• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 9:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eindelijk is het vrijdag. Nu nog een paar uurtjes wachten en alles is weer toppie en compleet.


    16 - 09 - '17

    Woooowww ik raak echt in de war door Xanthe's toetsenbord ik ga stuuuk

    Maar België is wel heel leuk hoor :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    New favorite Flash quote: This house is bitchin'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind het soms heerlijk om mijn emoties kwijt te kunnen in het doen van de was (:


    26 - 02 - '16

    Halleluja de toetsweek is voorbij


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ben nu wel te laat met vrij vragen, stupid me


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Schiet op 😐

    [ bericht aangepast op 20 okt 2017 - 16:21 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ugh, klote ov. Het had een leuk weekend met m'n vriend moeten worden, maar dat is nu al half verpest...
    Vanwege een stroomstoring heb ik een uur vertraging en m'n vriend geeft me deels daarvan de schuld, want ik had maar een trein eerder moeten pakken of duidelijker moeten zijn over mijn collegetijden en dan waren we zaterdag pas gegaan. Maar zover ik weet was het weekend al geboekt voordat hij me naar mijn collegetijden had gevraagd en ugh, dit zijn de momenten dat ik mijn vriend zo enorm zat ben...


    Stenenlikker

    In sommige mensen kan je toch erg teleurgesteld in zijn. 😔


    Ik wil een tuin vol egels

    ik voel me zo out of it vandaag, en gisteravond kon ik niet slapen door gezellige flashbacks. het leven is leuk.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Really done tbh.

    //

    It just feels like I'm telling myself I'm okay, but who am I kidding at this point.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2017 - 21:08 ]


    This ain't no place for no better man.

    Photograv schreef:
    Really done tbh.

    //

    It just feels like I'm telling myself I'm okay, but who am I kidding at this point.

    I'm here for ya bro. <3


    — Inner peace, it's hard to find. —



    Hier kan je toch niet boos op blijven? D:


    26 - 02 - '16

    oké, dus dit is... subtiel uitgedrukt... Een Probleem

    (en misschien moet ik toch een keer wat meer hieraan doen maar ik wil niet want ik heb er geen goede ervaringen mee en ik snap niet hoe mensen dingen gewoon doen, maar tegelijkertijd is dat juist deel van het probleem, dus dat is een beetje fucked, I guess)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *knip*

    [ bericht aangepast op 29 maart 2019 - 15:47 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.