• Toestemming:
    Hierbij geef ik (Dysphoria) je toestemming om te beginnen met je Weerwolven wedstrijd, mits de aanpassingen zijn doorgevoerd. Je hebt welgeteld vijf maanden om je wedstrijd af te ronden. Wanneer je erachter komt dat dit niet lukt, kun je een berichtje naar mij of een andere wedstrijdmoderator sturen met de vraag of je je wedstrijd mag laten verlengen. Als je drie weken achterelkaar niet reageert in je topic, dan zullen wij wedstrijdmoderators je wedstrijd helaas moeten sluiten.


    WEERWOLVEN OP HOGWARTS
    TOPIC 2

    Hogwarts, de school voor witchcraft and Wizardry staat al eeuwenlang bekend als een van de beste tovernaarsscholen van over de gehele wereld.
    Jonge jongens en meisjes uit heel west Europa komen naar dit prachtige kasteel toe om lessen te volgen om de nieuwe briljante generatie heksen en tovenaars te worden. De herinnering aan You know who was voor velen ook niets meer dan enkel dat, een herinnering. Maar wanneer iedereen opgeschrikt raakt van het duistere teken in de lucht is iedereen op Hogwarts in opperste paraatheid. Enkel lijkt er niets te gebeuren.

    Maar Hogwarts heeft diens duistere geheimen en verscholen ingangen.
    Elke nacht komen de dooddoeners uit hun schuilplaats binnen het kasteel en besluiten ze om iemand te vermoorden met de aller ergste van de onvergetelijke vloeken.
    Avada Kadavra

    De studenten en de volwassenen bereiden zich voor op the Great War die zich begint te woeden op Hogwarts. Zal het de verdedigers van Hogwarts lukken om de Dooddoeners tegen te houden? Of triomfen de Dooddoeners en zal Hogwarts een duistere era tegemoet gaan?


    Ik ben op zoek naar ong. 20 - 30 enthousiastelingen die mee zouden willen doen.De inschrijving stopt op 20 oktober 23:59.

    Rollen

    Dooddoeners:
    ~ Bellatrix Lestrange
    ~ Lucius Malfoy
    ~ Barty Crouch Jr.
    ~ Amycus Carrow
    ~ Alecto Carrow

    Ziener :
    ~ Sybill Trelawney

    Genezer :
    ~ Madame Pomfrey

    Stiekeme / Onschuldige meisje :
    ~ Severus Snape

    Heks :
    ~ Minerva McGonagall

    Jager :
    ~ Rubeus Hagrid

    Cupido :
    ~ Horace Slughorn

    Zondebok :
    ~ Sirius Black

    Burgemeester :
    ~ Dumbledore

    Studenten :
    ~ Harry Potter
    ~ Ron Weasley
    ~ Hermoine Granger
    ~ Ginny Weasley
    ~ Luna Lovegood
    ~ Neville Longbottom
    ~ Oliver Wood
    ~ Dean Thomas
    ~ Seamus Finnigan
    ~ Lavender Brown
    ~ Parvati Patil
    ~ Cho Chang
    ~ Fred Weasley
    ~ George Weasley
    ~ Lee Jordan
    ~ Hannah Abbott
    ~ Draco Malfoy



    Deelnemers :

    01. Hephaistion
    02. BuchananBarnes
    03. WizardnightM
    04. Tulua ~ Fred Weasley
    05. Necessity
    06. Poudlard
    07. Patholoog
    08. Statesman ~ Minerva McGonagall
    09. Motunui
    10. Devitt ~ Hermoine Granger
    11. Hopps
    12. Hangul ~ Neville Longbottom
    13. Xiezhi
    14. Alegayrol
    15. JamesPotter
    16. Slughorn
    17. Tuena
    18. Choice
    19. LearnToPlay
    20. natuurix ~ Madam Pomfrey
    21. Jorja ~ Sirius Black
    22. Ricciardo ~ Harry Potter
    23. aarsvogel
    24. macusa
    25. Flylex




    Spelverloop :

    Het is een Weerwolven spel, geheel in het thema van Harry Potter. Het spel opzicht heet Weerwolven op Hogwarts, maar het topic heet Weerwolven van Wakkerdam > HP editie. Het aantal deelnemers wat ik erbij wil trekken is tussen de 20 a 30 deelnemers en momenteel zit ik dus al op 16 deelnemers. Er vallen deelnemers af als ze vermoord worden, voor de rest blijft iedereen erin. De deadlines worden ruim opgesteld, denk hierbij aan drie a vier dagen per nacht en misschien wel vijf voor overdag, zodat iedereen genoeg tijd heeft om het in te vullen en dus minder snel eruit hoeft te stappen wegens tijdsgebrek.* Mensen die niet stemmen, die worden niet meegerekend en als het vaker gebeurd bij dezelfde persoon krijgt die een zwarte stem. (Al 1 stem tegen zich bij de eerstvolgende stemronde.) Er is geen prijs, het is ook meer een spel, he probeert je doel te halen.

