• Zoals je in de titel al kan lezen stop ik. Niemand is hier meer te vertrouwen. Als ik mijn ei kwijt wilt dan maken mensen grappen en zeggen ze iets over mijn spelling. Ik vind de kaas te tijd de mensen hier ook heel bot en onaardig tegen mij doen. Als ik een bericht in iemand gastenboek post dan negeren mensen mij en verwijderen ze mijn bericht van hun gastenboeken, maar bij andere doen ze dat niet. En ik heb ook gemerkt dat iemand hier de hele tijd ruzie met mij loopt te zoeken en me niet serieus kan nemen. De meeste mensen hier zullen me niet eens missen omdat ik niet goed genoeg voor hun ben. Ik stop hier voorgoed mee.

    Zolang was je volgens mij niet eens lid?
    Maar aangezien je in je vorige topic niet bepaald uitleg gaf aan zij die erom vroegen, en je alleen reageerde op de sceptici, ben ik toch een beetje van mening dat het toch ook aan jezelf ligt.

    In ieder geval kan en ga ik je niet dwingen te blijven. Dat is jouw persoonlijke keuze. Maar mocht je zin hebben, kun je natuurlijk toch proberen om hier vrienden te maken, jezelf creatief te uiten en een leuke tijd te hebben hier. ^^ vriendelijke berichtjes en interesse tonen in anderen loont vaak al in respons terug.

    Succes in ieder geval met wat je ook doen gaat. (:


    Smile. You're beautiful. <3

    Passeggiata schreef:
    Zolang was je volgens mij niet eens lid?
    Maar aangezien je in je vorige topic niet bepaald uitleg gaf aan zij die erom vroegen, en je alleen reageerde op de sceptici, ben ik toch een beetje van mening dat het toch ook aan jezelf ligt.

    In ieder geval kan en ga ik je niet dwingen te blijven. Dat is jouw persoonlijke keuze. Maar mocht je zin hebben, kun je natuurlijk toch proberen om hier vrienden te maken, jezelf creatief te uiten en een leuke tijd te hebben hier. ^^ vriendelijke berichtjes en interesse tonen in anderen loont vaak al in respons terug.

    Succes in ieder geval met wat je ook doen gaat. (:


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    yooo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Well Ik heb geopperd dat je mij een bericht kon sturen, maar ik heb nooit iets gehoord hoor. Beetje jammer dit, maar als je er zo tegenover staat dan moet je dat natuurlijk zelf weten.


    You were born original, don't die as a copy.

    Bedankt voor het verwijderen van mijn berichtjes uit je gastenboek (: Pot verwijt de ketel.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Bedankt voor het verwijderen van mijn berichtjes uit je gastenboek (: Pot verwijt de ketel.


    Misschien moet jij ook eens nadenken over jouw gedrag. Er was afgelopen dag een topic aangemaakt van de user, om excuses tegen iedereen aan te bieden. Wat jij nu doet is oude wonden snijden. Je zeikt nog steeds over iets terwijl allang sorry over is gezegd.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2017 - 19:51 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Misschien moet jij ook eens nadenken over jouw gedrag. Er was afgelopen dag een topic aangemaakt van de user, om excuses tegen iedereen aan te bieden. Wat jij nu doet is oude wonden snijden. Je zeikt nog steeds over iets terwijl allang sorry over is gezegd.

    yo hoeveel accounts heb jij
    kippensoep,bitchcraft, flowerpowers, puppyfluppy
    is een niet genoeg


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Misschien moet jij ook eens nadenken over jouw gedrag. Er was afgelopen dag een topic aangemaakt van de user, om excuses tegen iedereen aan te bieden. Wat jij nu doet is oude wonden snijden. Je zeikt nog steeds over iets terwijl allang sorry over is gezegd.


    Ik zei al: ik ben er klaar mee. Na sorry zeggen wordt er nu gewoon weer verder gegaan. Ik ben altijd vriendelijk tegen iedereen op Q, maar dit is gewoon bewust doorgaan en daarna in een slachtoffer rol kruipen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oke, ik moet zeggen dat dit inderdaad behoorlijk ambigu is (wie heeft wat gedaan? Wie verwijdert wat etc etc.), maar ik keek even in het vorige topic van de topicstarter en ik moet zeggen dat opmerkingen zoals;

    Ten tweede snap ik niet hoe je jezelf hoogopgeleid durft te noemen met zo'n spelling.

    (en dit super vaak gequote) en andere korte opmerkingen zoals 'lol' en overduidelijk sarcastische emoji's ook eigenlijk wel te ver vind gaan.

    Nu ben ik niet op de hoogte van het huidige drama, maar ik vind het behoorlijk gemeen, bijna pestgedrag, om zo vervelend te reageren op iemand die overduidelijk wat jonger/minder slim/take your pick is en een probleem heeft. Er wordt in topics over de negatieve sfeer hier vaak gezegd dat er vervelend wordt gereageerd op mensen die niet zo net typen, gewoon niet geweldige interpunctie gebruiken, of veel spelfouten maken - maar als ik dan zo'n soort topic zie.. Ik bedoel, hoe moeilijk is het om gewoon niet te reageren als je het stom vindt? Laat die persoon lekker. Dan reageren er vijf mensen op die wel zeggen 'ah goh wat vervelend' en klaar is kees.

