• Hoihoi! Mijn vader heeft laatst bij zijn telefoon een samsung gear vr bril gekregen, met 1 klein controllertje. Nou kan je bijn a geen leuke spellen doen met die bril, dus eigenlijk wil ik een andere. Nou valt mijn oog op de HTC vive, maar die is super duur, en ik weet niet welke telefoon je daarbij moet hebben enzo. Weet iemand hier meer van?

    P.S. Ik zou super graag job simulator wilen spelen, dus dan wil ik wel een helemset mét controllers.

    Alvast bedankt.


    -

    Ik kan wel eventjes op mijn werk gaan kijken voor je ^^ Ik werk namelijk bij de MediaMarkt op de Entertainment afdeling, dus ook inderdaad VR brillen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ha, de HTC vive is een losstaande vr-bril. Daar heb je geen telefoon voor nodig, vandaar dattie zo duur is x'D
    En je pakt ook meteen de beste die er op dit moment is. Verder heb ik er helaas geen verstand van, dus succes ermee!


    Deep inside, I've never felt alive

    De HTC Vive is zo'n beetje de beste VR bril die er op dit moment is (al is het niet de meest comfortabele)
    Je hebt echter wel een héél goede computer nodig om de Vive te kunnen gebruiken.
    De Oculus Rift is trouwens zo'n beetje net zo goed als de Vive, alleen moet je meer moeite doen (kabels kopen, etc) als je ook rond wil kunnen lopen en 360 graden wil kunnen draaien, ipv ~180 graden. Wel is de rift zo'n beetje de helft goedkoper. (:

    Er zijn bij alle VR brillen nog niet echt veel spellen, though.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2017 - 18:49 ]