• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 9:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dag 2 dat ik haar moet missen. Ugh ik haat dit gevoel.


    This ain't no place for no better man.

    wanneer je Filemon van BNN bij de uni ziet zitten en je een blik uitwisselt en zoiets hebt van 'wat doe je hier????' maar je doorloopt want je had een afspraak lol

    [ bericht aangepast op 18 okt 2017 - 12:38 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Seriously bro
    Seriously
    😑


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I hate wanting to be close to you just like on that saturday night I just can't forget.. Drinking, having fun. Finally having real fun in a long long time. All I can think about is the way you kept talking to me about random stuff but the little flicker of joy that was present in your eyes... I had never seen more beautiful eyes than yours. And I wish I could look into them once more.. Even a second would be enough.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vrijdag! Vrijdag! Vrijdag !


    16 - 09 - '17

    I'm an idiot


    Mhm?

    Uuugh, ik heb het nu wel gehad.


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik haat dit want ik moet nu dus inpakken voor de komende 4 dagen en ik kan nooit outfits van te voren kiezen want ik ben een dwaas die alles random pakt en maar aandoet zonder te kijken of het überhaupt wel staat of rekening hou met het weer voor die dag. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Last night was fun :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Het was allemaal goed tot je fucking hurted begon te doen 🤦‍♀️ Uch de fucking frustration.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    tot zover mijn speurtocht naar een LOL related username :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    OMIJNGOD. Ik geef aan wanneer ik ergens last van heb, WAT JIJ NIET KAN WETEN, en je trekt het naar jezelf.


    Deep inside, I've never felt alive

    Maar nee, dit is natuurlijk niet het antwoord dat je wilde


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wat. Hoezo verwacht je dat ik nu nog gewoon door naar school ga? Wat? Ik stop met de opleiding... jullie kunnen je ook echt niet verplaatsen in mijn situatie. Jullie zouden ook niet meer naar school gaan als je je voor 1 nov gaat uitschrijven.
    Echt ongelofelijk wauw. Concentreren jullie je maar op je eigen leven ofzo. :')

    Ik ben gewoon sprakeloos. :'D