    De achtergrond hiervan weet ik niet, maar het is echt niet nodig om mensen met zo'n naar gevoel van deze site weg te laten gaan. En dit is niet een persoonlijke aanval naar de mensen die ik gequote heb, echt niet. Het is niet alsof ik jullie even aan de schandpaal wil nagelen en wil zeggen hoe potverdrie stom!' he boe' jullie zijn, maar het is meer een voorbeeld van een groter probleem.

    Het lijkt me in ieder geval een plan om hiervoor een bemiddelaar in te schakelen of zoiets.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2017 - 20:08 ]


    Tijd voor koffie.

    Oke schreef:
    Oke, ik moet zeggen dat dit inderdaad behoorlijk ambigu is (wie heeft wat gedaan? Wie verwijdert wat etc etc.), maar ik keek even in het vorige topic van de topicstarter en ik moet zeggen dat opmerkingen zoals;

    (...)
    (en dit super vaak gequote) en andere korte opmerkingen zoals 'lol' en overduidelijk sarcastische emoji's ook eigenlijk wel te ver vind gaan.

    Nu ben ik niet op de hoogte van het huidige drama, maar ik vind het behoorlijk gemeen, bijna pestgedrag, om zo vervelend te reageren op iemand die overduidelijk wat jonger/minder slim/take your pick is en een probleem heeft. Er wordt in topics over de negatieve sfeer hier vaak gezegd dat er vervelend wordt gereageerd op mensen die niet zo net typen, gewoon niet geweldige interpunctie gebruiken, of veel spelfouten maken - maar als ik dan zo'n soort topic zie.. Ik bedoel, hoe moeilijk is het om gewoon niet te reageren als je het stom vindt? Laat die persoon lekker. Dan reageren er vijf mensen op die wel zeggen 'ah goh wat vervelend' en klaar is kees.

    De achtergrond hiervan weet ik niet, maar het is echt niet nodig om mensen met zo'n naar gevoel van deze site weg te laten gaan. En dit is niet een persoonlijke aanval naar de mensen die ik gequote heb, echt niet. Het is niet alsof ik jullie even aan de schandpaal wil nagelen en wil zeggen hoe potverdrie stom!' he boe' jullie zijn, maar het is meer een voorbeeld van een groter probleem.

    Het lijkt me in ieder geval een plan om hiervoor een bemiddelaar in te schakelen of zoiets.

    mwah, deze persoon gaf meerdere keren aan hbo te doen dus ze zal vast niet 11 jaar zijn haha
    daarbij heeft ze overduidelijk meerdere accounts waar allemaal al gezeik mee is geweest met meerdere users, dus het is gewoon een opstapeling van irritaties.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    mwah, deze persoon gaf meerdere keren aan hbo te doen dus ze zal vast niet 11 jaar zijn haha
    daarbij heeft ze overduidelijk meerdere accounts waar allemaal al gezeik mee is geweest met meerdere users, dus het is gewoon een opstapeling van irritaties.


    Ja, maar het lijkt me dan ook wel duidelijk dat - dat misschien niet echt het geval is. Niet vervelend naar jou bedoelt, dit is geen dis of zo :p
    Maar oké in dat geval laat ik me er verder dan buiten. (:


    Tijd voor koffie.

    Oke schreef:
    Oke, ik moet zeggen dat dit inderdaad behoorlijk ambigu is (wie heeft wat gedaan? Wie verwijdert wat etc etc.), maar ik keek even in het vorige topic van de topicstarter en ik moet zeggen dat opmerkingen zoals;

    (...)
    (en dit super vaak gequote) en andere korte opmerkingen zoals 'lol' en overduidelijk sarcastische emoji's ook eigenlijk wel te ver vind gaan.

    Nu ben ik niet op de hoogte van het huidige drama, maar ik vind het behoorlijk gemeen, bijna pestgedrag, om zo vervelend te reageren op iemand die overduidelijk wat jonger/minder slim/take your pick is en een probleem heeft. Er wordt in topics over de negatieve sfeer hier vaak gezegd dat er vervelend wordt gereageerd op mensen die niet zo net typen, gewoon niet geweldige interpunctie gebruiken, of veel spelfouten maken - maar als ik dan zo'n soort topic zie.. Ik bedoel, hoe moeilijk is het om gewoon niet te reageren als je het stom vindt? Laat die persoon lekker. Dan reageren er vijf mensen op die wel zeggen 'ah goh wat vervelend' en klaar is kees.

