• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 9:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    We realize you had many choices and on behalf of all of us at Pink Airlines we'd like to thank you for flying with us
    We hope you have a wonderful stay wherever your destination may be
    And remember, be careful when retrieving your items as during the flight they may have shifted and might fall on you


          Or your neighbor's head and knock you the fuck out

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 21:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn ex en mijn huidige vriend die samen op een feestje zijn zonder mij.... Ik ben benieuwd of ik morgen de eerste trein naar huis ga moeten nemen om mijn ex te vermoorden.


    Take me to wonderland

    I'm the bad influence.

    Edit; Burn this fuckerr down.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 22:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    de FB app doet raar


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoe is het alweer kwart voor elf? Oh gosh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als ik niet zo bang was, was ik gewoon weggelopen...


    16 - 09 - '17

    Als je geen keelpijn hebt aan het eind van een concert heb je je niet goed genoeg vermaakt imo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik heb een raar voorgevoel bij deze cursus en het ligt vooral aan dat ik op vreemden moet vertrouwen voor mijn vervoer en dat is geen prettig idee na het anne faber verhaal


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik maak me zorgen, nogal steeds
    Ik ben moe, like usually
    En ik heb nog zoveel verplichtingen en ik ben er nu al zat van, terwijl het ergste pas het begint


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Zo. Gigantisch. Moe. Van. Mezelf.
    Maar het was een leuke dag/avond en hij was blij met zn cadeaus en wil binnenkort wel weer afspreken. :3

    Nu op naar morgen. Uuugh


    Smile. You're beautiful. <3

    Right... Thanks...


    16 - 09 - '17

    Ik heb mijn zus verteld over mijn crush op die ene jongen en ohmygod....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ze is zo lief dat ze me nu zelfs knuffelt elke keer als ik haar zie en elke keer dat we weggaan, wel zes keer op een dag die idioot. De ene dag kende ik haar naam amper en nu ben ik een hele goede vriendin van haar. En om de een of andere reden maakt die gedachten me nogal idk afstandelijk en antwoord ik amper op haar berichten, want als ik iets vreselijk vind dat is het dat mensen opeens heel dichtbij komen (':
    Maar ze is zo lief en zo'n leuke persoon ik ben echt een asshole wow

    misschien ben ik ergens wel bang dat haar problemen inderdaad net zo serieus zijn als die van mij op het gebied van eten

    [ bericht aangepast op 14 okt 2017 - 9:56 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ze zijn boos op me... fuckkkk. I screw everything up


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    En toen was daar opeens weer het overweldigende schuldgevoel. Damn.


    i wanna die with you once or twice.