite. Zodra je die status bereikt, word je geacht dat je de dagelijkse gang van zaken en verplichtingen aan het hof eigen maakt. Het is niet toegestaan je daarin te verdiepen voor het zover is.
    ~ Als je de eindstreep haalt, dan trouw je met prins Ambrose en word je de gekroonde prinses van Illea.

    ”Break my heart.
    Break it a thousand times if you like.
    It was only ever yours to break anyway.”



    TOPICS
    Praattopic
    Speeltopic
    Achter de schermen topic

    REGELS RPG
    ♕ Het gaat er natuurlijk om wie er als laatste overblijft en met de prins mag trouwen.
    ♕ Net als in het boek mag alleen de prins contact met je zoeken. Als hij besluit om je uit te nodigen voor een afspraakje, doet hij dat via een bericht die je dienstmeisje bij je aflevert.
    ♕ Dates gaan over het algemeen via pb’s. Zo hou je het toch spannend en kan je personage zelf beslissen of ze haar relatie geheim wil houden of ontzettend overdrijven.
    ♕ De prins wordt uitsluitend door mij gespeeld, hetzelfde geldt voor de koning en koningin, die ik vaak bestuur als NPC.
    ♕ Probeer de dienstmeisjes en Selectiedeelneemsters een beetje gelijk op te laten lopen.
    ♕ Topics worden alleen door mij, Nikita, aangemaakt.
    ♕ Evenementen worden om de zoveel tijd georganiseerd waarna er meestal een afvalronde volgt. En als jullie ergens vastlopen, stuur dan gewoon een bericht naar mij, ik sta te popelen om je te helpen.
    ♕ Geen ruzie, behalve in het RPG zelf.
    ♕ Als je twee weken niet reageert, dan stuur ik een bericht in je gastenboek. Als ik één week daarna nog niets van je gehoord heb, dan moet ik helaas je personage naar huis sturen. Tenzij je een goede reden hebt, natuurlijk!
    ♕ Er is geen minimaal aantal woorden omdat ik er begrip voor heb als je het een keertje te druk hebt, maar toch moet reageren.
    ♕ Ik maak een aparte topic aan voor dienstmeisjes en lijfwachten onder elkaar. Daar mogen geen Selectiedeelneemsters een abo op nemen. Tenzij je een dienstmeisje/lijfwacht en Selectiedeelneemster bent.
    ♕ Maximaal 3 personages.
    ♕ Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    ♕ Je mag maar één Selectiedeelneemster spelen.
    ♕ Graag bij een reservatie van een deelneemster, de stad van je keuze vermelden!
    ♕ Vooral veel plezier! ^^

    [ bericht aangepast op 9 okt 2017 - 12:13 ]


    I have seen my own sun darkened

    Lol ik weet dat hij hier niet echt bestaat maar ik wou nog een personage uitschrijven die de dochter van Eminem was dus pleasseeee mag ik?XD
    Zeg maar als mijn deelneemster dan al is het niet geheel passend.

    Ja ik hou van de muziek van Eminem deal with it ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    @Herfst,Ik vind het prima! Maar dan moet je er wel goed rekening meehouden, met de geschiedenis van Eminem... (flower)


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    @Herfst,Ik vind het prima! Maar dan moet je er wel goed rekening meehouden, met de geschiedenis van Eminem... (flower)


    Ja ik wil het op een liedje van hem inspireren, ik weet niet of je het kent maar Mockingbird daar wordt al best veel over zijn verleden weggegeven en ik word zo vrolijk van het feit dat die mag hihi