    *Ik ben nog bezig met het deadline schema.

    Ik had er ook al een story bij, deze is hier te vinden.

    Verdere spelverloop:
    ~ Inschrijvingen zullen lopen tot 20 oktober 20:00, mits er te weinig spelers zijn dan verleng ik het.
    ~ Deelnemers krijgen dan hun rol toegestuurd, deze hou je geheim voor iedere andere deelnemers, ook niet onder vrienden uitwisselen.
    ~ Ik maak een story aan waarin het verloop van het spel in komt te staan en de uitgebreidere versie van de spelverloop en de acties van de rollen.
    ~ De Dooddoeners (die Co-auteur worden) krijgen hun eigen hoofdstuk waarin ze kunnen overleggen.
    ~ Zodra de dooddoeners hun besluit aan mij en voor hun deadline door hebben gegeven, licht ik de overige rollen in, die dan hun actie uit kunnen voeren.
    ~ Is er iemand dood? Dan houden we een beraad over wie het mogelijk geweest zou kunnen zijn, die persoon word veroordeeld.
    ~ En zo herhaald het zich steeds tot de dooddoeners hebben gewonnen of de mensen van Hogwarts ze verjaagd hebben.



    Regels

    ~ De Huisregels van Q gelden natuurlijk
    ~ Wees respectvol
    ~ Geen vriendjes politiek
    ~ Speel eerlijk
    ~ Hou je rol geheim!!!
    ~ Geef naamsveranderingen en langdurige afwezigheid door


    De story

    Deadlines
    NACHT 5

    11 dec - 20:00 De ziener moet diens actie door hebben gegeven.
    13 dec - 20:00 De dooddoeners moeten hun actie door hebben gegeven.





    [ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 14:26 ]


    Credendo Vides

    Ik heb besloten dat er nog tot vanavond 22:00 nog gestemd kan worden, dit mede doordat ik zelf een druk weekend heb en mogelijk sowieso pas echt goed een overzicht kan maken.


    Credendo Vides

    Oké, ik ben weer terug voor dit spel.
    Ik ga het weer bij proberen te houden. In ieder geval - deze ronde heb ik niet gestemd. Jullie weten waarom (:
    Maar ik ben er in ieder geval weer.


    It's never gonna happen, Guys.

    ^Ik verdacht Slughorn nu wel heel erg.

    Neh grapje hahahah :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    wanneer komt de uitslag van the goblet of fire?

    Ik heb vanochtend geprobeerd te werken, maar ben uiteindelijk ziek naar huis gegaan waar ik de rest van de middag op bed lag. Ik had het ook al gisteren willen doen, maar mijn pap was jarig dus ging dat voor.

    Ik zal het vanavond proberen te posten.


    Credendo Vides

    Beterschap

    Alegayrol schreef:
    ^Ik verdacht Slughorn nu wel heel erg.

    Neh grapje hahahah :'D


    Haha, snap ik ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Dag 3

    Iedereen had zich in the great hall verzameld en begonnen een beetje ongeduldig te worden. Ook heerste er ongemak. Er waren deze nacht niet één maar twee personen doodgegaan.
    De hall werd echter stil toen Dumbledore naar voren stapte met de goblet of fire in diens handen.
    Hij zette hem neer op diens statief in het midden van de zaal en al snel kleurden de vlammen rood.


