• Hallo lieve Q'ers.

    Zoals jullie de laatste tijd al merken, wordt er veel getrollt in zowel de Topics als in de chat.
    Dit wekt bij sommige Q'ers -waaronder mij- enorme frustraties op omdat je het gevoel krijgt dat het niet meer serieus is.
    Ikzelf kwam na ruim anderhalf jaar weer terug op Q, omdat ik de gezelligheid miste, maar op deze manier is er voor mij de lol een beetje af en denk ik er serieus aan om te stoppen wat zonden is.

    Onze oproep is dat als users trolls zien dit meteen moeten melden en er niet meer op te reageren, hopelijk en raken de trollers dan verveel keert de gezelligheid van Quizlet weer terug.


    -ja we weten dat er een spelfout staat-

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 21:54 ]


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    FireKeeper schreef:
    Ik vind ze de laatste tijd echt helemaal niet grappig meer, eerder kinderachtig. Zie liever dat die personen hun tijd besteden aan het leuker maken van Q, dan een beetje bullshit posten.



    En daarom heb ik ook deze topic aangemaakt


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    MacTavish schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA nee. Dus niet. Ik kan echt geen medelijden met die mensen hebben, hoe jong of oud ze zijn. stiekem ben ik harteloos en een psychopaat.

    Dit was serieus de reactie die ik als antwoord erop wilde typen, tot ik die van jou tegenkwam HA.
    Nou, behalve dat psychopaat gebeuren dan, dat vind ik dan weer iets te ver gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik reageer er gewoon niet meer op... Heb nooit problemen gehad op Q, dus ook nooit een waarschuwing.
    Na 9 1/2 jaar heb ik er een te pakken.. En ja daar baal ik van
    (Hoewel ik de Mods alleen maar gelijk kan geven! Wat ik zei was behoorlijk grof)
    Merk wel dat ik sindsdien veel minder op Q ben, met al die beledigende topics de laatste tijd...
    Stomme trolls.. =')


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Trollen als in ''LOL IK BEN RANDOMZZZ XD'' is niet grappig.

    Trollen als in ''Ik ben een persoon met een erg laag IQ en ik heb eigenlijk geen idee waar ik allemaal over schrijf'' is nog best vermakelijk.

    FireKeeper schreef:
    Ik vind ze de laatste tijd echt helemaal niet grappig meer, eerder kinderachtig. Zie liever dat die personen hun tijd besteden aan het leuker maken van Q, dan een beetje bullshit posten.


    Basically dit. Ooit heb ik ze grappig gevonden, maar nu bereiken ze gewoon een punt dat ik het kinderachtig begin te vinden en het verziekt. Tezamen met het beetje plezier wat ik hier nog heb.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 18:13 ]


    26 - 02 - '16

    Ik plaats hem weer omhoog, want we beginnen er weer last van te krijgen.

    Met name nu heel erg in de Chat.

    Nogmaals niet boos, kinderachtig of aggresief reageren en probeer het op een nette manier uit te leggen waar je laat van hebt of het te negeren


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Ik vraag me een beetje af hoe de mods hier tegenover staan? Hebben zij hetzelfde gemerkt? Is er iets veranderd in het beleid? Hoe vinden ze het modereren hiervan?


    Tijd voor koffie.

    wat schreef:
    Ik vraag me een beetje af hoe de mods hier tegenover staan? Hebben zij hetzelfde gemerkt? Is er iets veranderd in het beleid? Hoe vinden ze het modereren hiervan?


    Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie hier Mods zijn :$


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Ik zie af en toe in het bantopic wel bans voorbij komen voor trolls, maar ik vraag me af wat er wordt gedaan aan de trolls die minder obvious zijn. Snap dat het voor de mods een lastige kwestie is om uit te vissen van hoe en wat, maar toch.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind het een heel goed idee ik doe mee

    XHeroes schreef:
    (...)

    Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie hier Mods zijn :$



    Je kan ze hier vinden (:


    Mhm?

    Barrel schreef:
    (...)

    Je kan ze hier vinden (:



    Tnx Barrel als ik ze nodig heb weet ik ze te vinden nu


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    wat schreef:
    Ik vraag me een beetje af hoe de mods hier tegenover staan? Hebben zij hetzelfde gemerkt? Is er iets veranderd in het beleid? Hoe vinden ze het modereren hiervan?

    De overduidelijke trolls merken we vaak snel op en dan kunnen we ook heel snel ingrijpen. Sommige trolls zijn minder duidelijk en dan kunnen we veel minder snel ingrijpen omdat het besproken moet worden en soms is het gewoon lastig om iemand met zekerheid te bestempelen als troll. Ik kan wel zeggen dat we met elke mogelijke troll ook daadwerkelijk mee bezig, maar het is niet altijd even duidelijk hoe we juist moeten gaan handelen. Niet elke user met 'troll-gedrag' is ook daadwerkelijk een troll en dan zoeken we uit wat er precies aan de hand is. (:
    Persoonlijk zullen trolls in de chat mij minder snel opvallen omdat ik daar veel minder aanwezig ben. Tenzij iemand het meldt, dan ga ik altijd wel even kijken als ik tijd heb.


    Take me to wonderland

    Het lijkt alsof het nooit ophoud, naderhand begint het vervelend te worden.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 17:37 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ja zeker nu weer in de chat. Plies laat het stoppen. Mensen gaan gewoon weg.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,