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    `` Please, don't forget me and all the things we did ♥. ``
          I N N E R
    Chaotisch - Gebroken - Praatgraag - Vertrouwd anderen niet - Ongehoord - Verlegen - Breekbaar - Positief - Sociaal - Betrouwbaar - Intelligent - Hoog sensitief - Dankbaar - Behulpzaam
          Hoewel het mag lijken of Hailie haar plannen op een rijtje heeft staan, het tegendeel is waar. Ze is de grootste chaoot die je leert kennen, zo vergeet ze gemakkelijk afspraken en is ze standaard vijf minuten te laat als niemand haar pusht om op tijd te komen. Toch heeft het meisje een groot en goed hart, ze had zeker niet het gemakkelijkste verleden en praat hier dan ook liever niet over. Ze is hierdoor lichtelijk gebroken, maar dit heeft ze redelijk goed achter zich kunnen laten al heeft ze er af en toe nog wel last van. Dan is ze een echte praatgraag en kan ze de oren van je hoofd afkletsen en zal je je zo nu en dan afvragen wanneer ze ademhaalt. Hoewel ze een groot hart heeft waarin vele mensen een plekje kunnen veroveren heeft ze er moeite mee om anderen te kunnen vertrouwen en al werkt ze hieraan, zal de moeite toch echt wel van twee kanten moeten komen. Soms voelt ze zich ook echt ongehoord, ze is vaak erg voorzichtig in de omgang met anderen en niet echt assertief. Hierdoor heeft ze vaak geen duidelijk mening al uit ze deze wel in andere woorden, nu snappen anderen dit vaak niet en dat zorgt er erg voor dat ze zich vrij ongehoord voelt zo nu en dan. Zoals dus al gezegd is ze redelijk verlegen en is ze gemakkelijk gekwetst.
          Daarentegen is de dame vrijwel altijd positief en probeert ze in iedere nare situatie de positiviteit hoog te houden. Ze is erg sociaal en kan iedereen zich welkom laten vallen, ze knoopt dan ook gemakkelijk een praatje met anderen aan en is zeker geen ruzie zoeker. Het meisje is intelligent en heeft altijd veel moeten werken om te kunnen staan waar ze nu is en dit kunnen mensen vaak in haar waarderen. Nu is ze dan ook niet bang de handen uit de mouwen te steken en anderen te helpen, ze helpt anderen zelfs het liefste, je zal niet snel zien dat iemand anders voor haar de tafel dekt of iets dergelijks. Ze heeft dan het idee dat ze misbruik maakt van de kracht en energie van anderen en dat wil ze zeker niet. Toch is ze heel erg dankbaar voor anderen als ze een keer iets voor haar hebben gemaakt, ze voelt zich schuldig maar is hen zeker wel enorm dankbaar. Dan is Hailie ook nog hoog sensitief wat eigenlijk gewoon betekent dat ze over gevoelig is, zo voelt ze andermans gevoelens en kan ze de sfeer die in een kamer hangt erg naar zichzelf toetrekken waardoor ook zij in diezelfde sfeer beland. Iets wat niet altijd even gewenst is.

          P A S T
          Het verleden van Hailie is zeker niet gemakkelijk geweest. Zoals velen spijtig genoeg ook weten, ze heeft altijd in een van de armere wijken gewoond, hier werd ze net als haar vader vaak en veel gepest. Ze zijn vaak verhuist en vaak besteedde ze samen met haar zusje uren alleen thuis door. Haar ouders moesten veel werken om genoeg geld binnen te harken en waren hierdoor eigenlijk nooit thuis. Ze groeide alleen op en zorgde vaak voor haar en haar zusje. Ze wist dat ze zich groot moest houden omdat haar ouders wel van haar hielden en daar waren wanneer ze moest huilen omdat ze last had van nachtmerries. Ze had een goede band met haar vader en hij wist vaak precies wat ze voelde. Maar omdat ze nooit de begeleidende hand hebben gehad voor de harde wereld lijken ze soms ook wat verward en verdwaald. Haar moeder was vaak op het nieuws in negatieve manieren. Het ging steeds slechter tussen de twee tot de dag waarop ze elkaar verlieten en Hailie haar vader moest verlaten. Samen woonde ze met haar moeder in een kleine kamer. Haar vader brak door als een groot artiest die door eigenlijk iedereen wel werd herkend. Nu werd ook zei en haar kleine zusje beroemder, maar het enige wat Hailie voelde was het feit dat ze verraadde was en verlaten. Pas toen haar moeder steeds meer vreemde gewoontes ontwikkelde trok ze voor een korte tijd bij haar vader in en hoewel ze wist dat zowel hij als zij een lastige jeugd hadden gehad, kon ze het hem moeilijk vergeven. Ze hield nog altijd erg veel van hem maar hen relatie is nooit echt meer hetzelfde geworden. Toch stegen zij en haar familie zeker wel mee op het succes van haar vader, het geld was er nu in overvloed en hoewel papa nog altijd niet vaak thuis was voelde het wel zo. Hij probeerde daar voor haar en haar zusje te zijn en heeft langzaamaan haar liefde en vertrouwen terug gewonnen. Hailie kon gaan studeren en is langzaamaan hetzelfde pad als haar vader gaan volgen, namelijk dat van de muziek. Ze schrijft haar eigen liedjes en draagt deze dan ook wel eens op voor groter publiek dan alleen haar familie. Ze maakt het goed maar heeft nog wel enkele littekens van vroeger.


