• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 9:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BLIJ DAT IK HIER MORGEN WEGBEN MAN.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nog even


    16 - 09 - '17

    Iedere keer dat ik tegenwoordig mijn eigen haar los zie hangen ben ik lichtjes geschokt over hoe lang het is en dat voelt erg suf want het is letterlijk mijn eigen haar, maar die paar centimeter verschil tussen paardenstaart en los maken blijkbaar echt heel veel uit??


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil schrijven


    Mhm?

    AH. He is só dead this weekend!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dan kan je niet slapen en klinkt t net alsof er iemand op je dak loopt - great


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Zo. Moe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wtf Activision? Dit is ziek.


    Caution first, always.

    ik go zo naar kopenhagen lalalalalalalaaaaa *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Al die 'hippe' bedrijven die constant de 'Netflix & Chill' meme gebruiken, maar niet begrijpen wat er echt mee bedoeld wordt, oh man.


    Caution first, always.

    Your laughter haunts me, like a ringing in my ear...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Buhbuhbuh


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik heb geen zin


    Mhm?

    Honestly? Fuck deze shit waarbij ze telkens onverwacht aanbellen om iets te kunnen meten, want ik weet dat mijn slaapritme dramatisch is, maar ze kunnen niet serieus verwachten dat ze me wakker kunnen maken met de deurbel en ik dan vrolijk (en snel genoeg) opspring om open te doen en toch voel ik me steeds doodschuldig als ik het niet haal en durf ik een uur daarna geen geluid te maken of de gordijnen te openen want dan weten ze misschien dat ik toch thuis was argh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Thanks mensen, echt fuck you for ignoring me. Als er staat drop in, betekent dat dat je elk moment kunt binnenlopen. Als je dit vervolgens ontkracht door te zeggen: nee haha maar het was niet nodig, DAN SNAP IK ER GEEN DROL VAN, okay. En blijkbaar was het wel nodig, WANT JE DROPT INFORMATIE IN DE GROEPSAPP DIE JE WILT ONTHOUDEN.
    And don't get me started with those other people. Als ik niet welkom ben op de society, laat me dat dan even weten, ja?
    Alles, àlles van de eerste paar jaar van de middelbare komt terug. Die blikken, die meningen achter mijn rug, halve informatie, flauwe grapjes. GODVERDOMME WE ZIJN BOVEN DE 20, IK BEN ER KLAAR MEE.


    Deep inside, I've never felt alive