    Hopps stemt op Motunui
    Tuena stemt op Benet
    Benet stemt op Natuurix
    Alegayrol stemt op Patholoog
    Natuurix stemt op WizardnightM
    Poudlard stemt op Aarsvogel
    Necessity stemt op Natuurix
    Aarsvogel stemt op Necessity
    flylex stemt op macusa
    patholoog stemt op Natuurix
    macusa stemt op Choice
    JamesPotter stemt op Necessity
    hephaistion stemt op aarsvogel
    Choice stemt op slughorn
    BuchananBarnes stemt op LearnToPlay
    WizardnightM stemt op Tuena
    Tulua stemt op Natuurix
    Motunui stemt op LearnToPlay

    Zwarte stem voor Statesman
    Zwarte stem voor LearnToPlay



    Alle blaadjes waren dwarrelend naar beneden gedwarreld en Minerva hielp Dumbledore bij het verzamelen.
    Samen keken ze naar de namen en kwamen al snel tot de conclusie :

    Motunui 1
    Benet 1
    Natuurix 4
    Patholoog 1
    WizardnightM 1
    Aarsvogel 2
    Necessity 2
    Macusa 1
    Choice 1
    Slughorn 1
    LearnToPlay 3
    Tuena 1
    Statesman 1

    Zwarte stemmen deze keer :

    Statesman
    LearnToPlay


    "Heeft iemand Natuurix gezien?" De stem van Dumbledore galmde door the great hall
    Iedereen keek elkaar aan en keek rond, maar niemand zag haar.
    "Wacht! Er is maar 1 persoon niet aanwezig." Minerva McGonagall maande de zaal weer tot stilte. "En ik weet waar ik haar kan vinden."
    Met snelle passen leidde Minerva de menigte door de hallen van Hogwarts waar ze stilhield voor de ziekenboeg. "Natuurix?!" Ferm klopte ze op de deur.
    Aan de andere kant hoorden ze voetstappen, maar toen ging de deur open.
    Natuurix, of te wel, Madam Pomfrey deed de deur open. "Ja?"
    "Waar was jij vannacht?"
    "Hier."
    "Kan iemand dat aantonen?"
    "Nee, maar..."
    Minerva kapte de zin van Natuurix af. "Dat dacht ik al, je was vannacht helemaal alleen, niemand die je bewegingen aan kan tonen, dus je had alle mogelijkheid om iemand te vermoorden..." Even was Minerva stil. "Bij stemmen is er verklaard dat je terecht staat voor de dood op Neville Longbottom."



    Ai, een relatief grote rol is veroordeeld tot de dood. Nu zijn de dooddoeners weer een stapje dichter bij de overwinning.
    Studenten en de volwassenen gaan met een zwaar hart weer terug naar hun dagelijkse bezigheden, terwijl de vierde nacht in gaat.

    Deadlines

    30 nov - 20:00 De ziener moet diens actie door hebben gegeven.
    02 dec - 20:00 De dooddoeners moeten hun actie door hebben gegeven.
    04 dec - 20:00 De heks moet diens actie door hebben gegeven.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2017 - 14:20 ]


    Credendo Vides

    jammer. bedankt dat ik mee mocht doen.
    en hopelijk vinden jullie de dooddoeners

    NOOOOOOOOOO, omg!
    Ik ga nu nooit meer op mijn gevoel vertrouwen... XD


    I have seen my own sun darkened

    Okay wow waarschijnlijk ben ik heel blond aan het zijn ofzo en zie ik iets over het hoofd maar hoe komt jet dat ik twee stemmen heb? Er is toch maar één iemand die op me gestemd heeft?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2017 - 14:14 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Motunui schreef:
    Okay wow waarschijnlijk ben ik heel blond aan het zijn ofzo en zie ik iets over het hoofd maar hoe komt jet dat ik twee stemmen heb? Er is toch maar één iemand die op me gestemd heeft?


    Oeps! Ja sorry, dat is geheel mijn fout xD Was vergeten dat aan te passen.


    Credendo Vides

    Kom op mensen... Er waren in de gehele periode van de deadlines maar 2 personen die een beetje actief waren...
    Zo is er nu dus geen slachtoffer gekozen door de Dooddoeners.. En de heks heeft ook nog niet gereageerd.

    Ergens ben ik van plan om nu dan dus gewoon een stemronde in te gaan... Maar de heks heeft nog tot vanavond de tijd... Dus voor deze keer maak ik weer een uitzondering voor de dooddoeners en geef ik ze ook nog tot vanavond te tijd om met een slachtoffer te komen.


    Credendo Vides

    ^ Jammer, maar dit geeft ons wel een goede hint (:. Ik zeg: stemmen op inactieve mensen ,dat is mijn theorie ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    *stuitert het topic door*
    Kuch kuch XD


    I have seen my own sun darkened