    `` Stop looking for live, live it instead.. ``

          E X T R A
    • Talenten; Ze kan goed tekenen en rappen/zingen.
    • Seksualiteit; Bi seksueel.
    • Spreekt; Engels en Spaans.
    • Huisdier; Geen.
    • Geloof ; Christelijk.
    • Angst; Alleen zijn, dat mensen haar verlaten.
    • Allergieën; Geen bekend.
    • Likes; Familie, Dieren, Bleekselderij, Rappen en de Herfst.
    • Dislikes; Zomer, Natuurkunde, Cavia's en het Donker.
          Hailie       Jade       Scott       Mathers

    `` It was her chaos that made her beautiful. ``

          N A M E
    Hailie • Hooi vlakte • Voornaam
    Jade • Groene nobelsteen • Tweede naam
    Scott • Dwaler • Derde naam
    Mathers • Zoon van Mather • Achternaam

          Hailie kent niet echt bijnamen al kent de hele wereld haar wel zo'n beetje gezien haar vader haar in een paar van zijn liedjes noemt. Ze wordt dan ook wel is de "dochter van Eminem" genoemd, maar dat was naar haar mening wel te verwachten en ze vindt dit dan ook geen heel groot probleem.

          A G E
    Hailie is nu negentien jaren oud. Ze is geboren op de winterdag van 21 december.

          R O L E
          Hoewel ze een lange tijd in kaste 5 hebben geleefd, met weinig geld en veel diefstal. Zijn ze zodra haar vader doorbrak in de muziek business naar kaste 2 gestegen. Het rijkdom is nog altijd niet echt wat ze is gewend en soms keert ze zich dan ook nogal van hem af, maar nu is ze ook nog tot de selectiedeelneemsters geselecteerd en zal ze dus maar snel moeten wennen.

          R E L A T I O N S
          Wie wil?


    `` She's go a heavy heart, a messy soul, a reckless mind and I think it's beautiful the way she carries herself. ``


          A P P E R A N C E
    Faceclaim=Aliya Galyautdinova beter pakt niemand deze af x
    • Grootte • 1,68 meter
    • Gewicht • 45 kilo
    • Figuur • Zandloper
    • Dik of dun • Te dun
    • Huidskleur • Bleke huid, bijna wit
    • Gezichtsvorm • Eivormig
    • Sproeten • Nee
    • Expressief gezicht • Ja, duidelijk gelaatstrekken
    • Wenkbrauwen. • Dun, maar verzorgd
    • Oren • Klein en rond
    • Oogkleur • Donkerblauw
    • Wimpers • Dik maar niet extreem lang
    • Bril of lenzen • Geen.
    • Neus • Smal maar puntig
    • Lippen • Volle roze lippen
    • Haarkleur • Donkerbruin
    • Haartype • Dik haar
    • Haarstijl • Slag
    • Scheiding • In het midden
    • Los of vast • Los
    • Stem • Vrij zwaar maar vrouwelijk
    • Accent • Amerikaans
    • Kledingstijl • Sierlijk en stoer
    • Favoriet kledingstuk • Wit shirt
    • Schoenen • Hakken
    • Accessoires • Geen.
    • Tatoeages • In haar nek.
    • Littekens • Op haar hart XD Geen.
    • Piercings • Verschillende oorbellen.
    • Extra • Ze kijkt vaak heel bleek.

          R E P U T A T I O N
    Hailie staat met name bekend als het meisje dat erg verlegen is maar altijd vriendelijk naar anderen toe en graag mensen helpt. Nu gaat ze het liefste om met de dienstmeisje omdat ze zich het meeste met hen verbonden voelt want het feit dat iedereen zich laat sieren door alle rijkdom staat haar niet echt aan en omdat de dienstmeisjes er gewoon voor moeten werken kan ze hen erg waarderen en probeert ze hen zo goed mogelijk te helpen.

