• :)?

    Wauw ik heb vogen geshreven

    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 17:11 ]

    Ik ben afgelopen zomer afgestudeerd aan de Vertaalacademie aan Zuyd Hogeschool, en omdat je als vertaler zwáár onderbetaald wordt (je verdient minder dan een vakkenvuller), ben ik nu bezig met de premaster Taalwetenschap aan de Radboud Universiteit (:


    Take risks and conquer your fears.

    Hephaistion schreef:
    Ik vind het wel opvallend om te zien dat er echt heel weinig mensen met een bèta studie zijn op Q.


    Het is ook een schrijfsite voor de meesten, dus ik snap het wel. Maar ook bèta mensen kunnen schrijvers zijn!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Rubin schreef:
    Ik ben inmiddels een jaar afgestudeerd van de opleiding Hotelmanagement in Aontwaarpe.

    (...)
    Kies een opleiding die jou interesseert en waarmee je later iets wil doen. Als het een opleiding is die je interesseert en je makkelijker ervoor inzet, zal je minder stress hebben. :) Laat je goed informeren over de opleidingen. Vraag aan de scholen om in contact te komen met mensen die de opleidingen doen. Op onze school werd namelijk gevraagd of men onze e-mailadres mochten doorgeven aan anderen die zich willen inschrijven, maar graag onze ervaring eerst horen. Ben je ook naar infodagen of opleidingbeurzen geweest?


    Nee ik ben er maar naar 1tje gegaan van medische hulpverlening maar die tel ik niet echt 100% mee want ikzelf heb niks gevraagd aan de studenten daar. Maar ik ben van plan komende weken nog wel te gaan hopelijk

    Hebben jullie nog eindjaars/hbo tips :"^)?

    Dit is het eerste schooljaar dat ik niet meer op school zit.
    Ik heb namelijk afgelopen schooljaar Communication and Multimedia Design gestudeerd aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik had mijn propedeuse gehaald en toen vond ik het genoeg geweest wat betreft school.
    Daarvoor ben ik afgestudeerd als Mediavormgever aan het MBO College Almere van het ROC van Flevoland. Sinds eind september werk ik als Junior DTP'er bij een ontzettend leuk bedrijf en ik ben heel blij dat ik daar mag werken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik zit in mijn laatste jaar orthopedagogie met de afstudeerrichting (die ik nu dus doe) toegepaste jeugdcriminologie.


    Take me to wonderland

    aesthetik schreef:
    (...)

    MALINAS



    !!!!


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik vind het echt leuk te zien dat er zoveel verschil is aan opleidingen hier. Sommige echt voorspelbaar met schrijven enzo (wat echt geweldig is!) en dan weer heel andere dingen als forenisch enz!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Bedrijfseconomie aan de Hogeschool Rotterdam. Officieel derdejaars, maar volg nu alvast mijn minor.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2017 - 16:54 ]


    “So many books, so little time.”

    Ik ben net klaar met mijn opleiding Verzorgende IG Niveau 3 aan MBO Utrecht
    Maar wil door voor Verpleegkundige


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Qrystallized schreef:
    (...)

    Nee ik ben er maar naar 1tje gegaan van medische hulpverlening maar die tel ik niet echt 100% mee want ikzelf heb niks gevraagd aan de studenten daar. Maar ik ben van plan komende weken nog wel te gaan hopelijk

    Ik ben 3de jaars BMH student aan de hogeschool Rotterdam. Je kan mij vragen sturen als je wilt! Zal zeker wel naar de opendagen of proefstudeer dagen gaan voor de duidelijkheid. Internet is voor de meeste mensen niet genoeg


    Shoganai i ne~

    International Lifestyle Studies in Tilburg. (:

    Ik studeer psychologie. Ben ooit van plan om paar Havo en Vwo certificaten te halen.

    filosofie schreef:
    Ik studeer psychologie. Ben ooit van plan om paar Havo en Vwo certificaten te halen.


    Hoe kun je nu een universitaire/HBO studie aanvangen als je geen havo of VWO diploma hebt?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2017 - 14:04 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    -sorry, gequotet ipv geëdit. (:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2017 - 14:03 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried