• Oké ik weet dat ik enorm vroeg ben, maar ik ben dus al begonnen met het bestellen van kerstcadeaus en ik ben razend enthousiast, yay!(nerd)
    Dus nu heb ik voor mijn broer enkele Iwatch en IPhone assecoires besteld en voor mijn vader hoesjes voor zijn PS4 controllers. Ik heb ze wel via aliexpress besteld (ik heb tot nu toe nog nooit een slecht kwaliteit product gehad, maar stel dat het wel zo is, dan heb ik nog genoeg tijd om vervanging te zoeken), want tja daar krijg je gewoon meer waar voor je geld. :Y) So what do you guys think?


    You were born original, don't die as a copy.

    Slim om zo vroeg al cadeautjes te bestellen. Zoals je zelf al zei, mocht het geen goede kwaliteit zijn dan kan je nog goede vervanging regelen. Voor mijn moeder weet ik al ongeveer wat ik kan ga kopen en bij mijn vader echt geen idee.

    Kreeg van de week op youtube (bij aanbevolen) Mariah Carey - All I want for Christmas. Het is nog geen eens mijn verjaardag geweest en ik denk er nu al over om kerstliedjes te gaan luisteren.


    Physics is awesome

    Mijn vriend is 12 dagen voor kerst jarig, dus voor hem zal ik eerst verjaardagscadeaus moeten kopen voordat de kerstcadeaus aan de beurt zijn.
    Voor zijn verjaardag heb ik misschien al één cadeau kaartjes voor een tv-opname, maar dat is nog even afwachten. Anders moet ik meer cadeaus vinden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eerst Halloween! :Y)


    Smile. You're beautiful. <3

    MacGyver schreef:
    Slim om zo vroeg al cadeautjes te bestellen. Zoals je zelf al zei, mocht het geen goede kwaliteit zijn dan kan je nog goede vervanging regelen. Voor mijn moeder weet ik al ongeveer wat ik kan ga kopen en bij mijn vader echt geen idee.

    Kreeg van de week op youtube (bij aanbevolen) Mariah Carey - All I want for Christmas. Het is nog geen eens mijn verjaardag geweest en ik denk er nu al over om kerstliedjes te gaan luisteren.


    Hé ik vind mijn vader ook altijd het lastigst, hij wilt altijd alleen maar alcohol maar dat wil ik hem niet kopen.

    Hahaha, YouTube is on to you :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Gaz schreef:
    Mijn vriend is 12 dagen voor kerst jarig, dus voor hem zal ik eerst verjaardagscadeaus moeten kopen voordat de kerstcadeaus aan de beurt zijn.
    Voor zijn verjaardag heb ik misschien al één cadeau kaartjes voor een tv-opname, maar dat is nog even afwachten. Anders moet ik meer cadeaus vinden.


    Ooooh struggles, dubbele cadeaus :'D
    Lijkt me voor de jarigen en de omgeving niet prettig. In december heeft iedereen het altijd druk en de kans dat je kerstmis gerelateerde cadeaus krijgt is vrij groot :I


    You were born original, don't die as a copy.

    Kalokagathia schreef:
    Eerst Halloween! :Y)


    Wellll, not for me (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik was in Maart alweer vollop Kerst muziek aan het luisteren. En nu komen de kerst kriebels alweer langzaam. :D

    Ik ben op het moment bezig met kerstversiering voor me kerstboom aan het inslaan.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2017 - 19:15 ]

    SPECS schreef:
    (...)

    Ooooh struggles, dubbele cadeaus :'D
    Lijkt me voor de jarigen en de omgeving niet prettig. In december heeft iedereen het altijd druk en de kans dat je kerstmis gerelateerde cadeaus krijgt is vrij groot :I

    En bij hem vieren ze ook nog eens Sinterklaas.
    Dus hij krijgt eigenlijk alleen in december cadeaus. :') Alleen ik geef hem dan nog op andere momenten in het jaar cadeaus.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    SPECS schreef:
    (...)

    Hé ik vind mijn vader ook altijd het lastigst, hij wilt altijd alleen maar alcohol maar dat wil ik hem niet kopen.

    Hahaha, YouTube is on to you :'D


    Wil hem niet weer sokken of een luchtje geven. Daarbij valt zijn verjaardag precies na Kerst dus struggles. Maar ik heb wel een leuk idee voor een taart voor hem dus ik hoop dat het gaat lukken.