          F A M I L Y
    Alaina Mathers (Laney) • Zus • 24 jaar • Ze heeft een goede band met haar zus omdat ze altijd voor elkaar klaar moesten staan. Hierdoor durft Hailie haar leven nog wel in de handen van haar oudere zus te leggen. Ze houdt heel veel van haar en hebben een goede relatie.
    Whitney Scott Mathers • Kleine zusje • 15 jaar • Omdat haar zusje zoveel jonger is is er een groot gat qua interesses tussen de twee. Het zijn gewoon twee zussen en niet veel meer. Nu komt dit ook deels voort uit het feit dat ze uit het tweede huwelijk voorkomt tussen haar vader en moeder. Iets waar Hailie geen voorstander van was en ze heeft gelijk gehad want na drie maanden waren haar ouders weer uit elkaar.
    Marshall Bruce Mathers (Eminem/Slim Shady) • Vader • 45 jaar • Ze heeft zoals al eerder verteld een goede band met haar vader. Ze houdt heel veel van hem en al hebben ze zo nu en dan hun spanningen ziet ze veel van zichzelf in hem terug en andersom. Ze leert nog iedere dag veel van hem en heeft veel van zijn talenten geërfd.
    Kimberly Anne Scott • Moeder • 42 jaar • Ze hebben nooit een goede band gehad en deze is gaande de jaren zeker niet beter geworden, alleen maar verslechterd en Hailie probeert haar afstand te houden van haar moeder. Vooral nadat ze het spoor lichtelijk verloor.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2017 - 16:18 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik claim de provincie ''Summer'' Ik ga straks nog een personage maken die meedoet met de selectie!


    Nobody Say It was easy

    En anders geef je me de allerlaatse selectie deelneemster ook maar.
    Yolo, ik wil beginnen :-(


    ''With all due respect, which is none...''

    Whahaha, oké, oké... Ik heb mijn wacht ook bijna af, en mijn prins hou ik achter de hand (MUHAHAHA)
    Ik zal maandag iedereen bijwerken en dan alle personages goed bijlezen. Dan kan ik gelijk vertellen wat ik nog mis bij sommige rollen en welke goedgekeurd zijn.
    Als iedereen door mijn keurign is, gooi ik eerst het topic open voor de dienstmeisjes en de wachten die kunnen voorbereiden. Meer informatie volgt :P


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    Whahaha, oké, oké... Ik heb mijn wacht ook bijna af, en mijn prins hou ik achter de hand (MUHAHAHA)
    Ik zal maandag iedereen bijwerken en dan alle personages goed bijlezen. Dan kan ik gelijk vertellen wat ik nog mis bij sommige rollen en welke goedgekeurd zijn.
    Als iedereen door mijn keurign is, gooi ik eerst het topic open voor de dienstmeisjes en de wachten die kunnen voorbereiden. Meer informatie volgt :P


    Ohh maar mijn personages zijn nog lang niet af oops.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Naam:





    _________________________________________________
















    __________________________________________________



    Naam:





    __________________________________________________



    Leeftijd:

    __________________________________________________










    Kaste + beroep:










    __________________________________________________




    iInnerlijk:







    _______________________________________________





    Uiterlijk:


















    Relaties:



    [left] Familie:
    Vader
    Moeder
    Tweelingzussen



    _______________________________________________________


    Geschiedenis














    ________________________________________________
















    _________________________________________________






    Graag je oude kaste invullen voordat je in het leger kwam en een twee werd.



    Extra:[/20]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2017 - 16:31 ]


    Nobody Say It was easy

Aniketos schreef:
Whahaha, oké, oké... Ik heb mijn wacht ook bijna af, en mijn prins hou ik achter de hand (MUHAHAHA)
Ik zal maandag iedereen bijwerken en dan alle personages goed bijlezen. Dan kan ik gelijk vertellen wat ik nog mis bij sommige rollen en welke goedgekeurd zijn.
Als iedereen door mijn keurign is, gooi ik eerst het topic open voor de dienstmeisjes en de wachten die kunnen voorbereiden. Meer informatie volgt :P

Dus het mag?
o yahh 😂😂

Provincie
St. George

Faceclaim
Taylor Hill

Kaste
5


Mag het zo zijn dat ze een stiekeme relatie heeft met de andere prins?

