• Vlinderjacht.



    Toestemming van de mods.


    Lieve users,

    De laatste tijd merken we dat veel users het moeilijk hebben en dat zien we natuurlijk liever anders. Daarom willen we de users van Quizlet graag een hart onder de riem steken. Het is onze bijdrage om Quizlet wat actiever te maken en om de leuke, maar vooral gezellige, sfeer te versterken. Het idee komt van de paasactie waarbij je iets moet zoeken, maar met een kleine twist eraan.


    Wie zijn wij?


    Marleen/Meraki, Laura/OperaGhost, Danique/Slughorn en ik/Antheia, organiseren hierbij de Vlinderjacht. Jullie kunnen bij ons terecht voor vragen en wij zullen de gehele actie dan ook controleren of alles goed loopt.


    Wat is de bedoeling?


    Wij plaatsen honderd vlinders op Quizlet met een quote over vlinders of een andere positieve/inspirerende quote, waarbij het de bedoeling is dat jullie deze vlinders gaan zoeken. De quotes staan erbij in de hoop dat we jullie tijdens het zoeken een positief gevoel kunnen geven.
    Jullie moeten dus proberen om elke vlinders en bijbehorende quote te vinden. Elke vlinders is genummerd. Als je mee wil doen, is het handig om voor jezelf een word document of een story te openen. Plaats daarin het gevonden nummer én de link naar de pagina waar je de vlinders gevonden hebt. Dit mag niet in het topic geplaatst worden, dan verraden jullie het voor de andere users die het proberen te vinden. Wanneer je alle vlinders en quotes gevonden hebt, stuur je één van ons een privé bericht. Wij controleren de links en sturen je zo snel mogelijk een antwoord terug.


    Hoe zien die vlinders en quote er dan uit?
                                                                      Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    0. Without change, there would be no butterflies. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    De honderd quotes zullen allemaal anders zijn, maar de vlinders blijven hetzelfde. Deze moeten jullie dan allemaal vinden.
    Deze vlinders en quote krijg je van ons, maar het is aan jullie om nog 1 t/m 100 te vinden!




    Waarom een vlinder?


    Vlinders leren ons de veranderingen in ons leven te aanvaarden. Vlinders aanvaarden hun metamorfose en omarmen de nieuwe kansen van hun omgeving en hun lichaam kritiekloos.Tot slot ontvouwt de vlinder zich in al haar glorie uit de cocon tot een prachtig schepsel, net zoals elke user op Quizlet. Dus vergeet dat niet!


    Valt er ook nog wat te winnen?

    Nou, nou. Ga eerst maar eens op zoek, honderd is een flink aantal! Het antwoord is echter: ja. De eerste drie users die een volledige en correcte lijst ingeleverd hebben, winnen een prijs in de vorm van credits. Hoeveel credits dat precies zijn, laten we nog even in het midden. De drie winnaars worden ook niet direct bekendgemaakt, omdat we eerst iedereen de kans willen geven om de honderd vlinders en quotes te vinden. De insteek van deze vlinderjacht is namelijk het creëren van een goed gevoel, niet het creëren van een wedstrijd.


    Mochten er vragen zijn, kunnen jullie altijd bij één van ons terecht. Vragen mogen ook in dit topic geplaatst worden, mits er niets wordt verraden over mogelijke locaties. Wij wensen jullie allen heel veel succes met het vinden van de vlinders en quotes en vergeet niet: na regen komt zonneschijn!


    Tips:

    1. Tip! Zoek naar positieve woorden.
    2. Tip! Op elk profiel van de organisatoren staan 5 vlinders verstopt.
    3. Tip! Wij hebben drie woorden gelinkt aan vlinders.
    4. Tip! Vlinders, liefde en geluk.
    5. Tip! Bekijk hele creatieve creaties en ook hele oude creaties.

    Deadline: 30 november om 12:00.

    Wilt iedereen die aan de vlinderjacht heeft meegedaan een privé bericht sturen naar Laura en mij! Graag de nummers en de links met de url erin geven!!

    Bij deze is de deadline gesloten! Binnenkort zal er een top tien hier in het topic komen en de winnaars!

    [ bericht aangepast op 30 nov 2017 - 20:48 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Die quote's zijn echt zo lief ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb er 16 en ik stop voor vandaag gezien ik eigenlijk rond 10 uur in bed had willen leggen , naja iets met mislukt XD

    Wat ik mij nog wel afvroeg. de locaties van de vlinders zijn deze te linken aan jullie, of kan het ook in een super random topic in een reactie op pagina 9 staan??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik heb er 16 en ik stop voor vandaag gezien ik eigenlijk rond 10 uur in bed had willen leggen , naja iets met mislukt XD

    Wat ik mij nog wel afvroeg. de locaties van de vlinders zijn deze te linken aan jullie, of kan het ook in een super random topic in een reactie op pagina 9 staan??