    Inderdaad. Maar ik luister in Januari ook nog wel eens naar kerstliedjes.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2017 - 19:30 ]


    Physics is awesome

    Jolijn, gek kind! Hahahaha lekker bezig dus! Ik ben wel al aan lijstjes begonnen voor kerst, maar zolang ik de enige ben die dat doet, kan ik nog niks kopen xD
    Wij vieren kerst dit jaar in Frankrijk op de skipieste! Enorm veel zin in, zeker omdat mijn beste vriendinnetje en haar familie weer mee gaat zoals elk jaar! (banana)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    Ik vind dit een leuke gif , maar die films komen mijn neus uit


    IT'S CHRISTMAS TIME


    Firm believer of all that is magic

    Callen schreef:
    Ik was in Maart alweer vollop Kerst muziek aan het luisteren. En nu komen de kerst kriebels alweer langzaam. :D

    Ik ben op het moment bezig met kerstversiering voor me kerstboom aan het inslaan.


    Gelijk gestemde :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gaz schreef:
    (...)
    En bij hem vieren ze ook nog eens Sinterklaas.
    Dus hij krijgt eigenlijk alleen in december cadeaus. :') Alleen ik geef hem dan nog op andere momenten in het jaar cadeaus.


    Aaaah, dat vind ik stiekem wel een beetje sneu :')

    MacGyver schreef:
    (...)

    Wil hem niet weer sokken of een luchtje geven. Daarbij valt zijn verjaardag precies na Kerst dus struggles. Maar ik heb wel een leuk idee voor een taart voor hem dus ik hoop dat het gaat lukken.

    Inderdaad. Maar ik luister in Januari ook nog wel eens naar kerstliedjes.


    Ja die close-to-christmass-verjaardagen zijn echt ugh :')
    En haha ja maar Januarie is nog een nakriebel :'D



    Laleah schreef:
    Jolijn, gek kind! Hahahaha lekker bezig dus! Ik ben wel al aan lijstjes begonnen voor kerst, maar zolang ik de enige ben die dat doet, kan ik nog niks kopen xD
    Wij vieren kerst dit jaar in Frankrijk op de skipieste! Enorm veel zin in, zeker omdat mijn beste vriendinnetje en haar familie weer mee gaat zoals elk jaar! (banana)


    Gek zijn is mijn specialiteit Leah :'D Deal with it (cool)
    En hmm ja wij doen niet echt aan lijstjes ofzo. Als ik niet weet wat ik moet kopen ga ik wel navraag doen haha :'D
    Zelf geef ik mam wel altijd een lijstje, maar dat is dus omdat zij meer koopt voor ons dan wij voor mijn ouders, maar hun hebben dan natuurlijk ook fulltime banen enzo :p
    Klinkt wel gaaf, maar ik ben met kerst toch echt liever thuis, lekker met mijn familie en de meest cliché kerstfilms die ik ken.:3


    Tuena schreef:



    Ik vind dit een leuke gif , maar die films komen mijn neus uit


    IT'S CHRISTMAS TIME


    YES, YES IT ISSSS (dance)
    En ik kijk ze elk jaar haha, tradities enzo (blush)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2017 - 14:24 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Wij vieren geen Sinterklaas meer, al heel lang niet meer haha. Dus Kerstmis is voor mij echt heerlijk!

    Zelf is het voor mij ook dan om anderen blij en gelukkig te maken, vorig jaar heb ik voor de meeste cadeau's voor de familie gezorgd en zelfs mijn eigen cadeau's, wat mijn moeder een beetje lullig vond omdat zij weet hoeveel ik van de feestdagen eigenlijk houd. En ze vond het best lullig dat ik dat jaar als enige zeg maar al de verassing voor mijn eigen cadeau's had gezien. En dat vindt mijn moeder altijd het leukst.

    En natuurlijk kerstmis is voor mij dan lekker op de bank zitten, dik aangekleed of in pyjama, kerstfilms kijken. Gewoon de wereld om je heen even vergeten.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    Wij vieren geen Sinterklaas meer, al heel lang niet meer haha. Dus Kerstmis is voor mij echt heerlijk!

    Zelf is het voor mij ook dan om anderen blij en gelukkig te maken, vorig jaar heb ik voor de meeste cadeau's voor de familie gezorgd en zelfs mijn eigen cadeau's, wat mijn moeder een beetje lullig vond omdat zij weet hoeveel ik van de feestdagen eigenlijk houd. En ze vond het best lullig dat ik dat jaar als enige zeg maar al de verassing voor mijn eigen cadeau's had gezien. En dat vindt mijn moeder altijd het leukst.

    En natuurlijk kerstmis is voor mij dan lekker op de bank zitten, dik aangekleed of in pyjama, kerstfilms kijken. Gewoon de wereld om je heen even vergeten.


    Wij vieren het ook niet meer echt, een paar jaar terug heb ik wel de schoenen gevuld met snoepgoed haha, maar dat was meer een spontaan leukigheidje (krul)

    Oooh dat is wel lief van je, al zou ik inderdaad nooit mijn eigen cadeaus willen kopen haha :'D

    Jij snapt hoe kerst hoort!:3


    You were born original, don't die as a copy.