    De achtergrond hiervan weet ik niet, maar het is echt niet nodig om mensen met zo'n naar gevoel van deze site weg te laten gaan. En dit is niet een persoonlijke aanval naar de mensen die ik gequote heb, echt niet. Het is niet alsof ik jullie even aan de schandpaal wil nagelen en wil zeggen hoe potverdrie stom!' he boe' jullie zijn, maar het is meer een voorbeeld van een groter probleem.

    Het lijkt me in ieder geval een plan om hiervoor een bemiddelaar in te schakelen of zoiets.


    Het probleem met deze site is dat niemand tegen kritiek kan. Iedereen wilt een aai over zijn/haar bolletje en horen dat het allemaal goed komt. Hierdoor gaat lekker iedereen mee in zijn eigen negatieve spiraal. Maar he, zolang je maar iedereen na de mond praat, dan komt alles goed.
    Ik snap gelijk weer waarom ik van deze site af was.

    Oke schreef:
    (...)

    Ja, maar het lijkt me dan ook wel duidelijk dat - dat misschien niet echt het geval is. Niet vervelend naar jou bedoelt, dit is geen dis of zo :p
    Maar oké in dat geval laat ik me er verder dan buiten. (:

    nou ja hoeft niet hoor, je hebt namelijk ook wel een punt dat het wel iets vriendelijker kan.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Aden schreef:
    (...)

    Het probleem met deze site is dat niemand tegen kritiek kan. Iedereen wilt een aai over zijn/haar bolletje en horen dat het allemaal goed komt. Hierdoor gaat lekker iedereen mee in zijn eigen negatieve spiraal. Maar he, zolang je maar iedereen na de mond praat, dan komt alles goed.
    Ik snap gelijk weer waarom ik van deze site af was.


    Ik heb het idee dat je een beetje te veel naar een extreem trekt als je zegt 'iedereen een aai over zijn/haar bolletje wilt en horen dat het weer goed komt'. Wanneer dan? Als mensen aankloppen met hun problemen en mensen er advies over geven? Als mensen laten ze zien wat ze gemaakt hebben en mensen vertellen dat het tof is?
    Ik heb niet het idee dat iedereen hier zo super lief is tegen elkaar. Kijk even naar het topic waar dit over gaat. Het is niet alsof iedereen haar zonder twijfel heeft omarmt en heeft gezegd dat het niet erg is dat iemand gemeen tegen haar deed op het internet Mensen waren kritisch. Over een mogelijke troll (lees ik net) en it's being called out.

    Wat wil je dan? Wie wordt er naar de mond gepraat? En welke negatieve spiraal?

    En - niet om je aan de schandpaal te nagelen - vind je het niet op zich al vrij negatief om
    Ten tweede snap ik niet hoe je jezelf hoogopgeleid durft te noemen met zo'n spelling.
    te reageren op topics? Ik vind dat meer een negatieve spiraal dan gewoon niet reageren, of zeggen 'goh, ik twijfel wel aan je verhaal, je klinkt niet echt zoals je zegt dat je bent'.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2017 - 20:18 ]


    Tijd voor koffie.

    Oke schreef:
    (...)

    Ik heb het idee dat je een beetje te veel naar een extreem trekt als je zegt 'iedereen een aai over zijn/haar bolletje wilt en horen dat het weer goed komt'. Wanneer dan? Als mensen aankloppen met hun problemen en mensen er advies over geven? Als mensen laten ze zien wat ze gemaakt hebben en mensen vertellen dat het tof is?
    Ik heb niet het idee dat iedereen hier zo super lief is tegen elkaar. Kijk even naar het topic waar dit over gaat. Het is niet alsof iedereen haar zonder twijfel heeft omarmt en heeft gezegd dat het niet erg is dat iemand gemeen tegen haar deed op het internet Mensen waren kritisch. Over een mogelijke troll (lees ik net) en it's being called out.

    Wat wil je dan? Wie wordt er naar de mond gepraat? En welke negatieve spiraal?


    Ik heb het niet zozeer over het desbetreffende topic maar over Quizlet algemeen. Al een lange tijd moet iedereen maar gelijk krijgen. Als je een keer iets zegt wat niet gelijk heel aardig is, zijn mensen gelijk beledigd.
    Nee, niet iedereen is aardig tegen elkaar. Maar het wordt wel op prijs gesteld als je dat wel bent en anders wordt je gewoon gehaat. Ik spreek uit ervaring. Ik ben graag iemand die haar mening zegt maar dat kunnen de meeste mensen op Q niet hebben. Nee, deze mensen krijgen liever gelijk en dan kunnen we ze weer verder huilen want ze hebben zo'n klote leven.
    En dat verhaal over dat iemand gemeen tegen haar deed. Zoiets kun je verwachten op internet want het is internet en alles kan anoniem zijn. En nee, ik wil niet zeggen dat het goed is als iemand onnodig "gemeen" tegen haar doet (wat ik in dat topic wel mee vond vallen tbh) maar zoiets kan je verwachten en dan kan je er elke keer weer om gaan huilen of je weet beter en gaat verder met je leven.