• Ik had net een wtf moment, dus dacht ik dat het leuk zou zijn om een topic van te openen :)


    Ik wilde mijn vuile kleren in de wasmachine én een cola blikje in de prullenbak gooien. Maar op één of ander manier belandde mijn kleren dus in de prullenbak en het cola blikje bijna in de wasmachine. Gelukkig besefte ik op tijd wat ik had gedaan :')

    [ bericht aangepast op 20 okt 2017 - 20:26 ]

    Haha dat herken ik wel. Ik wilde eens inchecken in de bus en had dus per ongeluk mijn pinpas gepakt in plaats van de ov chipkaart. Het apparaat bleef maar piepen en na drie pogingen had ik pas door dat inchecken in de bus niet gaat met een pinpas. Oeps


    26 - 02 - '16

    Mijn WTF-moment is dat de leerkrachten maar taken en toetsen blijven geven en dat het nu zo problematisch is dat ik deze avond nog aan het werken ben voor school.


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn wtf was dat ik gisteren met mijn pup over straat liep, hij is in opleiding dus heeft een dekje met vrij duidelijk 'niet afleiden' op z'n rug te lezen.
    Nou, kwam er een man aanlopen die zonder enige aankondiging hem overviel en aaide, en toen snel weer doorstapte zonder mij een blik waardig te gunnen.
    Oh my gosh, ik vond dat echt zo fucking onbeschoft dat ik nog steeds boos en verontwaardigd erom ben 😅 What the fuck man, handjes thuis aub.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Mijn wtf-moment was twee weken terug. Ik werk in de supermarkt en ik vul het vlees, en aan het eind van de avond vroeg mijn leidinggevende of ik niet meer kip over had. Ik zei nee, en hij vond het raar, want hij had een hele boel bijbesteld. Toen zei hij: Nouja, misschien waren er gewoon geen kippen meer. En toen realiseerde ik me weer dat kippen levende wezens zijn, en niet voor verpakt de wereld in komen.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ging met mijn vrienden naar de film ‘King Arthur’. Voordat de film begon, hoorde ik iemand snurken. Nou, ik dacht dat hij wel zou stoppen als de film begon. Niet dus.
    Hij snurkte zo luid, dat ik niet kon genieten van de knappe man die ik op het scherm zag. Ik kon het echt niet meer volhouden, dus maakte ik hem wakker en vertelde ik hem op een rustige manier dat hij snurkte. Hij verontschuldigde zich, maar na een paar minuten hoorde ik hem weer snurken. Dit keer was ik echt geirriteerd en maakte hem weer wakker. Ik zei dat het beter was dat ie weg zou gaan, omdat hij weer begon te snurkte. Hij ging dus weg, maar paar minuten later kwam hij weer terug. Hij ging paar rijtjes voor ons zitten. Ik dacht dat hij gewoon naar de film zou kijken, maar nee hoor. Hij begon weer te snurken..

    _Iridescent schreef:
    Ik ging met mijn vrienden naar de film ‘King Arthur’. Voordat de film begon, hoorde ik iemand snurken. Nou, ik dacht dat hij wel zou stoppen als de film begon. Niet dus.
    Hij snurkte zo luid, dat ik niet kon genieten van de knappe man die ik op het scherm zag. Ik kon het echt niet meer volhouden, dus maakte ik hem wakker en vertelde ik hem op een rustige manier dat hij snurkte. Hij verontschuldigde zich, maar na een paar minuten hoorde ik hem weer snurken. Dit keer was ik echt geirriteerd en maakte hem weer wakker. Ik zei dat het beter was dat ie weg zou gaan, omdat hij weer begon te snurkte. Hij ging dus weg, maar paar minuten later kwam hij weer terug. Hij ging paar rijtjes voor ons zitten. Ik dacht dat hij gewoon naar de film zou kijken, maar nee hoor. Hij begon weer te snurken..


    😂😂😂😂 ahw

    [ bericht aangepast op 21 okt 2017 - 18:53 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    ahah geweldig dit om te lezen. Ik heb wel vaak dat ik een kamer in ga om iets te pakken en dan compleet vergeet waar ik voor kwam

    Vandaag was ik weer op scouting na 1 week afwezigheid en toen was 1 van de kinderen helemaal blij dat ik er was en toen vertelde ik dat ik voor een bruiloft op vakantie was gegaan en toen vroegen ze of ik was getrouwd dus had ik uitgelegd hoe het zat, maar in hun ogen kun je niet op vakantie gaan naar iemand bruiloft maar moet het dan jou bruiloft zijn XD en dat vond ik wel echt heel schattig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Feline schreef:
    Haha dat herken ik wel. Ik wilde eens inchecken in de bus en had dus per ongeluk mijn pinpas gepakt in plaats van de ov chipkaart. Het apparaat bleef maar piepen en na drie pogingen had ik pas door dat inchecken in de bus niet gaat met een pinpas. Oeps


    Mooi haha:D


    -

    Mijn wtf moment was in de bioscoop afgelopen week. De reclame (die een kwartier voor de film begint) was bezig en mijn vriendin en ik waren aan het praten (want ja, cola reclame die ik al 100x heb gezien is ook weer niet zo interessant). Opeens boog de man achter ons naar ons toe en zei hij: 'Wij hoeven wel niet te horen wat jullie zeggen, hè.' Nu ik weet dat ik soms onbewust luid ben, maar het was gewoon de manier waarop (nogal onbeschoft) + het was tijdens de fucking reclame, niet eens tijdens de film. Wij zaten daar echt van: 'Waar te fuck maak jij opeens een probleem van?' Mensen praten nu eenmaal in het leven en al zeker tijdens saaie reclame.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn hele leven is een wtf moment


    Keep your friends close and your fries closer ;)

    Lysannne schreef:
    Mijn hele leven is een wtf moment


    Je spreekt de woorden uit mijn mond.


    -

    Lysannne schreef:
    Mijn hele leven is een wtf moment

    😂😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lysannne schreef:
    Mijn hele leven is een wtf moment


    Exact dit :D


    -

    Mijn wtf moment was vandaag, nu school weer is begonnen. Wtf over twee weken zijn er examens. Wtf de volgende vakantie is de kerstvakantie. Wtf de tijd VLIEGT.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen