• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 9:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Izunia schreef:
    (...)

    Omg hahahaha


    And then we'll see it.

    Tormienne schreef:
    ik ben alles soms echt gewoon zo ontzettend beu.

    Same


    And then we'll see it.

    Ik mis Keith na 1 episode al.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pff


    16 - 09 - '17

    Izunia schreef:
    Ik mis Keith na 1 episode al.


    DAMN JA.

    Ik heb ze inmiddels alle zes gekeken (ervan uitgaande dat dit inderdaad over Voltron gaat, tenminste) en ze waren briljant maar omg er zijn ook zoveel dingen niet oké, mijn hart. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    DAMN JA.

    Ik heb ze inmiddels alle zes gekeken (ervan uitgaande dat dit inderdaad over Voltron gaat, tenminste) en ze waren briljant maar omg er zijn ook zoveel dingen niet oké, mijn hart. (no_chears)

    Yesss dit gaat over Voltron! Ik ben nu net klaar met episode 3:
    Ik vind Matt eeeeeecht een schatje! Ik ben echt benieuwd naar de laatste 3 want deze episode was zooo goed.
    En ohmygod even: Allura en Coran zijn echt GE-WEL-DIG in die scene met Kaltenecker.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Izunia schreef:
    (...)
    Yesss dit gaat over Voltron! Ik ben nu net klaar met episode 3:
    Ik vind Matt eeeeeecht een schatje! Ik ben echt benieuwd naar de laatste 3 want deze episode was zooo goed.
    En ohmygod even: Allura en Coran zijn echt GE-WEL-DIG in die scene met Kaltenecker.


    FJKLFDS JA MATT. Ik was even heel erg bang dat hij echt dood was, al zat ik nog keihard in een ontkenningsfase. Ik ben zo, zo blij dat die ontkennignsfase de juiste plek bleek om te zijn, want Pidge en Matts reünie was mogelijk mijn favoriete aflevering tot nu toe. Wat een emotionele rollercoaster, oh hemel.

    En omg ja, Allura en Coran die niets snappen van milkshakes en Lance die een duistere wereld van koemelken voor ze doet opengaan was PRACHTIG.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoeveel een persoon toch voor je kan betekenen.


    16 - 09 - '17

    Nog steeds heb ik moeite met het feit dat Pom er niet meer is. Het is al lange tijd geleden, minstens vier jaar, en nog altijd voel ik me er verdrietig om ):


    26 - 02 - '16

    Ik ben zenuwachtig. Waarom doe ik mezelf dit aan (‘:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    F U C K Y O U


    Heaven is a place that we all have

    Mijn leven had zo anders kunnen zijn....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Izunia schreef:
    Mijn leven had zo anders kunnen zijn....


    16 - 09 - '17

    Soms heb ik gewoon zin om te verdwijnen uit iedereens leven alsof ik nooit heb bestaan.


    i wanna die with you once or twice.

    Aune schreef:
    Soms heb ik gewoon zin om te verdwijnen uit iedereens leven alsof ik nooit heb bestaan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.