[ bericht aangepast op 8 okt 2017 - 9:18 ]


''With all due respect, which is none...''

PERNILLA CATARA EAVES
Listen to them... The colors tell a story.

NAME
Pernilla • Sweden • Stone
Catara • English • Shape of Katara
Eaves • English • Familyname

Pernilla haar familie heeft in de vroegere tijden in Zweden gewoond. Zo is de jongedame vernoemd naar een oude vriendin van de familie, die dezelfde naam droeg. Catara was een naam die beide ouders mooi vonden, en de naam Eaves kwam van de kant van haar vader. Mensen noemen Pernilla altijd ''Per'', omdat de naam zo lang is.

AGE
19 • 14Th, August.

KASTE
Pernil komt uit St. George en behoort tot kaste 5, ze is een getalenteerd kunstenares. Haar moeder behoorde echter tot kaste 6, en ze is trots dat haar beide kinderen in de latere jaren een stapje hoger zijn gegaan dan haar.
It feels like you know that you're gonna die, but you don't know when or where.
INSIDE
Pernil is een meisje die niet op de voorgrond treed, maar ook weer niet op de achtergrond te vinden is. De jongedame gaat meer naar de kalme, vrolijke kant. Je kan bij Pernilla genieten van haar rustgevende karakter, het feit dat ze zich als je moeder gedraagt en je vreemd genoeg altijd op je gemak stelt. Haar woorden dragen altijd wel iets moederlijks mee, iets verantwoordelijks, maar tegelijkertijd is ze je beste vriendin. Pernil heeft in haar ogen geen vijanden, ze ziet alleen het beste in iedereen. Dit kan haar naïef maken, en soms is ze dat wel, maar toch is ze niet op haar mondje gevallen. Pernilla is wel degelijk slim, ze is intelligent en haalt goede cijfers. Ze is fantasierijk en creatief. Het meisje is lief, en erg sympathiek. Behulpzaam en zorgzaam als wat, alleen dit valt niet bij iedereen in de smaak. Pernil is niet perse met iedereen bevriend, mensen vinden haar moederlijkheid en haar verlegentrekjes maar raar. Ze is niet perse sociaal, ze loopt met goede moed op mensen af en om armt iedereen graag, alleen is ze soms toch socially awkward. Pernil is ligt nieuwsgierig, ook al probeert ze dit te verbergen. Ze is vrolijk, alleen kan ze soms niet meer stoppen met lachen. Ze is niet zoals een gewoon meisje, dat is duidelijk. Pernil is al blij als ze ergers naar mag kijken, en is niet het soort meisje dat haar mening graag wil vertellen. Ze is een luisteraar, geen prater. Toch kan ze bij echte vrienden soms niet meer stoppen met praten. Het meisje is een dierenvriend, en is meestal als je haar tegenkomt goed gehumeurd. Wel is ze kwetsbaar, terwijl ze zich altijd groot wil houden. Ze heeft geen spieren, maar is een denker. Ze is een perfectionist, en in haar kamer ligt alles op zijn plaats. Toch zijn haar schilderijen alles behalve precies, ze zijn chaotisch en zijn vaak door elkaar gegaan. Ze laat haar gevoel de vrije loop gaan, dit alleen bij haar schilderijen. Je kan Pernil gek maken door kritiek te geven op haar schilderijen, alleen als je er geen bal van weet. Ze kan overigens wel tegen kritiek, ze zoekt ook vaak goedkeuring bij anderen. Ze is erg bescheiden, maar is onzeker over haar eigen kracht. Dit weten weinig mensen, de jongedame ziet er trots uit. En zelf kan ze ook haar onzekerheid makkelijk vergeten.

Pain in the head, pain in the brains. Maybe I love him, maybe I'm just naive.

[ bericht aangepast op 8 okt 2017 - 19:09 ]


''With all due respect, which is none...''

Okay Hailie is af ik moet alleen bij Deveny nog wat dingen aanpassen hihi


"The stars replaced the emptiness of my heart."