• Vlinderjacht.



    Toestemming van de mods.


    Lieve users,

    De laatste tijd merken we dat veel users het moeilijk hebben en dat zien we natuurlijk liever anders. Daarom willen we de users van Quizlet graag een hart onder de riem steken. Het is onze bijdrage om Quizlet wat actiever te maken en om de leuke, maar vooral gezellige, sfeer te versterken. Het idee komt van de paasactie waarbij je iets moet zoeken, maar met een kleine twist eraan.


    Wie zijn wij?


    Marleen/Meraki, Laura/OperaGhost, Danique/Slughorn en ik/Antheia, organiseren hierbij de Vlinderjacht. Jullie kunnen bij ons terecht voor vragen en wij zullen de gehele actie dan ook controleren of alles goed loopt.


    Wat is de bedoeling?


    Wij plaatsen honderd vlinders op Quizlet met een quote over vlinders of een andere positieve/inspirerende quote, waarbij het de bedoeling is dat jullie deze vlinders gaan zoeken. De quotes staan erbij in de hoop dat we jullie tijdens het zoeken een positief gevoel kunnen geven.
    Jullie moeten dus proberen om elke vlinders en bijbehorende quote te vinden. Elke vlinders is genummerd. Als je mee wil doen, is het handig om voor jezelf een word document of een story te openen. Plaats daarin het gevonden nummer én de link naar de pagina waar je de vlinders gevonden hebt. Dit mag niet in het topic geplaatst worden, dan verraden jullie het voor de andere users die het proberen te vinden. Wanneer je alle vlinders en quotes gevonden hebt, stuur je één van ons een privé bericht. Wij controleren de links en sturen je zo snel mogelijk een antwoord terug.


    Hoe zien die vlinders en quote er dan uit?
                                                                      Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    0. Without change, there would be no butterflies. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    De honderd quotes zullen allemaal anders zijn, maar de vlinders blijven hetzelfde. Deze moeten jullie dan allemaal vinden.
    Deze vlinders en quote krijg je van ons, maar het is aan jullie om nog 1 t/m 100 te vinden!




    Waarom een vlinder?


    Vlinders leren ons de veranderingen in ons leven te aanvaarden. Vlinders aanvaarden hun metamorfose en omarmen de nieuwe kansen van hun omgeving en hun lichaam kritiekloos.Tot slot ontvouwt de vlinder zich in al haar glorie uit de cocon tot een prachtig schepsel, net zoals elke user op Quizlet. Dus vergeet dat niet!


    Valt er ook nog wat te winnen?

    Nou, nou. Ga eerst maar eens op zoek, honderd is een flink aantal! Het antwoord is echter: ja. De eerste drie users die een volledige en correcte lijst ingeleverd hebben, winnen een prijs in de vorm van credits. Hoeveel credits dat precies zijn, laten we nog even in het midden. De drie winnaars worden ook niet direct bekendgemaakt, omdat we eerst iedereen de kans willen geven om de honderd vlinders en quotes te vinden. De insteek van deze vlinderjacht is namelijk het creëren van een goed gevoel, niet het creëren van een wedstrijd.


    Mochten er vragen zijn, kunnen jullie altijd bij één van ons terecht. Vragen mogen ook in dit topic geplaatst worden, mits er niets wordt verraden over mogelijke locaties. Wij wensen jullie allen heel veel succes met het vinden van de vlinders en quotes en vergeet niet: na regen komt zonneschijn!


    Tips:

    1. Tip! Zoek naar positieve woorden.
    2. Tip! Op elk profiel van de organisatoren staan 5 vlinders verstopt.
    3. Tip! Wij hebben drie woorden gelinkt aan vlinders.
    4. Tip! Vlinders, liefde en geluk.
    5. Tip! Bekijk hele creatieve creaties en ook hele oude creaties.

    Deadline: 30 november om 12:00.

    Wilt iedereen die aan de vlinderjacht heeft meegedaan een privé bericht sturen naar Laura en mij! Graag de nummers en de links met de url erin geven!!

    Bij deze is de deadline gesloten! Binnenkort zal er een top tien hier in het topic komen en de winnaars!

    [ bericht aangepast op 30 nov 2017 - 20:48 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Quote 32 is echt heel mooi
    en 24 ook

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 19:18 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Whoop whoop bijna op de helft 43 vlinders.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Whoop whoop bijna op de helft 43 vlinders.


    Kijk een beetje uit dat je niet aan het spammen bent. ^^' Natuurlijk harstikke goed dat je vlinders hebt gevonden!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben onder de indruk dat er al zoveel gevonden zijn. Ben benieuwd wie als eerst de 100 haalt. ^^

    Ik heb er 5 gevonden en hou het daar voorlopig ook even bij, druk druk druk voor de aankomende tentamens.
    Wel echt een super leuk en lief initiatief!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2017 - 18:22 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik zit op 51 en loop nu een beetje vast =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Serieus... Ik vind er geen, haha.


    16 - 09 - '17

    Ik heb er 1 :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb er 1 :'D


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    En hoe gaat het nu? Zijn er al mensen die wat meer hebben? ^^

    Zouden jullie anders tips willen om het zoeken wat makkelijker te maken? ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Necessity schreef:
    Ik heb er 1 :'D


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb nu ook geen idee meer waar ik kan vinden, helaas.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Tip! Zoek naar positieve woorden.

    Zoek naar positieve woorden....hmmm ik denk dat ik (na mijn laatste tentamen vrijdag) maar eerst eens jullie profielen ga afstruinen.(krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    Ik zit op 51 en loop nu een beetje vast =)


    Hahahah wauw, wat ga jij ontzettend goed! Respect hihi ^^ *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.