• Hallo lieve Q'ers.

    Zoals jullie de laatste tijd al merken, wordt er veel getrollt in zowel de Topics als in de chat.
    Dit wekt bij sommige Q'ers -waaronder mij- enorme frustraties op omdat je het gevoel krijgt dat het niet meer serieus is.
    Ikzelf kwam na ruim anderhalf jaar weer terug op Q, omdat ik de gezelligheid miste, maar op deze manier is er voor mij de lol een beetje af en denk ik er serieus aan om te stoppen wat zonden is.

    Onze oproep is dat als users trolls zien dit meteen moeten melden en er niet meer op te reageren, hopelijk en raken de trollers dan verveel keert de gezelligheid van Quizlet weer terug.


    -ja we weten dat er een spelfout staat-

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 21:54 ]


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Ik vind het wel grappig. Rofl. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    And we are Trolled xD


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    In elk geval zorgen ze wel voor wat extra leven op Q, lol.

    Nee maar even serieus, goed dat je dit topic maakt. Het wordt knap irritant na een tijdje.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Motunui schreef:
    In elk geval zorgen ze wel voor wat extra leven op Q, lol.

    Nee maar even serieus, goed dat je dit topic maakt. Het wordt knap irritant na een tijdje.


    Het heeft iedereen in ieder geval wel een soort van samen gebracht.
    Maar het duurt nu al zo lang en het gaat gewoon maar door, dat de lol en alles er nu wel echt af is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Amen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    See, the thing is dat het de eerste keer grappig is en gewoon maar 'een of andere troll, ha ha'. Daarna wordt het gewoon saai en frustrerend.


    Heaven is a place that we all have

    HaIe schreef:
    (...)

    Het heeft iedereen in ieder geval wel een soort van samen gebracht.
    Maar het duurt nu al zo lang en het gaat gewoon maar door, dat de lol en alles er nu wel echt af is.


    Ik sluit mij hierbij aan, in het begin was het nog wel grappig maar de laatste tijd als je in de chat aan het praten bent -vaak een serieus onderwerp- komt er iemand random tussendoor met iets wat er niks mee te maken heeft.

    Maar ook topics met dingen er in waar mensen echt tegen aanlopen waar dan spottend over wordt gedaan en dan wordt gezegd dat het een "experiment" was, sorry maar dan ga je bij mij echt te ver



    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Naja, het is soms wel even grappig als er een dagje of twee een één of andere user besluit een gek account aan te maken. Ik kan me er wel een paar herinneren waarvan ik echt in een deuk heb gelegen die oprecht grappig waren en wat meer leven op Q brachten.
    Maar die eindeloze net-op-het-randje trolls mja, inderdaad meer irritant dan dat het even wat lol geeft. :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik vind het inderdaad ook irritant worden, maar ik ben ook vaak bang dat er toch misschien héél misschien, erg jonge users achter die profielen zitten die zich op deze kinderlijke manier uiten. Ik ben gewoon bang om per ongeluk tere kinderzieltjes te kwetsen, herkent iemand dit?:') Ik reageer daarom maar gewoon niet op de topics tbh.


    You were born original, don't die as a copy.

    Trolls have to be dealt with like all evil:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2017 - 22:53 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    SPECS schreef:
    Ik vind het inderdaad ook irritant worden, maar ik ben ook vaak bang dat er toch misschien héél misschien, erg jonge users achter die profielen zitten die zich op deze kinderlijke manier uiten. Ik ben gewoon bang om per ongeluk tere kinderzieltjes te kwetsen, herkent iemand dit?:') Ik reageer daarom maar gewoon niet op de topics tbh.


    HAHAHAHAHA nee. Dus niet. Ik kan echt geen medelijden met die mensen hebben, hoe jong of oud ze zijn. stiekem ben ik harteloos en een psychopaat.


    oi, suzy

    SPECS schreef:
    Ik vind het inderdaad ook irritant worden, maar ik ben ook vaak bang dat er toch misschien héél misschien, erg jonge users achter die profielen zitten die zich op deze kinderlijke manier uiten. Ik ben gewoon bang om per ongeluk tere kinderzieltjes te kwetsen, herkent iemand dit?:') Ik reageer daarom maar gewoon niet op de topics tbh.


    Jep dit herken ik.
    Maar ik wil met deze topic ook niet oproepen om fel of boos te reageren, alleen te melden en te negeren ;)


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    SPECS schreef:
    Ik vind het inderdaad ook irritant worden, maar ik ben ook vaak bang dat er toch misschien héél misschien, erg jonge users achter die profielen zitten die zich op deze kinderlijke manier uiten. Ik ben gewoon bang om per ongeluk tere kinderzieltjes te kwetsen, herkent iemand dit?:') Ik reageer daarom maar gewoon niet op de topics tbh.


    Hahaha true. Soms heb ik ook wel eens het idee dat een account gezien wordt als troll, maar dat zelf niet doorheeft/of bewust trollt.
    Oprecht, toen ik 12 was en voor het eerst op een forum zat was ik ook aan het trollen (kreeg zelfs een ip-ban😂) maar wist ik veel. :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik vind ze de laatste tijd echt helemaal niet grappig meer, eerder kinderachtig. Zie liever dat die personen hun tijd besteden aan het leuker maken van Q, dan een beetje bullshit posten.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MacTavish schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA nee. Dus niet. Ik kan echt geen medelijden met die mensen hebben, hoe jong of oud ze zijn. stiekem ben ik harteloos en een psychopaat.

    Same. 😂 Ze zoeken het zelf op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.