    Zeker niet. Ze staan niet super random, er is een link die ze bijna allemaal verbindt *O* Ik ga nog even niet zeggen wat


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Zeker niet. Ze staan niet super random, er is een link die ze bijna allemaal verbindt *O* Ik ga nog even niet zeggen wat
    ahhh gelukkig ik ben morgen de hele dag vrij dus dat komt goed dan. Slaap lekker alvast en tot morgen :)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahw quote 18 is echt heel lief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het initiatief vind ik ontzettend leuk, maar ik vind het jammer dat het enkel gericht is op de users die vaak op het forum te vinden zijn. Het is dat ik vandaag even op het forum keek, anders had ik hier ook niet vanaf geweten. Misschien was het leuk geweest dat je een vlinder "gevonden/gevangen" zou hebben op een plek waar bijna iedere user wel naar kijkt (home of het eigen profiel) met een link naar dit topic, dan werden de users die niet van het forum af weten ook wat actiever.

    Maar zoals ik al zei, ik vind het een erg leuk idee. (: Ik hoop dat er veel users aan meedoen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @Yardael: Nee de quotes hoef je er niet bij te schrijven, haha. Het gaat alleen om de link en de bijbehorende nummer. ^^ (Natuurlijk is het ook belangrijk dat je de quotes leest en dat je daarvan wat beter voelt. ^^ )

    Jullie zijn allemaal al goed bezig! ^^

    @Tragically: Het is voor iedereen bestemd. Al begrijp ik goed dat sommige mensen niet op het forum zitten, maar we hadden het wel in de spotlight gezet, zodat iedereen het kan zien. Daarnaast is het een user initiatief van mij, dus vandaar dat we het zo hebben gedaan. XD Ik snap je goed hoor! Zeker een tip om dat mee te nemen naar de volgende keer, als het een succes wordt. Dank je wel! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Tragically schreef:
    Het initiatief vind ik ontzettend leuk, maar ik vind het jammer dat het enkel gericht is op de users die vaak op het forum te vinden zijn. Het is dat ik vandaag even op het forum keek, anders had ik hier ook niet vanaf geweten. Misschien was het leuk geweest dat je een vlinder "gevonden/gevangen" zou hebben op een plek waar bijna iedere user wel naar kijkt (home of het eigen profiel) met een link naar dit topic, dan werden de users die niet van het forum af weten ook wat actiever.

    Maar zoals ik al zei, ik vind het een erg leuk idee. (: Ik hoop dat er veel users aan meedoen.
    Dat kunnen 'gewone' users toch niet? Dat kunnen alleen mods toch?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Antheia schreef:
    @Yardael: Nee de quotes hoef je er niet bij te schrijven, haha. Het gaat alleen om de link en de bijbehorende nummer. ^^ (Natuurlijk is het ook belangrijk dat je de quotes leest en dat je daarvan wat beter voelt. ^^ )

    Jullie zijn allemaal al goed bezig! ^^

    @Tragically: Het is voor iedereen bestemd. Al begrijp ik goed dat sommige mensen niet op het forum zitten, maar we hadden het wel in de spotlight gezet, zodat iedereen het kan zien. Daarnaast is het een user initiatief van mij, dus vandaar dat we het zo hebben gedaan. XD Ik snap je goed hoor! Zeker een tip om dat mee te nemen naar de volgende keer, als het een succes wordt. Dank je wel! (:

    Oh ik heb het niet in de spotlight gezien en had ook echt niet door dat er totaal geen mods bij betrokken waren. Sorry, in dat geval kun je mijn opmerking negeren.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    pfff ik weet het echt niet meer ik heb inmiddels 1 t/m 10, 12 en 15 t/m 20
    Ik heb alles waarvan ik dacht hier kan het staan afgezocht maar nu wordt ik hopeloos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tragically schreef:
    (...)
    Oh ik heb het niet in de spotlight gezien en had ook echt niet door dat er totaal geen mods bij betrokken waren. Sorry, in dat geval kun je mijn opmerking negeren.


    Het maakt niet uit. (: Ik ben al blij dat je het een leuke actie vindt. Hopelijk ga je ook meedoen. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Gezien het te verslavend is momenteel heb ik 19 vlinders


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zo heb er 20 maar het probleem komt nu dat ik alle logische plekken van nummer 1 t/m 20 gehad heb en nu niet zo goed weet eigenlijk waar ik heen moet welke richting =(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja ja ik heb hem door, ik heb hem door.

    Sorry van mijn spam maar ik ben echt super enthousiast XD
    nummer 27

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 19:06 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb twee vlinders gevonden. De quotes zijn zo leuk <3


    26 - 02 - '16