• Hallo lieve Q'ers.

    Zoals jullie de laatste tijd al merken, wordt er veel getrollt in zowel de Topics als in de chat.
    Dit wekt bij sommige Q'ers -waaronder mij- enorme frustraties op omdat je het gevoel krijgt dat het niet meer serieus is.
    Ikzelf kwam na ruim anderhalf jaar weer terug op Q, omdat ik de gezelligheid miste, maar op deze manier is er voor mij de lol een beetje af en denk ik er serieus aan om te stoppen wat zonden is.

    Onze oproep is dat als users trolls zien dit meteen moeten melden en er niet meer op te reageren, hopelijk en raken de trollers dan verveel keert de gezelligheid van Quizlet weer terug.


    -ja we weten dat er een spelfout staat-

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 21:54 ]


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    SPECS schreef:
    (...)

    Oooh :'D
    Nou ja het was ook niet aanvallend bedoelt, maar dan kun je misschien beter gewoon melden want dan zien de mods ook wat er staat (volgens mij kunnen ze sowieso inzien wat iemand heeft getypt ook nadat het bericht bewerkt is). Anyways ik had alle twintig van haar posts aangegeven :')


    Ik heb gemeld voor ik de reactie posten 😉


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    XHeroes schreef:
    (...)

    Ik heb gemeld voor ik de reactie posten 😉



    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)




    Wahaha thank you.



    DOBBY IS A FREE ELF!!

    XHeroes schreef:
    (...)


    Wahaha thank you.





    You were born original, don't die as a copy.

    Oef, ik zie dat het bericht verwijderd is uit mijn topic. Gelukkig, want het was echt wel een naar bericht vond ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Oef, ik zie dat het bericht verwijderd is uit mijn topic. Gelukkig, want het was echt wel een naar bericht vond ik.


    Agreeeed, ook in mijn Quizlet geeft weg topic, not nice :|


    You were born original, don't die as a copy.

    Patholoog schreef:
    Oef, ik zie dat het bericht verwijderd is uit mijn topic. Gelukkig, want het was echt wel een naar bericht vond ik.


    Idd ik hoop dat ze nu ook voor goed wegblijven anders wordt ik gillend gek.


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Hoewel ik nog maar net terug een account heb na jaaaaren, viel het me wel onmiddellijk op dat een aantal mensen hier best wel vaak gemeen reageren op anderen. Dat zal vroeger vast ook wel zo geweest zijn, maar wat droevig, zeg! :/


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    lvnalovgood schreef:
    Hoewel ik nog maar net terug een account heb na jaaaaren, viel het me wel onmiddellijk op dat een aantal mensen hier best wel vaak gemeen reageren op anderen. Dat zal vroeger vast ook wel zo geweest zijn, maar wat droevig, zeg! :/


    Daarom is dit topic in het leven geroepen en meld ik al een paar keer het gewoon te negeren en te melden en er niet op in te gaan, hoe moeilijk dat soms is -zelfs voor mij-


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    lvnalovgood schreef:
    Hoewel ik nog maar net terug een account heb na jaaaaren, viel het me wel onmiddellijk op dat een aantal mensen hier best wel vaak gemeen reageren op anderen. Dat zal vroeger vast ook wel zo geweest zijn, maar wat droevig, zeg! :/


    Ja inderdaad, dat is mij de laatste tijd ook wel opgevallen. jammer eigenlijk, want zo worden nieuwe leden weggejaagd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    XHeroes schreef:
    (...)

    Daarom is dit topic in het leven geroepen en meld ik al een paar keer het gewoon te negeren en te melden en er niet op in te gaan, hoe moeilijk dat soms is -zelfs voor mij-


    En groot gelijk heb je daarmee! Ik wil zelf zo graag die aangevallen mensen steunen en op die anderen reageren, maar dan besef ik dat het dat waarschijnlijk vast gewoon erger gaat maken en de hele boel gaat doen escaleren :o


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, dat is mij de laatste tijd ook wel opgevallen. jammer eigenlijk, want zo worden nieuwe leden weggejaagd.


    Hopefully the stories will make up for the meanies then :D
    Ik vind het zo jammer dat het blijkbaar toch moeilijk is om gewoon positief te proberen zijn. Misschien zijn het bij sommigen gewoon de puberjaren die de kop opsteken? ;)


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    lvnalovgood schreef:
    (...)

    Hopefully the stories will make up for the meanies then :D
    Ik vind het zo jammer dat het blijkbaar toch moeilijk is om gewoon positief te proberen zijn. Misschien zijn het bij sommigen gewoon de puberjaren die de kop opsteken? ;)


    Hé bij de meeste van ons begint adulthood toch zo'n beetje (':


    You were born original, don't die as a copy.

    Patholoog schreef:
    Oef, ik zie dat het bericht verwijderd is uit mijn topic. Gelukkig, want het was echt wel een naar bericht vond ik.


    nouuu don;t make me curious hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hé bij de meeste van ons begint adulthood toch zo'n beetje (':


    Damn, sommige verbitterde volwassenen dan *creys*
    da's wel erger. 'k wou nog optimistisch zijn haha ;)


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed