• :)?

    Wauw ik heb vogen geshreven

    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 17:11 ]

    Ik doe doktersassistente in Groningen c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik moet me binnenkort dus aanmelden voor opleidingen en ik krijg stress als ik elke keer naar opleidingen kijk. Alles lijkt zo moeilijk en het lijkt alsof alle scholen zo veel verwachten van je als je toegelaten wilt worden ;


    ;

    Oosterse talen en culturen: arabistiek en islamkunde. Maar zoals het er nu naar uitziet, ga ik daar na dit jaar mee stoppen. Ik wil namelijk iets in de kunstrichting doen, maar daar moet je dus een ingangsexamen voor doen en dat kan pas in het voorjaar. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben inmiddels een jaar afgestudeerd van de opleiding Hotelmanagement in Aontwaarpe.

    Qrystallized schreef:
    Ik moet me binnenkort dus aanmelden voor opleidingen en ik krijg stress als ik elke keer naar opleidingen kijk. Alles lijkt zo moeilijk en het lijkt alsof alle scholen zo veel verwachten van je als je toegelaten wilt worden ;
    ;

    Kies een opleiding die jou interesseert en waarmee je later iets wil doen. Als het een opleiding is die je interesseert en je makkelijker ervoor inzet, zal je minder stress hebben. :) Laat je goed informeren over de opleidingen. Vraag aan de scholen om in contact te komen met mensen die de opleidingen doen. Op onze school werd namelijk gevraagd of men onze e-mailadres mochten doorgeven aan anderen die zich willen inschrijven, maar graag onze ervaring eerst horen. Ben je ook naar infodagen of opleidingbeurzen geweest?


    Ik wil een tuin vol egels

    Qrystallized schreef:
    Ik moet me binnenkort dus aanmelden voor opleidingen en ik krijg stress als ik elke keer naar opleidingen kijk. Alles lijkt zo moeilijk en het lijkt alsof alle scholen zo veel verwachten van je als je toegelaten wilt worden ;
    ;


    Bij mijn opleiding had ik hetzelfde Ik had uiteindelijk het vakkenpakket waarvan zij zeiden dat je minder kans maakt. We moesten opdrachten uitwerken en mee nemen en een fotocollage met dingen die je graag doet en een tijdindeling van een kinderopvang. Uiteindelijk heb ik niets hoeven te laten zien er qua vakken werd mij niets gevraagd, alleen waarom ik die opleiding wilde gaan doen en of ik gemotiveerd was en ervaring had.

    Bij mijn MBO 4 opleiding (vervolg) ook had ik een gesprek, mijn mentor had de pest aan mij en gaf mij negatief advies en het enigste wat mij intake docent zei was "als je voor februari stopt is het zonder studie schuld ' en toen was ik aangenomen XD

    Dus ik zou je er niet al te druk om maken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zit momenteel in mijn examenjaar van mijn Grafische (media) Vormgevingsopleiding. Dit is al mijn derde opleiding en ik had de andere twee (Toerisme&Recreatie en Kinderopvang) niet afgerond omdat ze dus op een gegeven moment niet meer bij me leken te passen. Ik durfde eerder nooit de toelating te doen voor een kunstzinnige opleiding, dus had ik die van me af geschoven, maar uiteindelijk toch de kans gewaagd en het was echt makkelijker dan verwacht!

    Soms moet jij je dus even over die drempel heenzetten en dan zul je zien dat het vaak makkelijker is dan verwacht. Het is niet erg als je eerst een verkeerde opleiding kiest, hier leer je zelf ook van. Desnoods doe je een beroepskeuzetest. Scholen bieden die zelf ook aan. (Althans, mijn school)


    Credendo Vides

    HBO5 verpleegkunde in Hasselt, 2de jaar. Ik wil na mijn 3de jaar nog een vervolgopleiding doen maar dit staat niet vast (blush)


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik studeer taalwetenschap in Utrecht en ik zit nu in het laatste jaar van mijn bachelor (waarbij ik op dit moment bezig ben met een minor cognitie). (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Qrystallized schreef:
    Ik moet me binnenkort dus aanmelden voor opleidingen en ik krijg stress als ik elke keer naar opleidingen kijk. Alles lijkt zo moeilijk en het lijkt alsof alle scholen zo veel verwachten van je als je toegelaten wilt worden ;
    ;


    Ik begon met pedagogisch medewerker, maar na paar maanden vond ik het maar niks. In februari startte ik met de opleiding 'Bedrijfsadministrateur'. Een hele andere richting. Het is dus niet erg als je niet meteen bij de juiste opleiding terecht komt.

    Ik heb dus bedrijfsadministratie en daarnaast praktijk diploma boekhouden gestudeerd.

    Ik studeer rechtsgeleerdheid aan de Radboud Universiteit.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    CMD (communicatie en multimedia design) aan de Hanze in Groningen.


    Aan niets denken is ook denken.

    MBO niveau 4 Grafisch Vormgeving op Grafisch Lyceum Utrecht, laatste jaar.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik vind het wel opvallend om te zien dat er echt heel weinig mensen met een bèta studie zijn op Q.


    Stenenlikker

    Rubin schreef:
    Ik ben inmiddels een jaar afgestudeerd van de opleiding Hotelmanagement in Aontwaarpe.


    Hey ik ken iemand die nu bezig is aan zijn tweede jaar daar.

    Ikzelf ben nu tweedejaars Bestuurskunde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik studeer niet maar ik doe gymnasium tto op het Rijnlands Lyceum Wassenaar. Ik zit in de eerste (#brugger😭)